יום רביעי, 20 באפריל 2016

GREENTOM - עגלת התינוקות החדשה זוכת ה-'RED DOT' פרס העיצוב הנחשב בעולם הגיעה לישראל

GREENTOM - עגלת התינוקות החדשה זוכת ה-'RED DOT' פרס העיצוב הנחשב בעולם הגיעה לישראל



קבוצת סגל בית למוצרי תינוקות, גאה להביא לישראל את הבשורה החדשה בתחום עגלות התינוקות: עגלת GREENTOM זוכת פרס העיצוב "הרד דוט" לשנת 2016, בנימוקי השופטים נכתב "פרס ה'טופ שבטופ' מוענק למעצב עגלת הגרינטום בארט בוסט על עיצוב פורץ דרך וחדשנות בלתי מתפשרת"

20 שנה לאחר עשה מהפך בעולם העגלות, בארט בוסט מעצב העגלות המוביל בעולם עושה זאת שוב.
עגלת ה-GREENTOM נולדה לפני 3 שנים בהולנד ועוצבה ע"י המעצב המוביל בארט בוסט. בוסט, מייסד החברה, עיצב בעברו את העגלות המובילות בעולם של חברות: מוצי, קוויני, מקסי קוזי ומותגים מובילים נוספים. לפני מספר שנים, בארט קבע שהגיע הזמן לשינוי רדיקלי בהיותו אב בעצמו, הוא רצה לעצב עגלה מחומרים ממוחזרים ולעשות אותה מקסימום פשוטה ופונקציונלית. זה דרש שינוי חשיבה לחלוטין והמון אומץ, בעוד שהעולם הופך את מוצריו לטכנולוגיים, בוסט האמין שדווקא עגלה מחומרים בני קיימא, בדגש על נוחות מקסימלית ופשטות מרבית הם הדבר הבא וכך בתום שמונה שנים של עבודה הוא הציג לעולם את עגלת
ה GREENTOM שמכילה בתוכה את רוב היתרונות שהורים מחפשים:
  • קומפקטית ונוחה לקיפול ולתפעול, מזרון בעל חומר אורגני נושם וקלה (8.9 ק"ג לעריסה, 7.9 ק"ג לטיולון).
  • העגלה קלה לתמרון וניוד, 5 מצבים בטיולון, 2 מצבי שכיבה, אפשרות למתאם לכל סל קל, שליפה וחיבור מהירים בקליק וקיפול קל ופשוט.
  • היחידה עם שלדת ה-poly dynamic העשויה חומר פלסטי חדשני, בר-קיימא, עמיד וחזק, השלדה כולה עשויה מחלק אחד ומגיעה עם אחריות על המרכב לכל החיים. הבחירה העיצובית מבטיחה מוצר חזק בעל סיכויים נמוכים לשברים ונזקים.
  • בחירה עיצובית זו מאפשרת ייצור תעשייתי-המוני פשוט המשפיע באופן ישיר על מחירה - 2,800 ₪.
  • הבחירה בחומרים בני- קיימא שמה דגש רב על שמירת כדור הארץ ושמירה על סביבה איכותית לתינוק. 
  • ב - GREENTOM מקפידים על איכות המוצרים ועל בטיחותם, שימוש בבדים ממוחזרים, טבעיים ואורגניים, נעימים ונטולי כימיקלים המתאימים לסביבתו של התינוק.
  • שלדת העגלה לבחירה בצבע שחור או לבן, העריסה והטיולון במגוון צבעים: שחור, אדום, כחול, פטרול, מנטה וחול. ניתן להשיג ב-20  נקודות מכירה ברחבי הארץ.
  • ה- GREENTOMזכתה בפרס העיצוב והחדשות בתערוכת קלן העולמית, בתחרות מובילה למוצרי תינוקות באנגליה, ולאחרונה הוענק לה פרס:  ‘Red Dot: Best of the Best’ פרס העיצוב החשוב בעולם


קבוצת סגל היא בית של מותגי תינוקות מובילים. הקבוצה שמה לה למטרה לאפשר לתינוק להרגיש בבית מהרגע הראשון, בעזרת מחקר ופיתוח, בחירה מוקפדת של המותגים ומגוון רחב של מוצרים, עיצוב עכשווי ומעודכן ומעל הכל הקפדה על בטיחות, איכות ושירות. עד היום, הייתה ידועה קבוצת סגל בזכות קו מוצרי הריהוט המובילים בתחומם.