יום שישי, 29 באפריל 2016

הרשימה לילדים – לחלום בקול רם הספר שימקד את הילדים שלכם

הרשימה לילדים – לחלום בקול רם
הספר שימקד את הילדים שלכם


לפני כשנה וחצי יצא הספר "הרשימה – חלומות צריך לצעוק" מאת יובל אברמוביץ' ותוך זמן קצר הוא הפך לרב מכר (עד היום נמכרו כ40,000 עותקים). בחודשים הקרובים הספר צפוי לצאת במדינות רבות וביניהן סין, ארצות הברית, אוסטרליה, אנגליה, הולנד, גרמניה, צרפת, שוויץ, בלגיה ומדינות נוספות. קוראים רבים פנו לאברמוביץ' וביקשו ממנו להתאים את תכני הספר לקהל הקוראים הצעיר ובימים אלו יוצא ספרו השישי הנושא את השם "הרשימה לילדים – לחלום בקול רם".



עלילת הספר
הספר מביא את סיפורה של שירה, ילדה קטנה, אשר מסתובבת עם אביה ברחובות העיר ורואה לפתע כוכב נופל. היא ממהרת לבקש משאלה בליבה אך המשאלה איננה מתגשמת. כמה ימים לאחר מכן, ריס נופל מעיניה. היא ממהרת לחזור על המשאלה בליבה. המשאלה איננה מתגשמת. גם ביום הולדתה של שירה המשאלה איננה מתגשמת למרות שהיא ממש ממש מתכוונת לבקשתה. הכל משתנה ביום שאביה של שירה המאוכזבת מסביר לה שחלומות לא צריך ללחוש אלא יש לשתף. הוא מעודד אותה לרשום רשימה, לשתף את בני המשפחה וחלומותיה מתחילים להתגשם.
החלק השני והפעיל של הספר מכיל כ-20 רשימות שונות שניתנות למילוי עצמי, ציור או בליווי מבוגר כגון "דברים שאעשה כמשעמם לי", "מאכלים שאני רוצה לטעום", "מקומות בהם אני רוצה לבקר בישראל", "דברים שארצה לעשות למען חבריי ובני משפחתי", "אוספים שארצה לאסוף", "דברים שלא מלמדים בבית הספר ובגן ואשמח ללמוד" ועוד.
הספר שמוגש בפורמט מחברת עם דפי שורות מכיל מקומות רבים למילוי בכתב יד או ציור וחלק מהציורים המלהיבים מופיעים בספר בצביעה חלקית על מנת לאפשר לילדים חוויה קריאה, כתיבה וצביעה. הספר מיועד לילדים בני ארבע ומעלה.

הספר הומוריסטי, מצחיק להפליא, ענבל בת ה- 6 שלי נהנתה לקרוא אותו, האותיות מנוקדות ומאפשרות קריאה סדירה החל מכיתה א' ומעלה.

הוא מעודד למלא רשימות וציורים במה שאני הייתי רוצה לעשות!

הספר מקסים, הכתיבה מושכת ואנחנו מאוד התחברנו לרעיון של הספר "לחלום ולהגשים".



על יובל אברמוביץ'
יובל אברמוביץ' (39) מתגורר בתל אביב והוא אבא של שירה ונגה. "הרשימה לילדים" הינו ספרו השישי אשר יוצא בהוצאת "הרשימה" אשר בבעלותו. אברמוביץ' זכה להכרה כשחקן טלוויזיה (השיר שלנו, השמיניה ועוד) ותיאטרון (סאלח שבתי, שופרא ועוד), איש תקשורת ויזם עסקי. ספריו הקודמים "הרשימה" ו"הרעיון" הפכו לרבי מכר ותופעה תרבותית המושכת אחריה עשרות אלפי אנשים בארץ ובעולם. בשנה הקרובה הוא צפוי לצאת לסיבוב הרצאות על "הרשימה" באוסטרליה, סין, אירופה וארצות הברית.
"הרשימה לילדים" ניתן להשיג בכל חנויות הספרים. מחיר: 64 שקלים.

עורכת: עטרה אופק. מאיירת: ענבל שריד בר שקד בהוצאת "הרשימה - הוצאה לאור".