יום חמישי, 7 באפריל 2016

מתכוננים לקיץ עם מותג wallabe משקפי שמש וכובעים מסנני קרינה מיוחדים לילדים

מתכוננים לקיץ עם מותג wallabe
משקפי שמש וכובעים מסנני קרינה מיוחדים לילדים





בכל שנה עת הקיץ מתקרב רוכשים ההורים בישראל קרם הגנה עבור עורו הרך של ילדם, זהו אכן המעשה האחראי. הגנה על הילד מנזקי השמש מתחילה שם, אך בהחלט לא היכן שמסתיימת.
חשוב גם להצטייד בנוסף במשקפי שמש וכובעים ואם יש להם מסנני קרינה, אדרבא. בקיץ, קרני השמש צורבות את רשתית העין וגם את הפדחת, את הנזקים הללו אפשר לראות רק לאורך השנים, ולכן רוב ההורים לא מודעים אליהם מסיבות שונות. המותג בינלאומי wallabe מציג הגנה מכל כיוון ומציע משקפי שמש וכובעים מסנני קרינה.

הילדים שלי התלהבו מאוד ממשקפי השמש שקיבלו להתנסות.
משקפי השמש מספקים הגנה מפני השמש.
העיצוב והצבעוניות מאוד מתאימה לילדים.
אופק שלי בן ה-3 לא הסכים להוריד את המשקפי שמש מהעיניים.


הילדים שלי הכינו מקום מכובד על השידה בעבור משקפי השמש.
כך שכל פעם שירדו לגינה או למקום עם שמש יוכלו לשים על העיניים את המשקף ולהגן על עצמם מפני קרנות השמש.


משקפי השמש מתחלקים למספר סוגים: אלו שכולנו מכירים מעותרים כמעט תמיד במדבקה 400UV, מדבקה זו מצביעה על הגנה על העיניים מנזקי השמש כפי שדורש התקן הבינלאומי, ובעצם מדובר על הגנה רק לאזור שאליו מביטים, כלומר בכל זמן וכשאנחנו מזיזים את העיניים יש מיסוך עליהן בכדי שלא יפריעו לנו לראות. כאשר הגנה מלאה נקראת UVA+UVB, הגנה זו חוסמת את קרני השמש האולטרה סגולות, כך שאינן חודרות מבעד לעדשה כלומר אינן חורכות את האישון וחוסמות את קרני השמש המשזפות.
משקפי השמש לילדים של מותג wallabe מספקות בדיוק את הגנה המלאה הרצויה לילדיכם. על מנת לצמצם את נזקי השמש הנגרמים לעיניים בעת החשיפה לשמש מומלץ לחבוש משקפי שמש בכל זמן החשיפה. את המשקפיים ניתן למצוא במגוון רחב של עיצובים לבנים ובנות. המשקפיים עשויות מחומר פלסטיק טהור וגמיש אשר מונע שבירתן, ונצבעות ברמה גבוהה למניעת התקלפות הצבע.

מותג wallabe מציע כובעים ב- 5 קטגוריות: כובעים אופנה מסנני קרינה, כובעי אופנה לנשים, כובעים למטיילים, כובעים לגברים ונוער וכובעים לילדים. אשר נאספים בקפידה דרך תצוגות אופנה ותערוכות ברחבי העולם, באתר החברה ניתן להתרשם מלמעלה מ- 150 דוגמאות אופנתיות וצבעוניות העשויות מ - 100% כותנה, וברובם ניתן אף למצוא בד המסנן קרינה של  UPF50+.

את כובע עופר בעלי ניסה לאחר ריצה של כמה קילומטרים טובים, הוא ממליץ על הכובע, הכובע ספג את הזיעה והגן מפני השמש. לכובע מסנני קרינה המותאמים לביצוע כל סוגי הספורט כגון אופנים, ריצה מחוץ לבית.

מחיר מומלץ לצרכן: משקפי שמש 39 ₪ כובעים 35-60 ₪





כלל המוצרים של מותג wallabe נמכרים ברשתות: SwimMix לבגדי ים, מורנה רמת השרון, רשת מורד, רשת לויטקס לבגדי ים וכובעים, בייבי קלאב, סאלי בייבי סכנין, בייבי לולי בצפת, פיצ'קלה טבריה, מרמלדה לוד, בייבילנד נתניה, טוהר בייבי עפולה, הממלכה הקטנה עפולה, ביגודים קרני שומרון, קינג בייבי בית שאן, רב-קט אילת, קטנטנים דימונה, מולי הוד השרון, בייבי שופ בת ים. ובאתרי תיירות מובילים.
למידע על נקודות מכר נוספות ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: www.wallabe.net


הוא מותג בינלאומי שנוסד בשנת 2006. המותג מתמחה בפיתוח וייצור מגוון מוצרים איכותיים המותאמים לכלל האוכלוסייה. צוות החברה עמל מידי יום באיתור, פיתוח וייצור של מוצרים, תוך הקפדה על תכנון המוצר, כך שיוכל לשמש למגוון שימושים ולאורך זמן.  מותג wallabe מתמיד בפיתוח איכותי של מגוון מוצרים כגון: מוצרים לתינוקות, תיקי החתלה, משקפי שמש וכובעי אופנה לילדים , נשים וגברים ומוצרי לייפסטייל נוספים.
ניתן להתרשם באתר החברה: http://www.wallabe.net/