יום שישי, 2 באוגוסט 2019

עולמה של רויטל מציג: מתכון לסהרוני שקדים עם טחינה גולמית וממרח טחינה עם סילאן של אחוה


טחינה גולמית ללא מלח 
וממרח טחינה עם סילאן

טחינה גולמית ללא מלח של "אחוה" הנה הטחינה הנמכרת ביותר בישראל • ממרח טחינה עם סילאן משומשום מלא, טעים להפליא, עשיר בערכים תזונתיים, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן, ללא שומן טרנס, ללא משמרים וללא צבעי מאכל • חוגגים חופש גדול עם "אחוה"

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משווקת טחינה גולמית ללא מלח, טחינה טבעית לגמרי, ללא תוספת נתרן ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל סיבים תזונתיים. בנוסף, משווקת אחוה ממרח טחינה עם סילאן. הממרח עשוי מטחינה משומשום מלא, מכיל 67% טחינה משומשום מלא דלת נתרן, מכיל סילאן וסוכר קנים חום, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. הממרח עשיר בערכים תזונתיים באופן חריג: 578 מ"ג סידן, 5 מ"ג ברזל, 10 
גרם סיבים תזונתיים, 15 גרם חלבון ממקור טבעי ומתאים לטבעונים. 
ממרח טחינה עם סילאן נהדר כממרח מתוק בכריכים לילדים בימי החופש ובמהלך הלימודים.תמיד כיף למרוח את הטחינה סילאן על פרוסת לחם, ולהתענג על הפרוסה הטעימה עם כוס קפה לצדה.
הפעם החלטתי לשדרג עוגיות סהרוני טחינה ושקדים ששלחתי לעבודה עם בעלי.

עולמה של רויטל 

המתכון על פי קארין גורן - אני הכנתי פרווה אז השתמשתי במחמאה פרווה, והוספתי 5 כפות טחינה סילאן של אחווה לתערובת יוצא נפלא!!! כ 45 סהרונים שנחטפים:)

עוגיות
200גרם מחמאהפרווה
100גרם אבקת סוכר
200גרם שקדים טחונים
250גרם קמח לבן
1כפית גדושה אבקת אפייה

קישוט
אבקת סוכר

אופן הכנה
מחממים תנור ל-180 מעלות.
במיקסר עם וו גיטרה מעבדים חמאה ואבקת סוכר לתערובת קרמית. מוסיפים את השקדים, אבקת האפייה והקמח ומעבדים עד לקבלת בצק. הבצק אמור להיות קטיפתי למגע, נוח לגלגול ולא דביק - אם הוא יבש מדי מוסיפים כף שמן, ואם הוא דביק מוסיפים כף או שתיים קמח.
מגלגלים פיסות מהבצק בגודל עגבניית שרי לכדורים, ומגלגלים כל כדור בידיים לגליל בקוטר 1 ס”מ. משמנים מעט את הידיים לפי הצורך.
מכופפים כל גליל לחצי עיגול ומניחים באופן מרווח על תבנית מרופדת בנייר אפייה.
אופים כ-10-15 דקות, עד שהעוגיות תופחות ורק מתחילות להזהיב (הן אמורות להישאר בהירות).
מצננים (כשהעוגיות חמות הן מתפרקות), מקשטים באבקת סוכר ומגישים. שומרים בכלי אטום בטמפרטורת החדר.

ממרח טחינה עם סילאן הינו אחד מסדרת הממרחים המתוקים של "אחוה". ממרח טחינה עם שוקולד מכיל 42% טחינה משומשום מלא והינו בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית".

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: טחינה גולמית: 11 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם.

ממרח טחינה עם סילאן: 10.90 – 12.90 שקלים לאריזת 400 גרם.



להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!