יום שישי, 2 באוגוסט 2019

חופש גדול עם "מעדני יחיעם" פסטרמה של פעם ופסטרמה ברביקיו 100% חומרים טבעיים


חופש גדול עם "מעדני יחיעם"

פסטרמה של פעם ופסטרמה ברביקיו
 100% חומרים טבעיים 

פסטרמה מנתחי חזה הודו אפויים, 100% חומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא תוספת פוספטים וללא תוספת מונוסדיום גלוטומט • חוגגים חופש גדול עם "מעדני יחיעם"
מכירים את זה שנמאס לכם לעמוד במטבח ולא לדעת מה להכין לארוחות הערב, במיוחד בחופש הגדול, שהילדים כל היום בבית, ומתלוננים שהם רעבים, את מציעה להם רעיון לארוחת ערב והם בתשובה הקבועה שלהם עונים לך מה שוב כריך?? שוב חביתה.???

בארוחת הערב האחרונה החלטנו לנסות לחשוב מחוץ לקופסא ובעזרתם של ילדיי החלטנו להכין חביתת חלבונים ופסטרמה עסיסית מבית יחיעם.
למה חביתת חלבונים? כי אצלנו בבית מתאמנים ואנחנו מנסים לצרוך יותר חלבונים.
אז פרסנו פיסות מפסטרמה של פעם של מעדני ברבקיו השחמנו, אותה מעט במחבת עם כפית שמן ושפכנו את החלבונים למחבת.

מרחנו על טורטייה גדולה מקמח מלא, כף גדושה של טחינה מבית אחווה, טחינה מצויינת, אנחנו מכינים אותה עם מלא מלא לימון, שום כתוש ומעט מים, אנחנו אוהבים את הטחינה עבה ולא דלילה, שתרגיש לנו ממש כמו מריחה גדושה של טחינה.
הוספנו לטורטיה שלנו, כף גדושה מהטחינה המעולה של אחווה שנותנת עומק לכל מנה, כף גדושה של מטבוחה ביתית, את החביתת חלבונים ופסטרמה שלנו ופרוסות של מלפפון חמוץ.
יצא מושלם! הילדים והמבוגרים אכלו בתאבון רב.
עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, משווקת פסטרמה של פעם 100% חומרים טבעיים ופסטרמה ברביקיו 100% חומרים טבעיים. הפסטרמות מנתחי הודו מובחרים ואפויים, ללא חומרים משמרים (בתוספת סלרי כחומר משמר ממקור צמחי), ללא גלוטן, ללא תוספת פוספטים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט. הפסטרמות משווקות באריזות נוחות של 250 גרם, נהדרות לשימוש בכריכים ובתזונה בחופש הגדול, בבילוי בים, בבריכה ובחיק הטבע.

לדברי ארז אטקין, טכנולוג המזון של מעדני יחיעם,"הפסטרמה עשירה בחלבון, דלה בשומן ודלה בקלוריות, מחזה הודו מובחר ומשובח ללא גלוטן וללא כולסטרול. הפסטרמות הטבעיות של יחיעם מכילות תמציות טבעיות השומרות על המוצר באופן טבעי ומעניקות לו טעם טוב, צבע ומרקם נפלאים וכמובן, הבטחה למוצר בריא, איכותי ומזין".
כשרות: בשרי בהשגחת הרבנות.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-24.90 ₪ לאריזת 250 גרם.
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!