יום שבת, 10 באוגוסט 2019

פלפוט מציגה חזרה לבית הספר 2019 אביזרים משלמים, ציוד משרדי ותיקים מעוצבים של דיסני ישראל ומארוול ישראל יש למה לצפות! רוצו לרכוש:)


חזרה לבית הספר עם דיסני ישראל
השנה, תיקים בשילובי זהב ושחור, עיצובי וינטאג' וקומיקס קלאסי, לצד הקאמבק של כוכבי "צעצוע של סיפור" לצידם של הדמויות המיתולוגיות: מיקי ומיני, הנסיכות וגיבורי מארוול


עולמה של רויטל 
לקראת שנת הלימודים הקרובה תש"ף, דיסני ישראל מציגים קולקציה חדשה של אביזרים לגן ולבית הספר בעיצובים רעננים עם הדמויות האהובות של מיקי מאוס, מארוול בעיצוב וינטאג', הנסיכות האלמותיות והנסיכה יסמין המככבת בסרט "אלאדין" לצידם של ספיידרמן וכוכבי "צעצוע של סיפור" ועוד.



עולמה של רויטל 
קולקציית תיקי גב אלגנטית של מיקי מאוס,  המציגה רקע שחור לדמות מיקי בזהב, העיצוב הבוגר והבולט משדר אלגנטיות מודרנית .  מגיע עשוי מפייטים או מוזהב על כל התיק. 
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ - 179 ₪.

עולמה של רויטל 
אתם בטח שואלים למה בחרתי בתיק גב של דיסני לבת שלי ענבל בת ה - 10?
תיק גב לנוער דגם DISNEY   בשלל עיצובים מיוחדים  OUTDOOR
  • 2 תאים מרכזיים גדולים
  • תא קדמי המכיל אירגונית
  • 2 כיסי צד למגוון שימושים
  • מערכת גב חצי אורתופדית, עשויה רשת מרופדת ומנדפת זיעה
  • אפשרות חיבור לעגלה – התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגראלי 
  • ונוח במיוחד לעגלת נשיאה
  • עשוי מבד עמיד מפני מים
  • התיק אופנתי, גונב את ההצגה, נוח ופרקטי, עיצובי ובוגר.

תיקי הגב האורתופדיים של מארוול
האהוב על בני נוער וסטודנטים ניתן למצוא  עיצוב בועט וחדשני מעולם הווינטג’ של מארוול, ביניהם דגמים שלקוחים מספרי הקומיקס הקלאסיים וספיידרמן. מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 279 ₪.
עולמה של רויטל
הבן שלי אופק התאהב בתיק קומיקס של מארוול, בתור מעריץ מס' 1 של סדרות סרטים של קומיקס ומרוואל, הוא היה בעננים שראה את סדרת התיקים החדשה, תיק עיצובי, מתאים גם לבני נוער, חלוקה מצויינת של התאים בתיק בית הספר, תיק גדול ונוח שיכול להכיל עומס רב של ספרים וציוד משרדי.
עולמה של רויטל
עולמה של רויטל

אביזרים משלימים לבית הספר – 

מבית פלפוט וסירקה יצרניות ציוד חזרה לבית 

הספר מהמובילות בישראל

הסרט אלאדין שחודש השנה עורר מחדש את האהדה לדמותה של  הנסיכה יסמין הרומנטית שמאוירת בצבעי מים בשילוב פרח הלוטוס והצבע הסגול והגליטרים שמאוד טרנדיים לשנה זו. לצד נסיכות דיסני האהובות אותן תמצאו בעיצובים רומנטיים, ואביביים וכמו כן קולקציית לשבור את הקרח ממשיכה להיות רלוונטית גם שש שנים אחרי יציאת הסרט האגדי ובעיקר עכשיו כשהטריילר של פרוזן 2 כבר כאן ושובר שיאי צפיות בכל העולם. מחיר מומלץ לצרכן: 10-50 ₪



מיקי ומיני מאוס אייקוני האופנה
מיקי מאוס בקולקציה מדליקה ובוגרת, צבעוניות של אדום ושחור, בטרנד הפטרן הגדול, מיקי במראה וינטג' עם פרצופים הומוריסטים. מיני מאוס מרומזת בקולקציה מתוקה בצבעי פסטל, צבע הסלדין (מנטה) בשילוב טרנד הנוצץ עם אבני הקריסטל. מחיר מומלץ לצרכן: 10-50 ₪




"צעצוע של סיפור4" מבית סירקה כוכבי הסרט צעצוע של סיפור – בקולקציה פופית צבעונית ומדליקה שיצאה במיוחד עם חזרתו של הסרט לאקרנים. הדמויות האהובות מהסרט. בצבעים חזקים ובדוגמאות הג'ינס שמככבים בקולקציה זו.
מחיר מומלץ לצרכן: 10-50 ₪



ספיידרמן מבית  פלפוט
ספיידרמן בצבעוניות כחול כהה עם הצבע הצהוב וצבעי הבסיס של ספיידרמן, קולקציה מאוד קומיקסית בשילוב מילים חזקות בבועות עם רקע מסוגנן בסגנון גרפיטי שמאוד טרנדי לשנה זו.
מחיר מומלץ לצרכן: 10-50 ₪












ילדיי אוהבים מאוד את מותג כלי הכתיבה וציוד משרדי של חברת דיסני.בזכות דיסני הם נשלחים מדוגמים לקראת בית הספר ושנת הלימודים 2019.עם כלי הכתיבה וציוד נלווה מהאיכותיים בשוק, מותג שמחזיק כמה שנים, דיסני עושים סדר עם אוגדן מחברות מסוגנן, עטיפות צבעוניות למחברות וספרים של הגיבורים ודמויות דיסני שילדי כל כך אוהבים, יומן תואם וסט תיק צביעה תואם.

















את מגוון ציוד דיסני לבית הספר ועוד ניתן למצוא

ברשתות השיווק המובילות







עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!