יום שבת, 30 במרץ 2019

הכירו את הלהיטים לחג הפסח – שכל הילדים ישמחו לקבל! "אנונימה" משיקה לחג הפסח מגוון של דמויות, בובות וצעצועים ובהם סדרות אספנות של הלהיטים העולמייםBOXY GIRLS ,POMSIES ,ORBEEZ SQUEEZAMALS ו-!GRUMMBLIES

הכירו את הלהיטים לחג הפסח – שכל הילדים ישמחו לקבל!
"אנונימה" משיקה לחג הפסח מגוון של דמויות, בובות וצעצועים ובהם סדרות אספנות של הלהיטים העולמייםBOXY GIRLS ,POMSIES ,ORBEEZ SQUEEZAMALS ו-!GRUMMBLIES

חברת "אנונימה", יבואנית ומשווקת בישראל של להיטי צעצועים ומבחר ענק של מוצרי ילדים מהמותגים המובילים בעולם, משיקה לכבוד חג הפסח מגוון של דמויות, בובות וצעצועים ובהם סדרות אספנות של הלהיטים העולמיים BOXY GIRLS,POMSIES ORBEEZ ,SQUEEZAMALS ו-GRUMMBLIES! מדובר בפריטים שהיו מהמתנות המבוקשות ביותר בארה"ב לרגל חג המולד והשנה האזרחית החדשה 2019!

"אנונימה" משיקה את להיט הקסם – ORBEEZ (אורביז)
האורביז הוא מיכל קסם עגול, הנראה כאילו שהוא מכיל כדורוני ג'לי שקופים. אבל אם תמלאו את המיכל במים – יתחולל קסם ויתגלה במיכל יצור חמוד! אפשר להוציא את היצור למשחק, אפשר להשאירו במיכל עם המים, ואפשר לרוקן את המים, והחמודון ייעלם... האורביז מגיעים בשתי סדרות, בכל סדרה 10 דמויות, לאיסוף ולמשחק. גודל המיכל 9 ס"מ. מחיר: 49.90 ש"ח. מתאים מגיל 5 שנים.
הבן שלי מאוד אהב לאתר את הקסם באנונימה שלו.
הוא מילא מים והתרגש לגלות את היצור הקטן שלו.



"אנונימה" משיקה את דמויות SQUEEZAMALS (סקוויזמאלס)
דמויות רכות ונעימות למגע וללחיצה, המפיצות ריח נעים ומשכר. הן מגיעות במגוון דגמים, גדלים וצורות, כגון קינוחים (צורות של מרשמלו, גלידה, עוגה ועוד), פרצופונים מתוקים, בעלי חיים ועוד. חלק מהדגמים מוצעים כמחזיק מפתחות שאפשר להצמיד לתיק, לארנק, למפתחות ועוד. את הבובות אפשר להניח על המיטה, אפשר לקשט בהן את המדף, ואפשר לחבק וללטף. זהירות: אי אפשר להפסיק להריח וללטף...
לסקוויזמאלס 7 סדרות, בכל סדרה 7–10 דמויות (גודל: כ-6 – 20 ס"מ). מתאים מגיל 3.
מחירים: 29.90 ש"ח, 49.90 ש"ח, 99.90 ש"ח (תלוי בדגם).
הבת שלי מיד חיברה את הדמות שקיבלה בריח תות לתיק שלה והודיעה חד משמעית לבני הבית שאין לגעת.


"אנונימה" החלה לשווק את הלהיט החדש BOXY GIRLS (בוקסי גירלס), מותג אמריקני של בובות אופנתיות, הלבושות על פי צו האופנה האחרון. הבובות משווקות באריזה עם 5 קופסאות מתנה סגורות, המכילות פריטים שזה עתה הגיעו "בהזמנה מהאינטרנט". הילדים אינם יודעים מה יש בקופסאות, וזו הפתעה גם עבורם לגלות את הפריטים השווים שארוזים בקפידה בתוך כל קופסה. באריזות המשלוחים אפשר למצוא מגוון פריטים הכוללים פריטי ביגוד, נעליים, אקססוריז, תכשיטים ועוד, המתאימים לבובה. לבובה האופנתית גם שיער ארוך שאפשר לסרק, ואפשר גם לעצב לה תסרוקות שונות. 
סדרת הבובות מכילה 4 דמויות: אנה, מילה, קיקי והייזל, שגודלן 23 ס"מ. אפשר לרכוש גם אריזה נפרדת המכילה 6 קופסאות מתנה (ללא בובה) וכך להגדיל את פריטי הלבוש והאקסוסריז לבובה. מחיר בובה עם 5 קופסאות: 129 ש"ח. מחיר אריזה של 6 קופסאות מתנה: 69 ש"ח.
בנוסף לבובות, המותג מציע סדרות נוספות:
·        סדרת בובות מיני: כוללת 6 דגמים של בובות קטנות, בגודל 8 ס"מ.
בכל אריזה בובה ו-3 קופסאות הפתעה. מחיר: 49.90 ש"ח.
·        סדרת חיות הכוללת קוף, ינשוף, חתול וכלב. בכל אריזה בעל חיים ו-2 קופסאות הפתעה, המכילות מגוון פריטים לבעלי החיים ובהם קולר, כלי לאוכל ועוד. גודל החיות – 4  ס"מ, מחיר: 49.90 ש"ח.
          כל הסדרות מתאימות לילדים מגיל 6 ומעלה. 

"אנונימה" משיקה את בובות POMSIES (פומסיס) – בובה פרוותית אינטראקטיבית, המגיבה למגע וללחיצה. כשמלטפים אותה ולוחצים לה על האף היא משמיעה מגוון של צלילים מתוקים, צבע עיניה מתחלף לצבעים זוהרים שונים המצביעים על מצב רוחה, וזנבה רוטט. לבובה 50 תגובות שונות! הזנב הארוך של









הפומסיס יכול להתלפף סביב פרק כף היד, התיק, הקוקו, הנעליים ועוד, כך שאפשר לקחת אותה לכל מקום. הבובה מגיעה עם מברשת אישית לסירוק ולפינוק. הסדרה כוללת 5 בובות במגוון צבעים. מחיר: 129 ש"ח. מתאים מגיל 3 ומעלה.


"אנונימה" משיקה את סדרת המפלצונים GRUMMBLIES (גרומבליס)
הגרומבליס הם מפלצונים אינטראקטיביים, פרוותיים ומצחיקים, שבלחיצה על הבטן מגיבים בשירה, צחוק, גידופים, גערות, נפיחות ועוד. מדובר ביצורים שחיים במסתור ולא כל אחד זוכה להכירם. הם קופצניים, שובבים וקצרי רוח, ולכל אחד מהם 40 תגובות וצלילים שונים, שיפתיעו אתכם בכל פעם מחדש. הסדרה כוללת 4 דמויות. מחיר: 149 ש"ח. מתאים מגיל 3 שנים.


להשיג בטויס אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים וחנויות הצעצועים המובחרות. 

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!