יום שבת, 30 במרץ 2019

ספר חדש של הוצאת אור-עם: כיצד ללמד ילדים מדיטציה

ספר חדש של הוצאת אור-עם: כיצד ללמד ילדים מדיטציה

הספר הוא מדריך מעשי ללימוד מדיטציה לילדים החל מגיל 5

לימוד טכניקות מדיטציה פשוטות לילדים מביא עימו יתרונות נפלאים, החל מהקלה בביישנות, חרדה וחוסר סבלנות ועד לשיפור הריכוז, הדימוי העצמי והיצירתיות. זה אחד הכלים הטובים ביותר שהמבוגרים יכולים להציע לילדים כדי להתמודד עם רמות הלחץ ההולכות וגדלות שילדים ובני נוער חווים היום.

הספר "כיצד ללמד ילדים מדיטציה" הוא מדריך מעשי ומקיף ללימוד מדיטציה לילדים בבית ובבית הספר.
הספר כולל הסבר מפורט על מגוון רחב של תרגילי מדיטציה יעילים ופשוטים לביצוע לבד או בקבוצות וטכניקות ללימוד ילדים תוך חלוקה מותאמת לגילאים (הנחיות המותאמות לגילאי 5-8, הנחיות לגילאי 9-12 והנחיות נוספות לגילאי 13-18). בספר יש עצות שיסייעו גם לילד חסר עניין ומסויג ללמוד לעשות מדיטציה, ומקרי בוחן שחושפים את העוצמה של המדיטציה בחיי הילדים.
אצלי הילדים עושים באופן קבוע יוגה, מאוד דומה בהתנתקות ושיחרור כמו מדטציה, הבת שלי בת ה 10 קראה בעיון רב את הספר, והחליטה שלאחר שתסיים את הקריאה, תיקח בחופשת הפסח מזרון שטח לחוף ים פלמחים שקרוב לביתנו ותתרגל על הצוק של פלמחים מדיטציה.

מחברי הספר הם אינגריד סלאק, פסיכולוגית מייעצת מוסמכת ומנחת סדנאות וחברה באגודה הבריטית לפסיכולוגיה, ופרופ' דיווויד פונטה המנוח אשר גם הוא היה חבר באגודה הבריטית לפסיכולוגיה וספריו הרבים תורגמו ל-25 שפות.

כריכה רכה
206 עמודים
הוצאת אור-עם מבית ספר לכל
מחיר: 98 שקל.



ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!