יום רביעי, 6 במרץ 2019

ד"ר פישר מציג: מגבוני קמיל בלו לתינוק מגבונים רכים ועדינים המותאמים לעורם העדין במיוחד של תינוקות

ד"ר פישר מציג: מגבוני קמיל בלו לתינוק
מגבונים רכים ועדינים המותאמים לעורם העדין במיוחד של תינוקות


מגבונים לתינוק הם אחד מהמוצרים הנפוצים ביותר בשימוש בקרב הורים לתינוקות וילדים. השימוש במגבונים הוא מגוון: לאחר כל החתלה, לניקוי הידיים וכל חלקי גופו של התינוק הרך.
תדירות השימוש במגבונים עבור תינוקות מדגישה את החשיבות בשימוש במגבונים איכותיים ובדוקים המותאמים לעורו העדין של התינוק ושומרים על בריאותו. בד"ר פישר מבינים כי לא רק המגבון עצמו חשוב אלא גם הפורמולה שבאה במגע עם עור התינוק ונשארת גם לאחר פעולת הניגוב.
חברה טובה ילדה לאחרונה, בביקור שלי הבאתי לה להתנסות במגבוני קמיל.
למה? כי הם מושלמים לעור של התינוק והבייבי שלנו.
ריח מדהים, היפואלרגנים, מעושרים בויטמין B12.
כבר מהחתלה הראשונית של התינוק שלה, היא התאהבה במגבונים.
המגבונים מרגיעים את עור התינוק שלנו, וההחתלה הופכת לנעימה וטובה יותר לתינוק שלנו.

מגבוני קמיל בלו של ד"ר פישר רכים ועדינים עם בישום עדין לניקוי מושלם של עורו הרך של התינוק. המגבונים מועשרים בתמצית פרחי הקמומיל להרגעת העור, מכילים פרו- ויטמין  B5 ואלנטואין, המסייעים בשמירה על בריאות עור התינוק ומותאמים לחומציות הטבעית של העור. המגבונים היפואלרגניים, ללא פראבנים, ללא SLS ו-SLES  וללא אלכוהול וצבע.
להשלמת הטיפול מומלץ להשתמש בשמפו, אל סבון ומשחת החתלה מסדרת קמיל בלו המתאימים לעור העדין והרך של הפעוטות.

מחיר לצרכן: מארז רביעיית מגבונים: 19.90 ₪, ניתן להשיג במבצעים שונים ברשתות השיווק והפארם.


בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר
אנו בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.
מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!