יום שבת, 31 במרץ 2018

משחק חדש: אני אוהב... אני אוהבת...

משחק חדש: אני אוהב... אני אוהבת...
 משחק שילדים אוהבים!


משחק חדש: אני אוהב... אני אוהבת...

 "אני אוהבת  לשחק עם חברות",
הדס, בת 6 ,מודיעין
איך ילדים מבינים מה זאת אהבה?
איך אפשר לדבר עם ילדים על אהבה וללמד אותם לבטא אהבה?
משחק חדש ואוהב במיוחד מצטרף  אל סדרת משחקי "נתת קבלת!", סדרת משחקי קופסה
איכותיים המעודדים תקשורת, פיתוח כלים חברתיים ושיח רגשי עם ילדים.

מיכל לאופר, יוצרת המשחקים שמובילים את קטגוריית משחקי התקשורת והשיח הרגשי בישראל, מספרת כי הרעיון למשחק התבשל בליבה כבר זמן רב. "הצורך שלי כבת להוריי, כאמא בעצמי, כבת זוג, כאחות, כחברה וכעוסקת בתחום המשחקים לילדים למצוא את המקום האמיתי העמוק של האהבה הוליד את המשחק.  להתחבר לאני הפנימי שלי  וללמד את עצמי לאהוב את עצמי ואת הסובבים אותי. אהבה זהו הבסיס הקיומי שלנו. אנחנו אומרים לילדנו מילות אהבה כבר מינקות, אך האם הם באמת מבינים את המשמעות ויודעים לבטא אותה?"
מיכל מספרת, כי כיוצרת ומפתחת  של משחקים רגשיים המתמחים  בתחום רגשות היא חלמה  להביא גם את נושא האהבה למשחק. "האפשרות שלי לסייע להפיץ אהבה בעולם ושיח על משמעות של אהבה מגיל צעיר היא חלק מהאידואלוגיה שלנו ב"נתת קבלת!", אנחנו מפתחים באהבה משחקים חיוביים עבור ילדים המעודדים אותם לחשיבה חיובית המאפשרים להם לגדול בסביבה תומכת  תוך חיזוק הקשר עם הקרובים אליהם".
את הצילומים למשחק החדש ערכנו בקיבוץ דן, היה לנו חשוב לייצר צילומים אותנטים של משתתפים מגיל 4-90 ילדים, הורים, סבים וסבתות מכל גווני האוכלוסיה, תוך הקפדה לייצר תמונות שאינן מפרידות בין מגדרים מתוך אמונה שבנים ובנות אוהבים באופן זהה.
לצילום אריזת המשחק נבחרו יהב ויעלה (בני 5 מקיבוץ דן) , המשקפים יחדיו את ההטרוגניות  והאהבה המשותפת.
על המשחק החדש:
מתאים לגילאי 3 ומעלה. מכיל 4 לוחות ו 72 כרטיסים עם צילומים מקוריים ומקסימים.
המשחק מעודד לאהוב ולהביע אהבה, מפתח את יכולת הביטוי, מעודד חשיבה חיובית ומטפח שיח על רגשות.
איך משחקים: בשלב הראשון של המשחק הילדים בוחרים את התמונות שהם אוהבים ומרכיבים לעצמם לוח אישי של הדברים שהם אוהבים.בכל פעם שהילד/ה בוחר כרטיס עליו לנמק את בחירתו במענה על אחת משתי השאלות: למה אתה אוהב את הכרטיס שהרמת? מה אתה אוהב בכרטיס שהרמת?בשלב השני של המשחק על המשתתף לבחור את הזוג, הכרטיס הזהה, לכרטיסים שבחר ולהניח כל כרטיס על הכרטיס הזהה לו.בסיום המשחק מומלץ לשוב לשיחה ולדיון על הבחירות שנעשו -מה אנחנו אוהבים? איך אנחנו מביעים את האהבה שלנו? אילן בחירות עשינו ובאילו העדפות אנחנו שונים זה מזה
פיתוח תוכן: נטע סילוני
ילדי התיישבו בחג עם קבוצה של חברים החל מגיל 5 עד גיל 14.
להכיר,ללמוד, ולשחק... אני אוהב אני אוהבת...
משחק שמאפשר ללמוד בקלות וקלילות איך להביע אהבה.
משחק מאוד משלב את כלל הילדים, מאפשר לילדים לדון בשאלות נדרשות? מפתח חשיבה, דו שיח, פתרון בעיות והצגת שאלות וקבלת תשובות באופן חיובי ולא שלילי.
משחק חדש ואוהב במיוחד שהצטרף לאחרונה למשפחת משחקי נתת קיבלת! המשחק מעודד לאהוב ולהביע אהבה, מפתח מאוד את יכולת הביטוי, מעודד חשיבה חיובית ומפתח דו שיח בין משתתפים.


כלל המשתתפים אהבו את המשחק והחליטו פה אחד להביא אותו לכל פיקניק או אירוע משפחתי.
משחק מלא באהבה חובה אצל כל משפחה:)
המשחק מאפשר באמצעות דמויות מאוירות דיון על תכונות חיוביות לעזור ,להתפשר , לשתף ,לסלוח ,לחכות בסבלנות ,להתאמץ לאהוב!

 
בואו נדבר (עם הילדים שלנו) על אהבה....


להשיג החל מחודש מרץ בחנויות המשחקים המובחרות, סטימצקי, צומת ספרים ובחנות האון ליין נתת קבלת! מחיר: 99 ₪ לפרטים נוספים וסרטוני הסבר על המשחק

לחשוב טוב, לתת ולקבל!, מה אני מרגיש?, מה אני רוצה?, ערכים, נתת קבלת!, משחקים בערבית
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!