יום שלישי, 27 ביוני 2017

TLVBaloon - הכדור הפורח של תל-אביב - לעוף מעל כולם!


הגענו עם הילדים אחה"צ לאטרקציה החדשה בפארק הירקון בתל אביב - TLVBallon - הכדור הפורח שהתווסף לקו הרקיע של תל אביב. הילדים הגיעו מרוגשים ובציפייה לחוויה. הכדור ממריא כל רבע שעה. הגענו והמתנו מספר דקות עד שהכדור יינחת מהסבב הקודם. את הזמן הילדים ניצלו היטב לתמונות.  




כשאנו שומעים על כדור פורח, ישר עולה לנו בראש הכדור הפורח מהסיפור-"80 יום מסביב לעולם", שעולה בעזרת חימום וגז מעלה מעלה ומטייל בשמי העולם. אז לא כך הכדור הפורח של תל אביב. מדובר בכדור שמחובר היטב בכבל ברזל ומעוגן היטב לעומק האדמה. הכדור עולה לגובה מקסימלי קבוע ויציב של 120 מטר. הכדור בטוח לחלוטין, הוא לא שט ולא מטייל, כך שלכל החוששים, אין בכלל מה לחשוש, העלייה חלקה ויציבה כמו עלייה במעלית. השהייה בכדור היא בעמידה יציבה, והוא סגור ברשת ומאובטח.  


אז עלינו על הכדור והתחלנו בהתרוממות של כ-3 דקות עד לגובה המקסימלי. והיה שווה! זכינו לתצפית פנורמית מרהיבה של תל אביב וגוש דן, עד קו הים ממערב, והרי יהודה במזרח. בהחלט שווה!




לאחר מספר דקות התחלנו בירידה לעבר הקרקע. סך כל החוויה היא כרבע שעה. היה ייחודי ביותר וכיף! מומלץ בחום - הנאה לכל המשפחה!


את האנדרנלין מהחוויה בכדור הילדים הוציאו בפארק המתקנים החינמי של גני יהושוע, שממש צמוד לאטרקציית הכדור הפורח. בהחלט כיף שאפשר עוד להמשיך את הבילוי בפארק. 



שעות פתיחה: מדי יום בין השעות 9:00 עד 21:00

 וביום שישי בין השעות 9:00 ל- 16:00.


עלות: 50 ₪ לילד מגיל שלוש, 75 ₪ למבוגר או 65 ש"ח לתושבי העיר. 
העלייה לכדור הפורח על בסיס מקום פנוי ובהתאם לתנאי מזג האוויר.
 מומלץ להתקשר מראש לשריון סיור אווירי: 03-5589722.
 הגעה דרך שדרות רוקח 94 תל אביב, 
חניה בפארק הירקון גני יהושוע, בחלק המערבי ביותר של החניון.




הפוסט נכתב בשיתוף הבלוג הייטקמן, ופורסם כאן עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!