יום רביעי, 21 ביוני 2017

צלילי קסם - ניצה שאול במופע סוף העונה "הסיפור המופלא של ארבע העונות" מאת ויוילדי 19-22 ביוני 2017 בית האופרה


סדרת צלילי קסם בעריכתה והנחייתה של ניצה שאול
חגיגת סוף העונה במופע מרהיב וצבעוני
"הסיפור המופלא של ארבע העונות"
להיט בן 300 שנים של אנטוניו ויוילדי

19-22 ביוני 2017
בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ')

עשרות אלפי ילדים כבר צפו במופעים של "צלילי קסם" בעריכתה והנחייתה של ניצה שאול. מופעי הסדרה הם עשירים ומגוונים, ומשתתפים בהם רקדנים,  נגנים  על הבמה, תלבושות מרהיבות וסיפורים מרתקים. במופע שיסגור את העונה מככבת הפעם יצירה, יצירתו המופלאה של אנטוניו ויוולדי "ארבע העונות".



המלחין אנטוניו ויוולדי יליד ונציה, למד לנגן בכינור  אצל אביו, ספר במקצועו, שהיה גם כנר מעולה. ויוולדי שנקרא "הכומר האדום" בשל שערו הג'ינג'י, לימד בבית יתומות בוונציה. הבנות שחיו בתנאים מעולים, היו נגניות נפלאות . לבנות האלה הלחין ויוולדי את היצירה. "ראיתי ארבעה ציורים מדהימים על עונות השנה של הצייר מרקו ריצ'י", סיפר ויוולדי, "בכל ציור יש סיפור שלם, כתבתי לציורים את המוסיקה אבל אז, פחדתי שלא ינגנו את זה כמו שאני מרגיש וכתבתי גם סיפורים...."  
                 
ארבע העונות – יצירתו המפורסמת ביותר זכתה למאות עיבודים בימתיים. במופע יוגש סיפורה של כל עונה על פי הסונטות  המקסימות  שכתב ויוולדי בעצמו למוסיקה שלו, דרך מעשיות על האביב המתפרץ והשובב, אגדות חורף שטופות בגשם, חגיגת קיץ סוחפת ושמחה וחגיגות הסתיו שאינן נגמרות. היצירה תנוגן במלואה! הסיפורים יהיו שזורים במוסיקה בליווי קטעי מחול ואקרובטיקה ותלבושות המורכבות ממבנים אנושיים  מרהיבים שיסמלו כל עונה.


אנחנו צפינו בסדרה המרהיבה במהלך העונה כפי שסקרנו כאן בבלוג. הילדים ציפו לכל אחת מהופעות הסדרה. צפינו השבוע במופע סוף העונה "ארבע העונות" בבית האופרה. ללא ספק סיום משובח לסדרה נפלאה. ביצוע מרהיב וירטואוזי של "הלהיט" ארבע העונות מאת ויוולדי. ניצה שאול, כתמיד, מסקרנת ומרתקת את הילדים והמבוגרים בסיפור הרקע ועובדות מרתקות. להקת סבוטאז' מתעלים על עצמם כל פעם מחדש ונותנים show מעולה שמשאיר את הצופים פעורי פה, עם שלל ביצועים מרתקים ותלבושות צבעוניות מושקעות. במופע הזה ללא ספק הורגשה נוכחות תזמורת הנגנים החיה על הבמה, בהובלתה של הסולנית והכנרת  ז'אנה גנדלמן.  תודה לצלילי קסם על עונה מופלאה, מחכים בציפייה לעונה הבאה!



עריכה והנחייה: ניצה שאול
נגינה: הסולנית והכנרת הבינלאומית ז'אנה גנדלמן בליווי נגנים.
עיצוב אביזרים ותלבושות מיוחדות: דיאנה בס ורוני יפרח
רקדני להקת המחול סבוטאז', לוליין, בכוריאוגרפיה של דימטרי  ברכוב
המופעים מיועדים לגילאי 4-11
 מתקיימים בסטודיו של בית האופרה. 
הישיבה לילדים על שטיחים קרובים לבמה, המבוגרים יושבים מסביבם על כיסאות.

תאריכי המופע:
שני 19/6/17 18:00
שלישי 20/6/17 17:00
רביעי 21/6/17 17:00
חמישי 22/6/17  17:00, 18:30 
משך המופע: כשעה.
מחיר הכרטיסים: 85 ₪.
טל להזמנת כרטיסים:
03-6927777
בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ')
 שד' שאול המלך 19 ת"א
ניתן לרכוש כרטיסים גם באתר האינטרנט:


הפוסט נכתב בשיתוף הבלוג הייטקמן, ופורסם כאן
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!