יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

הקניית הרגל השימוש במוצץ בשלבים הראשונים לחיי התינוק היא לעיתים אתגר לא פשוט אך חשוב ביותר.תכירו את אוונט ניו בורן 0-2 חודשים



הקניית הרגל השימוש במוצץ בשלבים הראשונים לחיי התינוק היא לעיתים אתגר לא פשוט אך חשוב ביותר.

בנוסף לשימוש במוצץ כפתרון להרגעת התינוק, מחקרים מצביעים גם על קשר בין שימוש במוצץ להפחתת הסיכון של תופעת המוות בעריסה.





פיליפס אוונט משיקה מוצצי ניובורן בעלי 86% אימוץ בקרב תינוקות רכים, כבר מהשימוש הראשון***


תהליך המציצה הינו רפלקס טבעי מולד, החיוני לקיומו של התינוק מיום צאתו לאוויר העולם. מחקרים מוכיחים כי עוברים מבצעים את פעולת המציצה עוד ברחם כאשר בראשית הינקות נתפסת המציצה כפעולה רפלקסיבית. כאשר גדל התינוק, פעולת המציצה מקבלת משמעויות אחרות והופכת מפעולה קיומית לפעולה הגורמת
ביטחון ונינוחות פיזית ונפשית בזמן שהוא עייף או לא רגוע. ברגעים אלה, מציצת המוצץ מספקת הנאה ועידוד, כחפץ אישי ומוכר.

אנשי מקצוע רבים ממליצים להרגיל את התינוק להשתמש במוצץ כבר מהימים הראשוניים לחייו מכיוון שמחקרים שפורסמו בשנים האחרונות מצביעים על קשר בין שימוש במוצץ לבין הפחתת הסיכוי לתופעת המוות בעריסה. בנוסף, המוצץ משמש כחפץ מעבר המסייע לתינוק לפתח הרגלי הרגעה עצמית ולהפחית את התלות בהוריו.

נתתי את הערכה לרך הנולד לחברה, שהבת שלה רק נולדה.
התינוקת הצליחה למצוץ את המוצץ בשקיקה ובקלות יתרה.
ידית האחיזה קלה והשימוש במוצץ מותר כבר מגיל לידה עד לחודשים.
המוצץ ייחודי, ורך.
ומאפשר קצת שקט ונוחות לאם ולתינוק הנולד.

אחד האתגרים שהורים רבים נתקלים בהם בעת הניסיון להרגיל את התינוק החדש למוצץ הוא נפילה חוזרת ונשנית של המוצץ מפי התינוק מפאת גודלו ומשקלו. בכדי להקל על הורים להרגיל את תינוקם למוצץ כבר בשלבים הראשונים לחייו, פיתחה פיליפס אוונט מוצץ ייחודי לתינוקות רכים בגילאי 0-2 חודשים שהוכח במחקר כי 86% מהתינוקות מאמצים אותו בקלות כבר מהשימוש הראשון***. גוף המוצץ (החצאית) קטן וקל משקל במיוחד וזאת על מנת לאפשר לתינוקות קטנים להחזיקו בקלות בפיהם מבלי שהמוצץ יישמט החוצה.
למוצץ הניובורן החדש של פיליפס אוונט, חצאית מוצץ קטנה במיוחד המעוצבת באופן שאינו מפריע במעבר חופשי של אוויר לאפו של התינוק. למוצץ פתחי אוורור הממוקמים בחצאית המוצץ ותפקידם להקל על מעבר האוויר לפה ולעור שמסביבו ולפיכך למנוע את גירוי העור.
כמו כן, בחצאית המוצץ טבעת אחיזה המיועדת להקל על ההורה בעת השימוש וכמו כן פטמת המוצץ דו כיוונית כך שאין חשיבות לכיוון הכנסת המוצץ.
כמו לכל מוצצי אוונט, העשויים חומרים בטוחים לשימוש שאינם מכילים ביספינול A, גם למוצץ הניובורן פטמת סיליקון אורטודנטית השומרת על התפתחות תקינה של הפה והלסת.

דבורה כהן זאבי ,יועצת שינה לתינוקות מטעם מפיליפס AVENT, מסבירה על חשיבותו של המוצץ להקניית הרגלי שינה נכונים כבר מימיו הראשונים של התינוק והשימוש בו כחפץ מעבר מרגיע:
חפץ המעבר הינו חפץ המרגיע את התינוק בהעדר ההורים בקרבת החדר בזמן ההשכבה במהלך הערב ובמהלך היום , כמובן שגם כאשר התינוק נכנס למסגרת חדשה חפץ המעבר מרגיע ,מנחם אותו ועוזר לו להירדם. חשוב להרגיל את התינוק לחפץ מעבר כבר בימים הראשונים של חייו כיוון שבימים אלו, התינוק תלותי בהוריו וחפץ המעבר משמש ככלי שמעודד את עצמאותו (ברגע שהתינוק מתרגל לחפץ מעבר הוא יכול לאחוז בחפץ ולהתנחם בו עד שהוריו מגיעים).
מוצץ בהחלט יכול לשמש כחפץ מעבר. הוא זמין, נוח לאחיזה ומשרה על התינוק ביטחון ונחמה.

יתרון נוסף בשימוש במוצץ בשלבים ההתפתחות המוקדמים לחייו של התינוק הוא הקלה על תופעת העצירות הרווחת בקרב תינוקות רכים. נמצא כי שימוש במוצץ יכול לסייע לתינוקות הסובלים מעצירות מכיוון שפעולת המציצה מעודדת את פעילות השרירים הטבעתיים. כאשר הילד סובל מעצירות מומלץ להכניס את המוצץ לפיו לכ4 שניות ולהוציא אותו, להמתין 3 שניות לערך ושוב להכניס לפיו -  כך גורמים לשרירים לעבוד במרץ.

מוצצי ניובורן החדשים, כמו כל מוצצי פיליפס  AVENTמגיעים עם מכסה מגן לפטמת המוצץ וניתנים לסטריליזציה.
מוצצי הניובורן החדשים של פיליפס AVENT, זמינים במגוון צבעי פסטל רכים כמו תכלת, ורוד, ירקרק וצהוב, עם איורים שונים כגון מכונית, כתר, סירה ופפיון ומיועדים לגילאי 0-2 חודשים.


אילת ברגילובסקי, מנהלת שיווק מוצרי טיפוח ובריאות בפיליפס מוצרי צריכה: מעבודתי בתחום וממחקרים שאנו עורכים עולה כי נושא "סרבנות המוצץ" מעסיק ומטריד הורים צעירים רבים לתינוקות רכים.
הורים רבים מכירים בחשיבות השימוש במוצץ ובהקלה הרבה שהוא מספק להם ולתינוקם ומשקיעים זמן רב ומאמץ במציאת הפתרון האידיאלי. בפיתוח מוצץ הניובורן החדש השקיעה החברה במציאת פתרון שנותן מענה לכל החסמים באימוץ המוצץ, הראיה לכך היא שיעור אימוץ מרשים של 9 מתוך 10 תינוקות.

מחיר מומלץ לצרכן- 49.9 ₪ לזוג מוצצים


להשיג ברשת שילב, מוצצים, ניופארם ובחנויות התינוקות המובחרות.
בקרוב גם ברשת סופרפארם.

*** 86% מהתינוקות קיבלו את מוצצי פיליפס AVENT. נבדק באינטרנט עם 100 אימהות, בריטניה 2012.



אודות רויאל פיליפס:

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA) , הינה חברה העוסקת במגוון נושאים הנוגעים לבריאות ולסגנון חיים, ומתמקדת בשיפור חייהם של בני האדם באשר הם באמצעות חידושים בתחומי הבריאות, מוצרי צריכה והתאורה. מטה החברה ממוקם בהולנד . בשנת 2013 הציגה החברה מחזור מכירות של  23.3 מיליארד אירו, והיא מעסיקה למעלה מ- 112,000 עובדים , ומכירות ושירותים בלמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם. פיליפס הינה מובילה עולמית בטיפול קרדיולוגי, טיפול חירום ופתרונות בריאות ביתיים. כמו כן פיליפס מספקת פתרונות תאורה חסכוניים באנרגיה ויישומי תאורה חדישים. לחברה מוצרים מובילים גם בתחום  מכונות גילוח לגברים ומוצרים בתחום בריאות הפה.

הכל אודות פיליפס ניתן למצוא באתר החברה: www.philips.com/newscenter