יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

פשוט יפה. Uncover your real beauty- תכירי את הבושם החדש מבית קרליין






שלב אחר שלב את מתגלה חזקה, רגישה, פרועה, שקטה, שטותית ורומנטית... אלו כולם גוונים שחיים בתוכך והופכים אותך להיות מי שאת - פשוט יפה.
Uncover your real beauty
שילוב מושלם בין ניחוח עדין של ורדים לפאצ'ולי עצמתי. תחילה, מתקבל ריח מתקתק של פירות יער אליו מצטרפים עלי ורדים וסיגליות, המעניקים לבושם את אופיו הנשי והמעודן. לבסוף, המאסק המותיר חתימה ורודה וזוהרת שמלווה אותך לשעות ארוכות
תו עליון: פלפל ורוד, פירות יער
תו אמצעי: עלי ורדים, יסמין, סיגליות
תו בסיס: מאסק, פאצ'ולי אינדונזי







 קל לי מאוד להתאהב בריחות עדינים, מסקרנים וחדשנים.


אני משתמש במרוצת השנים בבשמים קבועים עם ריחות ששנים מלווים אותי מגיל הבגרות ועד היום שאני נושקת לגיל 34.

זה לא שלא חיפשתי להתחדש ולגוון בריחות חדשים, פשוט לא מצאתי תחליף למוכר ולאהוב.

אני שמחה לשתף אתכם כי לאחרונה הכרתי את הבושם

 UN COVER E.D.P מבית קרליין.

בושם מרענן, צעיר עם ריח מתוק ומפתה כמו שאני אוהבת.

המבחן שלי היה השאלה : כמה זמן הבושם יחזיק מעמד על הגוף שלי, אני אישה עובדת במשרה מלאה למרות שאני יושבת במשרד ממוזג, אני מתרוצצת ממקום למקום.
 שמחתי לראות שהריח עמיד ונשמר טוב על עור גופי
 גם לאחר 9 שעות במשרד.

הרבה אנשים החמיאו לי על המתיקות של הבושם וכמה הוא מריח מתוק ופירותי.

הבת שלי ראתה אותי מתבשמת באחד הימים וביקשה שאתיז לה קצת מן הבושם.

גם היא מאוד אהבה את הריח המתוק והכובש של
 UN COVER E.D.P מבית קרליין.

עולמה של רויטל- בושם מומלץ בחום לכל אישה, נערה שאוהבת להתעטף בריח מתוק ועדין.




מחיר לצרכן: 250 ₪  , לתכולת מ"ל :  100  מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות