יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

מארז 2 נוזלים לניקוי האסלה + 4 כדוריות הניקיון לאסלה- המארז המושלם לניקיון האסלה! המארז כולל 2 נוזלים לניקוי אסלה בניחוחות שונים ו-4 כדוריות הניקיון לאסלה במחיר של 17.90!


מארז 2 נוזלים לניקוי האסלה +
4 כדוריות הניקיון לאסלה-
המארז המושלם לניקיון האסלה!
המארז כולל 2 נוזלים לניקוי אסלה בניחוחות שונים ו-4 כדוריות הניקיון לאסלה במחיר של 17.90!

סוד משיקה שלושה מארזים שונים אשר בכל אחד מהם ישנם 2 ג'לים לניקיון האסלה בריחות שונים- לימון, אוקיינוס ואורנים בצרוף 4 כדוריות הניקיון בניחוחות – לימון ואקונומיקה במחיר מבצע!
המארז מאגד 2 ג'ל לניקוי והברקה יחד עם 4 כדוריות הניקיון- סבון אסלה בעל פורמולה ייחודית של -4 פעולות ניקיון אקטיביות בניקוי האסלה: קצף ניקוי, הסרת אבנית, הגנה מפני לכלוך וניחוח מרענן בכל הדחה.








תוקף המבצע" יחל ב-1.11 ויימשך כל החודש בכל רשתות השיווק
מחיר מומלץ לצרכן – 17.90 ₪


יום רביעי הוא יום הנקיון השבועי.

הפעם החלטתי לבדוק את נוזל הניקוי  וחיטוי שירותים מבית סוד.

עכשיו הוא נמצא במבצע שווה על המדפים... וראוי שאספר לכם מה דעתי אליו.

לחיצה קטנה על הבקבוק משחררת מעט מן החומר לכיוון האסלה, במיוחד במעטפת האסלה שם כל החיידקים מצטברים ואותם צריך לחסל!

פעולה קלה ונוחה מבריקה לי את השירותים בבית.

הנקיון שולט, הריח מעודן ולא כבד מידי.

סוד נקיון לשירותים עושה את העבודה נפלא.

אני יגלה לכם סוד!

אחרי כל שטיפה וניקוי יסודי של השירותים בבית שלי אני שופכת פקק מרכך כביסה של סוד ורוד על תוך הכלי של של מקל המברשת לניקוי השירותים.

כאשר אני מרגישה כי השירותים צריכים טאצ' נוסף אני מעבירה את מקל המברשת על האסלה והשירותים וחדר השירותים מקבל ניחוח מעודן של מרכך כביסה שמוסיף הרגשה של נקיון באויר.



מבצע מעולה נוסף מבית סוד תוכלו למצוא במארז על המדפים ובמחיר שווה!


חדש!
מארז לכביסה המושלמת




מארז מיוחד לחודש נובמבר: "פרסיל" ג'ל, ג'ל הכביסה מספר 1 בישראל + מרכך מרוכז של "סוד", במחיר של 37.90 ₪ בלבד!



המארז כולל 3 ליטר "פרסיל ג'ל" לכביסה צבעונית ולבנה + מרכך מרוכז סוד כחול ורוד, לתוצאה של כביסה בוהקת וריחנית.


המבצע יחל ב- 1.11.14 ויימשך לאורך כל חודש נובמבר בכל רשתות השיווק