יום רביעי, 8 באוקטובר 2014

"Mustela", מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל באירופה לטיפוח עור התינוק, מציג: Hydra Bebe Body Lotion - קרם גוף לתינוקות ולילדים לשימוש יומיומי

Logo mustela BB"Mustela", מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל באירופה
לטיפוח עור התינוק, מציג:
Hydra Bebe Body Lotion - קרם גוף לתינוקות ולילדים לשימוש יומיומי





"Mustela", מותג הדרמו קוסמטיקה המתמחה בטיפול וטיפוח עור של תינוקות ושל נשים בהריון ולאחר לידה, המשווק בארץ על ידי ניאופרם מוצרי צריכה מציג את
MUSTELA Hydra Bebe body lotion, קרם גוף לתינוקות ולילדים לשימוש יומיומי ולהגנה על עורו העדין של התינוק.

עורו העדין והדק של התינוק נחשף לאחר הלידה להשפעות של טמפרטורה, מזג אוויר, כימיקלים המצויים בסבון, חומרי כביסה, משחות וכו' ולכן נוטה להיות יבש ומגורה בקלות. עונת הקיץ אינה מקלה עליו והדבר בא לידי ביטוי ביובש, בהרגשת אי נוחות ובתופעות נוספות.

הקרם גוף התקבל לסקירה.
הדעה היא שלי בלבד.

הקרם גוף נפלא, נספג במהירות, משאיר ריח מדהים על הגוף של הילדים שלי, בין היתר מקל על תסמיני היובש שמתגלים בתוקפת המעבר הנוכחית.
מונע גרד ויובש, מאזן את הלחות בעור ומרגיע! 
מסג' קטנטן לפני השינה- הקטנים שלי מרוצים!

מומלץ בחום- עולמה של רויטל




קרם הגוף מסדרת MUSTELA Hydra Bebe, מעשיר בלחות, מרכך ומגן על עור התינוק. מכיל רכיב הרשום כפטנט אשר מחזק את עורם העדין של תינוקות וילדים ומסייע לו להתגונן כנגד מפגעי הסביבה. MUSTELA Hydra Bebe body lotion אינו שומני ונספג במהירות, בעל מרקם קרמי ונעים למריחה ומיועד לשימוש יומיומי לאחר האמבטיה או לפי הצורך. מתאים לעורם העדין של תינוקות מיום היוולדם (מלבד פגים).
אינו מכיל פרבנים, פתלטים ופנוקסיאתנול.

רכיבים עיקריים:
שמן חוחובה ושמן שקדים המסייעים בהזנה אינטנסיבית וארוכת טווח של העור.
חמאת שיאה, השומרת על רכות וגמישות העור.
ויטמינים F ו-E, השומרים ומאזנים את הלחות בעור.

מחיר מומלץ לצרכן: 60.90 ₪.


את מוצרי מוסטלה ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים


אודות מוסטלה
מאז שנת 1950 MUSTELA הוא מותג הדגל שלLaboratoires Expanscience , חברה שמתמחה בפיתוחם של מוצרים לשוק הבריאות ומתמחה בתחומי הדרמו-קוסמטיקה, הראומטולוגיה והדרמטולוגיה.
החברה אשר חרטה על דגלה את החדשנות, משקיעה רבות במחקר ופיתוח בתחום העור ומחזיקה בלמעלה מ- 635 פטנטים רשומים.
מוצרי MUSTELA מפותחים במעבדות החברה בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים, ביניהם: דרמטולוגים, מומחים לאלרגיות, רופאי ילדים, רופאי נשים ועוד.
בתהליך הפיתוח ישנה העדפה לשימוש ברכיבים ייחודים ממקור טבעי אשר נבחרו בקפידה. בהתאם לכך, מגוון ממוצרי מוסטלה מכילים בממוצע 80% רכיבים טבעיים, חלקם רשומים כפטנט. בנוסף, מגוון ממוצרי מוסטלה אינם מכילים פרבנים, פנוקסיאתנול (חומרים משמרים) ופתלטים, רכיבים אשר ישנה דרישה הולכת וגדלה בקרב צרכנים ברחבי העולם שלא להשתמש בהם.
מוצר זה ועוד 50 מוצרים איכותיים נוספים לטיפוח, טיפול ושמירה על העור, יחד עם נאמנות גבוהה ושביעות רצון העוברת מפה לאוזן במשך 3 דורות, מהווים את הבסיס להצלחת MUSTELA כמותג מספר 1 בבתי המרקחת באירופה בתחום מוצרי טיפול וטיפוח לתינוקות, לנשים הרות ולנשים לאחר לידה.