יום חמישי, 5 בדצמבר 2019

יוצאים מהמקפיא ועוברים לזמין במקרר "שמרית" משיקה סדרת בצקים מצוננים מוכנים לאפייה


יוצאים מהמקפיא ועוברים לזמין במקרר 
"שמרית" משיקה
סדרת בצקים מצוננים מוכנים לאפייה 


הסדרה החדשה כוללת בצק עלים, פיצה, פילו ופריך המאפשרת אפייה קלה, נוחה ואיכותית, ללא צורך בהפשרה ולשימוש מיידי • הבצקים ללא חומרים משמרים, מתאימים למגוון רב של מאפים מלוחים ומתוקים, קלים ומהירים להכנה – רק להוציא מהמקרר ולאפות .
חברת שמרית, יצרנית מוצרי האפייה הוותיקה והמובילה בישראל, מרחיבה את פעילותה לתחום המאפים ומשיקה קטגוריית מוצרים חדשה שטרם נראתה על המדף. החברה משיקה סדרת בצקים מצוננים ומרודדים מוכנים לאפייה. מדובר בקטגוריה חדשה בשוק, שכן הבצקים הקיימים נמכרים קפואים. זוהי הפעם הראשונה שישווקו בצקים מצוננים היכולים להישמר טריים במקרר ומוכנים לשימוש מיידי, שאינם מצריכים תהליך הפשרה של שעות. סדרת המוצרים החדשה כוללת בצק עלים, דפי בצק פילו, בצק פיצה המשמש כבסיס לפיצה ובצק פריך לעוגיות ומאפים מתוקים. 

כמה אני אוהבת לאפות! את זה כולם יודעים ומכירים.
לאחרונה אנחנו שומרים על מתכונים בריאים בבית, חשוב לנו מאוד לאכול נכון, פחות עתיר בשומן, ובסוכר.
שמחנו מאוד להכיר את קטגוריית המצוננים של שמרית.
הכנו מבצק הפילו 2 מתכונים, אחד מתכון לפסטיה, פרגיות עם בצל מקורמל וצימוקים, יופי של מתכון לאירוח לשבת.
אני הכנתי מתוך מתכון שרץ ברשת של יונית צוקרמן.
עולמה של רויטל

עולמה של רויטל 






קטגוריית הבצק המצונן היא מהקטגוריות הקמעונאיות הצומחות ביותר בעולם. פתיחת הקטגוריה הביאה לצרכנים חדשים וזאת בזכות הכנה קלה, חיסכון בזמן, והיכולת לבחור את הרכיבים והתוספות, מתאים להכנה עם ילדים והכי קרוב לאפייה ביתית. כעת מביאה שמרית, בעלת המומחיות והניסיון בתחום האפייה, את קטגוריית המוצרים לישראל, שנחשבת לחידוש מהפכני ומציעה שדרוג לבצק הקפוא, קרובה יותר לבצק ביתי ואיכותית וחוסכת זמן ומאמץ ונותנת פתרון לבעיית צריכה ידועה – זמן הפשרה. 

שמחתי עוד להכין עם הבצק, נחש פילו, שמילאתי בתוכן- קוטג, גבינה בולגרית מגורדת, גבינה צהובה דלת שומן, וטפנד זיתים שחורים שבעלי הביא בדיוק מרומא- איטליה.
יצא מושלם, מאפה חם דל קלוריות שמוגש לצד סלט, ויש לכם אחלה של ארוחת ערב בריאה, וטעימה להפליא.
עולמה של רויטל

עולמה של רויטל 

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

שוק הבצקים הקפואים בישראל נאמד במעל ל-200 מיליון ₪ בשנה. השחקניות המובילות את השוק הן תנובה (מותג מעדנות), המחזיקה בנתח שוק של 52.6%, נטו (מותג שלושת האופים) עם 12.7%, זוגלובק עם 9.5% ואסם (מותג בונז'ור) עם 5.6% נתח שוק, נתוני ינואר-מאי 2019. 
הפעם האחרונה שיצא לי להשתמש בבצק המצונן של שמרית, הייתה שענבל הגדולה שלי, הודיעה לי חגיגית כי חבורה של חבריה מהכיתה מגיעים ללמוד לעבודה בגאוגרפיה אצלנו בבית.
חיפשתי להכין להם משהו קליל, כיבוד טעים וקל להכנה.
ישר לקחתי מהמקרר בצק פריך מצונן של שמרית והחלטתי, להכין רוגלך מושחתים מלאים שוקולד טעים.
חייבת לשתף אין ילד שלא טעם מרוגלך ואמר שהוא לא היה וואו!
קל להכנה, טעים להפליא, ונחטף!
עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל 

עולמה של רויטל


סדרת הבצקים המצוננים החדשה של "שמרית" יכולה לשמש כפתרון לארוחת ערב מהירה, ספונטנית או לכל אירוח מהיר שרוצים תוצאות טעימות ואיכותיות ובזמן קצר. קלות השימוש בבצקים, שאינם זקוקים להפשרה, מצריכים רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי נייר אפייה הכלול במארז ולאפות.

סדרת המוצרים כוללת:

בצק עלים מצונן ומרודד היחיד בישראל ללא מרגרינה, ללא חומרים משמרים וללא שומן מוקשה, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).

בצק פילו מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, נוח לשימוש ואינו מתייבש במהירות. 14 דפי פילו מוכנים לשימוש, טריים לאורך זמן ואינם נקרעים בקלות. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).

בצק פיצה מצונן ומרודד חדש לחלוטין בשוק הישראלי. הבצק ללא חומרים משמרים, מגולגל בנייר אפייה ומאפשר לשלוט בתוספות על הפיצה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף רוטב ותוספות ולאפות. ניתן לעשות בבצק הפיצה שימוש למאפים מלוחים נוספים (415 גרם).

בצק פריך מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, עשיר בטעם מעודן למאפים מתוקים, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה ולהוסיף מלית מתוקה לפני או אחרי האפייה (280 גרם).

לדברי יובל קמפ, מנכ"ל חברת "פאקא תעשיות" יצרנית "שמרית", ההחלטה להרחיב את הפעילות לתחום הבצקים התבססה על מחקר צרכנים שהחברה ערכה שזיהה דרישה לזמינות וקלות הכנה המתאימים לאורך החיים המודרני. "הבצקים המצוננים נועדו לשימוש מיידי המאפשר לצרכנים לאפות מאפים על בסיס בצק באופן מיידי, ללא צורך בהפשרה או בהמתנה. להערכתנו, סדרת המוצרים החדשה תוביל לשינוי הקטגוריה כולה, שתתפתח לתחום המצונן".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 15 – 17 ₪.



להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ (בהן שופרסל, יוחננוף, יינות ביתן וחצי חינם ועוד) – במקרר ליד הפסטות (ולא במקפיא).
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!