יום שבת, 21 בדצמבר 2019

לראשונה בישראל: מזון סופר פרימיום לחיות המחמד מעכשיו גם ברשתות השיווק פורינה ONE, המותג המצליח מאירופה, מגיע לישראל

לראשונה בישראל:
מזון סופר פרימיום לחיות המחמד מעכשיו
גם ברשתות השיווק
פורינה ONE, המותג המצליח מאירופה, מגיע לישראל




פורינה מביאה את מותג "פורינה ONE", ממותגי הסופר פרימיום במזון לחיות מחמד המובילים באירופה ובארה"ב לישראל.

כ- 25% מבתי האב בישראל מגדלים חתול או כלב. הם מעניקים לחיית המחמד יחס של בן משפחה ובוחרים להעניק להם תזונה איכותית במטרה לשפר את איכות החיים ולהאריכם. מרבית הצרכנים בישראל מעדיפים לרכוש מזון מעובד ובכך לספק לכלב או לחתול תזונה מלאה ומאוזנת.
הכלבה שלנו, שמחה לקבל משלוח מפורינה, עשיר בחלבון, וללא אחוזי שומן גבוהים.
היא מאוד אהבה את המזון, והוא מאוד מטעים לחך הישראלי של הכלבים,
מזון עשיר באיכות גבוהה מאוד, מומלץ בחום!

השוק הישראלי עובר בשנים האחרונות פרימיומיזציה משמעותית. נראה, שבעולם מזון לחיות מחמד, יש מעבר מצריכת מזון בסיסי למזון איכותי ועשיר יותר.  עד היום, הצרכן הישראלי יכול היה למצוא מזונות באיכות גבוהה של סופר פרימיום (אחוזי חלבון גבוהים, רכיבים באיכות מצוינות ואחוזי שומן גבוהים) רק בערוץ המתמחה/בחנויות המחמד בלבד ולא ברשתות השיווק. ממחקרים שביצעה, לאחרונה, פורינה ישראל עולה כי הצרכן הישראלי, המעוניין באיכות גבוהה לצד טעימות מצוינת, מבקש ליהנות מזמינות מקסימלית של מוצרי סופר פרימיום ומעוניין שכחלק מהצריכה השוטפת שלו יוכל גם לרכוש מוצרי מזון איכותיים, במקום הקנייה הקבוע שלו וזאת כחלק מסל הקניות השבועי לבית.

פורינה, החברה המובילה בעולם לתזונת חיות מחמד, עם ידע וניסיון מצטבר של למעלה מ- 85 שנה, נענתה לאתגר והביאה את "פורינה ONE" לסופרמרקטים ולרשתות השיווק." פורינה ONE" הוא מותג מזון סופר פרימיום לכלבים ולחתולים, עם הבטחה לתוצאות מידיות לאחר 3 שבועות של שימוש מלא במוצרים (לאחר מעבר לצריכה מלאה):
1.      בשבוע 1 – ניתן לראות עלייה ברמת האנרגיה המתבטאת בעלייה בערנות ובחיוניות.
2.      שבוע 2 – ניתן לראות מערכת עיכול בריאה יותר התבטאת ביציאות איכותיות יותר.
3.      שבוע 3 – ניתן לראות פרווה מבריקה וברק בעיניים.
סדרת מוצרי "פורינה ONE" לחתולים ולכלבים,, פותחה על ידי צוות וטרינרים מנוסה ועל ידי תזונאים מומחים ומכילה את הרכיבים האיכותיים ביותר לדוגמא – חלבון ממקור בע"ח (עוף/בקר/סלמון), שהנו חלבון בעל נעכלות גבוהה, כמרכיב ראשון, שומן כרכיב שני, מינרלים כרכיב שלישי וכן רכיבי תזונה נוספים מאיכות מצוינת. כל רכיבי המזון בסדרות המוצרים נבחרו בקפידה ועומדים בדרישות "מזון מלא" קרי מזון המכיל את כל רכיבי התזונה המתאימה לצרכי חיית המחמד בהתאם לגילה, בהתאם לגודלה (בכפוף למשקל) ובכפוף לרמת הפעילות הפיזית שלה.
סדרת מוצרי "פורינה ONE" מגיעה באריזות קטנות של 800 גר' להתנסות ראשונית, 1.5 ק"ג ו2.5ק"ג ו 3 ק"ג. לאריזות כולן סגירה חוזרת, המסייעת לשמירה על טריות המוצרים ולאפשר לצרכן הישראלי מקסימום נוחות.

שני טשקנט, מנכ"לית פורינה ישראל: "סדרת מוצרי "פורינה ONE" משווקת במקומות רבים בעולם, ומביאה תוצאות מצוינות לכלבים ולחתולים הניזונים ממנה. סדרת המוצרים נהנית משיעורי חדירה גבוהים במיוחד ומאחוזים גבוהים של  קנייה חוזרת המצביעים על שביעות רצון רבה. בשנים האחרונות אוכלוסיית הכלבים והחתולים בישראל גדלה וצפויה להמשיך לגדול בקצב דו ספרתי. אנחנו בפורינה מעוניינים לספק לצרכן הישראלי, לצד תזונה איכותית גם זמינות מקסימאלית בכל ערוצי הקנייה. מהיום כ- 25% מבתי האב בישראל המגדלים חתול או כלב, המעוניינים לרכוש מזון סופר פרמיום לחיית המחמד, יוכלו למצוא את מבוקשם גם במדפי הסופרים ויוכלו לשלב סדרת מוצרי "פורינה ONE"אותם בסל הקניות השבועי שלהם."

ניתן להשיג את פורינה ONE ברשתות השיווק בכל רחבי הארץ.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!