יום ראשון, 15 בדצמבר 2019

חג החנוכה בפתח – שמחו את הילדים עם משחקי חשיבה חכמים! יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" משיקה לחג משחקי קופסה חדשים ומהנים, המפתחים מיומנויות חשיבה, אסטרטגיה ומוטוריקה

חג החנוכה בפתח – שמחו את הילדים עם משחקי חשיבה חכמים!
יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" משיקה לחג משחקי קופסה חדשים ומהנים, המפתחים מיומנויות חשיבה, אסטרטגיה ומוטוריקה




לכבוד חנוכה, השיקה יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, משחקי קופסה חדשים וחכמים, שיספקו לילדים ולכל בני המשפחה שעות רבות של הנאה, לצד פיתוח מיומנויות חשיבה, אסטרטגיה ומוטוריקה.
שוק הדרקונים הצף משחק אסטרטגיה מאתגר. נסיכת מפרץ הדרקון, הנסיכה סו, מתחתנת בסוף השבוע. כמקובל בממלכה, על כל בית אצולה לשלוח לשוק הדרקונים הצף שבמפרץ את יורש הבית, כדי להשיג עבור הנסיכה אוצרות ומתנות. כיורש של אחד מבתי האצולה, אתה יודע שהדרך הכי טובה להשיגן היא... לרוץ ולקפץ מסירה לסירה וללקט מתנות ואוצרות - מתחת לאף של יורשים אחרים.

בלוח המשחק מניחים את הסירות, שכל אחת מהן נושאת מטבעות עם אוצרות. על השחקן לתכנן את מהלכיו כדי שיוכל לקרב את הסירות – וכך יוכל לקפץ ביניהן, לאסוף את האוצרות שבקלפי המשימה שלו. כל שחקן/יורש מקבל קלפי משימה, עליהם מצוירים אוצרות ומתנות. השחקן הראשון שמשלים 2 קלפי משימה – וחוזר לרציף שלו זוכה במשחק!

המשחק מפתח מיומנויות חשיבה, ריכוז ואסטרטגיה.

המשחק כולל: לוח, 10 סירות, 4 יורשים (בצבעים שונים), 2 קוביות, 40 מטבעות עם אוצרות, 12 מטבעות זהב, 13 קלפי משימה אדומים, 10 קלפי משימה כחולים (למשחק 2 רמות: רמה רגילה ורמה מאתגרת, קלפי המשחק השונים מותאמים לרמות השונות).

מתאים ל- 2- 4 משתתפים, מגיל 7 שנים ומעלה.

מחיר: 119.90 ש"ח.
סרטון המחשה של המשחק: https://m.youtube.com/watch?v=U2CFvyTovSs

 Slide quest–  משחק חשיבה שיתופי, בסגנון קווסט במשחקי מחשב. רעים השתלטו על הממלכה, והאביר האמיץ יוצא למשימה הקשה של הצלת הממלכה והעולם. רק שיתוף פעולה בין כל השחקנים יובילו בבטחה בדרך המכשולים שמצפה לו. האם תצליחו למנוע את נפילתו למלכודות ולבורות האפלים? האם האביר יצליח להתחמק מסלע ענק, או להימלט מפצצה? הדרך מפותלת ומסוכנת! האם תצליחו לסייע לו למלא את משימתו - ולהציל את העולם?
זהו משחק קופסה מותח, שממחיש קווסטים אהובים מעולם המחשב. המשחק כולל 20 מפות ב-4 סוגי עולמות המדורגים ל- 3 רמות קושי. על האביר להצליח לעבור בכל העולמות - ולהישאר בחיים. בלוח החיים המצורף למשחק יש לסמן את כמות החיים שנותרה לו. רק אם האביר הצליח לעבור את כל העולמות מרמה 1 עד 20, עם כמות חיים של מינימום 1, הקווסט מסתיים בהצלחה – והעולם ניצל!
את המשחק חשיבה הנ"ל קיבלנו להתנסות.
הבן שלי ממש אהב אותו, משחק מרתק, בנוסח משחקי מחשב, הבן שלי מאוד אוהב מפות, מחשבה והיה מרותק למשחק, הוא וחבריו ממליצים מאוד.


משחק חברתי, המעודד שיתוף פעולה ועבודת צוות, ומפתח ריכוז, מיומנויות חשיבה, אסטרטגיה ומוטוריקה.

המשחק כולל 4 ידיות צהובות (בעזרתן "מובילים" את האביר במסלול), דמות אביר, 20 לוחות משחק, 8 מכשולים, 9 מלכודות, לב, לוח לסימון החיים ולוח לשמירת נתוני המשחק.

ניתן לשלב את המשחק עם אפליקציה, אותה אפשר להוריד מברקוד המשחק, המאפשרת להוסיף לאקשן גם מימד של זמן ומנגינה מותחת.

**אפשר להפסיק את המשחק בכל עת, לשמור את הנתונים על גבי לוח המשחק ולוח החיים, ולהמשיך מאוחר יותר.


המשחק מתאים ל- 2- 4 משתתפים. מגיל 7 ומעלה.

מחיר: 110 ש"ח.



להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות וחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/

***
חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי חשיבה, אסטרטגיה ומשחקי למידה מגנטיים. פיתוח המשחקים נעשה בליווי אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיביים, מוטוריים ועוד).




עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!