יום שני, 15 בפברואר 2016

"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגים: נשנושי פירות יבשים ללא סוכר!

"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגים:
נשנושי פירות יבשים ללא סוכר!






"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגים 5 נשנונים פירות יבשים בריאים, רוויים בויטמינים, מתוקים להפליא וכל זה ללא שימוש בסוכר!




טעמנו מן הפירות המיובשים ללא סוכר.
טעים להפליא, ללא סוכר ומלא ויטמינים.
מעולה לאירוח ולכיבוד של חברים.
אני מוסיפה רצועות של מנגו קצוץ ללא סוכר לסלט ירוק שתמיד גונב את ההצגה.
מומלץ בחום, שאתם באיזור הצפון תקפצו לבקר בחנות מבחר גדול של תבלינים איכותיים, חליטות תה מרהיבות ומזמינות וכמובן נישנושי פירות ללא סוכר.

רצועות קוקוס ללא סוכר


לעץ הקוקוס הגבוה יש אגוזים שהם פרי הקוקוס שאנחנו אוכלים. אגוס הקוקוס הוא למעשה גלעין המורכב מקליפה חיצונית סיבית וקשה, מתחתיה קליפה קשה שממנה מכינים את הפרי היבש. את הקוקוס ניתן לאכול כפרי טרי ואפילו לטגן אותו (אבל אז זה פחות בריא). מיי הקוקוס מעניקים לפרי את טעמו המתוק שמכיל סיבים תזונתיים, ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית ניתן למצוא קוביות קוקוס ורצועות קוקוס צ'יפס.
מחיר: 6.5 ₪ (100 גרם)

אגס מיובש ללא סוכר

האגס הינו פרי עשיר בסיבים תזונתיים, בגרסה הטרייה הוא פרי מתוק מאוד ועל כן גם לאחר הייבוש מתיקות הפרי נשארת ללא תוספת סוכר. ניתן לאכול את האגס המיובש הן כחטיף לאכילה והן כתוספת מתוקה לקדרות בקר ותבשילי עוף.
מחיר: 12 ₪ (100 גרם)

משמש אוזבקי ללא סוכר

פרי המשמש הוא חסר שערות ונהוג לאכול אותו טרי, מיובש או משומר. לאחר הייבוש, הפרי נשאר עסיסי וטעים. המשמש האוזבקי עשיר בסיבים ועוזר מאוד לעיכול, הוא מיובש בשמש ללא תוספת חומרים משמרים, גופרים וכו'.
מחיר: 6.8 ₪ (100 גרם)

ליצ'י ללא סוכר







פירות הליצי ללא סוכר מזינים, מכילים המון ויטמין C ובעלי טעם מתוק וייחודי. המתיקות היא הן של פרי הליצי' והן של הזרעים הנקראים אגוזי ליצ'י. הטעם המתקתק יכול להטעות, אך ב-100 גרם פרי יש 65 קלוריות בלבד!
מחיר: 11 ₪ (100 גרם)


מנגו ללא סוכר

מנגו, "מלך הפירות", הוא פרי מתוק הנחשב מקור חשוב לברזל וויטמינים A ו-C. לצורך ההשוואה, כמות הויטמין C במנגו גדולה פי 20 מאשר בתפוז. בקביל לטעמו המתקתק, במנגו יש תכולת סיבים גבוהה, סידן וברזל.  
מחיר: 10 ₪ (100 גרם)


ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 
04-9533405, ובסניפי הרשת.