יום שבת, 6 בפברואר 2016

לקראת חג האהבה : רשת ביוטיקייר מציעה שלל מתנות ומארזים רומנטיים ביניהם- ערכת המתנה MON AMOUR ומברשת נפלאה להתרת קשרים

לקראת חג האהבה :


רשת ביוטיקייר מציעה שלל מתנות ומארזים רומנטיים

ביניהם- ערכת המתנה MON AMOUR 


רשת ביוטיקייר (Beautycare), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים לכל כיס,  מציגה על מדפיה ערכת מתנה מסדרת ליין מוצרי MON AMOUR.
ערכת טיפוח המכילה את שלושת מוצרי הבסיס בעולם הטיפוח: קרם גוף, קרם ידיים ודאודורנט ספריי. שלושת המוצרים מתבססים על טהרת הריח היוקרתי של הבושם השייך לסדרת מון אמור הנקרא MON CHERI , בנוסף לייחודו של לכל מוצר.
 אני חייבת להודות כי ניסתי את כלל המוצרים הבאים.
מאוד אהבתי את התחליף גוף שהספיגה שלו מעולה.
קרם היידים לאחר השימוש נתן טאץ מעודן ונעים למגע.
הספריי דאודורנט נפלא בריח מתקתק בדיוק כמו שאני אוהבת ונשאר זמן ממושך על הגוף.
בחודש הקרוב נחגוג כולנו את חג הוולנטיינ'ס דיי ( valentine's day ) – חג האהבה הבינלאומי. העולם כולו יתמלא מחוות רומנטיות, הצעות נישואין ושאר חגיגות בגווני אדום לבן, פרחים, לבבות ונשיקות בכל מקום. מגוון האטרקציות והמתנות ליום זה הוא אינסופי ולכן חשוב לבחור בקפידה, את המתנה המושלמת לאותו יום.  
מה בערכה ?

 

תחליב גוף- אקסטרה מבושם בניחוח יוקרתי העשיר בשמנים ותמציות טבעיות. בעל מרקם עדין, קליל וחלק שיוצר תחושה קטיפתית ונספג במהירות. תחליב הגוף מכיל תמצית פפאיה אשר תורמת לניקוי ושיקום העור ובעלת סגולות של ריפוי העור מפצעים, בעיות עור ונזקים שנגרמו לעור. תכולה: 260 מ"ל.






קרם ידיים- קרם ידיים עשיר לעור יבש ומגורה, מכיל גליצרין. בעל ניחוח יוקרתי ממכר.
תכולה: 100 מ"ל.








דאודורנט ספריי - אודפרפיום, מבושם בריח מתקתק . תכולה: 200 מ"ל.

מחיר: 27 ₪. ניתן לרכוש את המוצרים בנפרד. *עוד בסדרת MON AMOUR ערכה גדולה המכילה שמונה פריטים מתוך הסדרה.






רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 23 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור,  טיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. לרשת 21 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם ומועדון לקוחות חדש- Beautycard המעניק – לצד מגוון הטבות בלעדיות – אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי  - מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז,  הכל תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר!
בנוסף תכירו את- EASY COMB 
מברשת אנטומית קעורה להתרת קשרים

רשת Beautycare (ביוטיקייר), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים  הוגנים לכל כיס, מציגה את EASY COMB  מברשת בעלת מבנה אנטומי מהפכני המתיר את הקשרים בקלות וללא כל נזק לשיער. סיבים באורכים שונים בשילוב עם צורתה הקעורה מאפשרים סירוק קל ונעים גם לשיער הסבוך ביותר. אינה גורמת לתלישת ושבירת השערה, בעלת אחיזה ארגונומית ונוחה, מתאימה גם לסירוק תוספות שיער.
מברשת נהדרת, שמברישה את השיער גם למבוגרים וגם לילדות בעלי שיער מקורזל ומתולתל מדהים להפליא מומלץ בחום!


לפרטים אודות הסניף הקרוב - אתר: http://www.beautycare.co.il  ובטלפון : 0747-185-185