יום שבת, 21 בפברואר 2015

כוכב הילדים, חיים אוסדון המוכר בכינויו "דוד חיים" מצטרף לשורת אמני קבוצת הופ!

כוכב הילדים, חיים אוסדון המוכר בכינויו "דוד חיים" מצטרף לשורת אמני קבוצת הופ!

קבוצת הופ! ממשיכה במהלך של שיתופי פעולה  עם הנבחרת המובילה כיום בישראל של הטאלנטים לילדים, במסגרתה כבר מופקות ומשודרות בהופ! תכניות עם יובל המבולבל, מיכל הקטנה, סבא טוביה, אליהם מצטרף כעת גם הדוד חיים, וזאת במקביל למותגים נוספים ומצליחים של הערוץ כדוגמת מולי וצומי ורחוב סומסום.
ערוץ הופ! הינו הערוץ המוביל והמוערך לילדי הגן בישראל. הערוץ מיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שמונה. בסביבה בטוחה, נקיה מפרסומות, תכנים אלימים ולא הולמים לגיל הצופים, מגיש הערוץ  תמהיל משובח של המיטב מתוכניות הבינלאומיות יחד עם תכניות מקור רבות המשקפות   את שגרת הילד והמשפחה בישראל. הערוץ מגיע לכמיליון וחצי בתי אב באמצעות חבילות הבסיס של הוט ויס.  תכני קבוצת הופ! זמינים גם במדיות הדיגיטליות השונות: אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל שכוללות תכני וידאו ומשחקים חינוכיים , ערוצי יוטיוב ושירותי VOD .
לאחר 20 שנות קריירה בעולם הילדים שכללו אלפי הופעות ברחבי הארץ, השתתפות בהפקות הגדולות ביותר בישראל ("מותק של פסטיבל", "גיבורי האור"), שני כותרים רבי מכר, שלוש סדרות מצליחות ב-  YES VOD ומיליוני צפיות ביוטיוב מגיע כעת חיים אוסדון הלוא הוא "דוד חיים" לערוץ הופ!.
חיים אוסדון: "אני נרגש להיות חלק ממשפחת הופ!, הבית אליו חלמתי להגיע לאורך כל שנות הקריירה שלי."