יום חמישי, 19 בפברואר 2015

גלידות נסטלה משיקה את עונת 2015 להיטי נסטלה העולמית עכשיו גם בישראל: דמויות אימוג'י מגיעות על מקל ארטיק, הלו קיטי אומרת שלום ועוד מגוון רחב של מוצרים חדשים, טעמים נועזים וצורות מפתיעות.

גלידות נסטלה משיקה את עונת 2015
 להיטי נסטלה העולמית עכשיו גם בישראל:
דמויות אימוג'י מגיעות על מקל ארטיק, הלו קיטי אומרת שלום ועוד מגוון רחב של מוצרים חדשים, טעמים נועזים וצורות מפתיעות.




ההשקעה הכוללת בפעילות לעונת 2015 נאמדת על 5 מיליון ₪
עונת הגלידות של 2015 בפתח, וגלידות נסטלה ממשיכה לחדש ולהפתיע; הקיץ מביאה החברה לישראל את להיטי נסטלה מן העולם המשלבים את ממתקי החברה הפופולאריים בעולם: שלגון סמארטיס- שלגון פופ אפ וניל עם שברי סוכריות סמארטיס וטילון קיטקט- טילון שוקולד ווניל עם אצבע קיטקט אמיתית לאורך הטילון. מדובר במוצרים שהפכו ללהיטים ברחבי העולם ולאחר  הפסח יגיעו לילדי ישראל.
בנוסף לטילון הקיטקט, גלידות נסטלה מביאה עוד חידוש מרענן ומפנק בגזרת הטילונים- טילון אקסטרים בראוניז עם מטבע שוקולד. מדובר בטילון המספק חוויה עשירה ומפנקת. הטילון כולל חתיכות עוגיות בראוניז ומטבע שוקולד אמיתי גדול. אל סדרת שלגוני ג'ויה מצטרפים ג'ויה בציפוי שוקולד מריר ושקדים ומאגדת ג'ויה מיקס חדשה המכילה שלוש יחידות בציפוי שוקולד חלב ושתיים בציפוי שוקולד לבן.

עוד חדשנות בקטגורית הילדים:
שלגון "אימוג'י" בטעם מסטיק ווניל: לכל שלגון מצורפת אחת מ- 18 בובות - חותמות שונות עם הפרצופים המוכרים של אימוג'י שכולנו מכירים מהוואטס-אפ. כך מאפשרת נסטלה ליהנות מהדמויות האהובות של העולם הדיגיטלי והסלולארי גם בעולם האוף-ליין. 
שלגון "אימוג'י" נתפס מיד אצל ילדי כחוויה.
ישר הם ניגשו לעבודה תוך כדי ליקוק של שלגון טעים וצבעוני.


שלגוני הלו קיטי לבנות בטעם דובדבן חוזרים לאחר הפסח, והפעם עם בובות-חותמות בדמויות החתולה החמודה, הלו קיטי.
הדיו בכל החותמות המצורפות לשלגוני גלידות נסטלה עשוי מצבעי מאכל באישור משרד הבריאות והוא אינו נפגע מהשהיה במקפיא.
גם הבנים לא נשארים מקופחים ומקבלים שלגון ספיידרמן והנוקמים שיושק לקראת יציאתו של הסרט (הנוקמים 2) בטעם פירות גם אליו מצורפות  בובות הפתעה של גיבורי הסרט האהובים.






בין היתר שום סופה לא תשבור אותנו וטעמנו מן הטילון המעוטר בראוניס! טעם שאף אחד לא רוצה שייגמר!

ג'ויה בציפוי שוקולד מריר ושקדים- מתאים יותר למבוגרים טעם שוקולדי יוקרתי עם שוקולד מריר איכותי.

כל שלגוני הילדים של גלידות נסטלה עומדים בתקן הבינלאומי של נסטלה העולמית ומסומנים בסימון "במיוחד עבור ילדים". המשמעות היא שמוצרים המיועדים לילדים עומדים בקריטריונים של ערכים תזונתיים אותם קבעו בנסטלה. הערכים אליהם מתייחסת נסטלה הם הגבלת גודל המוצר והתאמתו למנת ילדים, הגבלה של הערך הקלורי של השלגון, כמות סוכרים, כמו גם אחוזי שומן, שומן רווי ונתרן מוגבלים ומותאמים למנת צריכה של ילדים על פי נתוני התזונה המומלצים על ידי דיאטנים בחברי העולם.

חיזוק לתחום ה- Wellness
גלידות נסטלה מובילה את מגמת ה- wellness בעולם הגלידות עם מגוון עשיר במיוחד של אפשרויות החל מגלידות מופחתות שומן וקלוריות ועד גלידות ללא סוכר בעלות תו אייל. השנה, משיקה נסטלה סורבה תות מנגו לייט המצטרפת לסדרת לה קרמריה. וכן שלגוני יוגורט לייט בצפוי מנגו.


לדברי גלית בר, סמנכ"ל השיווק של גלידות נסטלה, החדשנות המזוהה עם גלידת נסטלה, הובילה אותנו גם השנה לרענן, להעז, ליצור ולפרוץ קדימה בכל הקשור לפיתוח מוצרים ורעיונות חדשים. הדבר בא לידי ביטוי בשלל המוצרים המוצע לעונה הקרובה, אשר רובם מהווים התקדמות מבחינה טכנולוגית, רמת המורכבות, והעושר בטעם." עוד מדגישה בר כי "אחד החידושים המהותיים העונה הוא מתיחת המותגים המנצחים והאהובים של נסטלה ושילובם בגלידות ובטילונים- הוספת אצבעות קיטקט שלמות לטילון וסוכריות סמארטיס אמיתיות לגלידה". בנוסף היא מבטיחה "עוד המון הפתעות לאורך עונת הקיץ." 
בהנאה צרופה יש למה לחכות לקיץ יאללה שיבוא כבר! הים והבריכה כבר מחכים לנו וגם גלידות נסטלה במדפים!