יום שישי, 12 בדצמבר 2014

יופי של חנוכה ! Opi נייל בוטיק במתחם שרונה – בשבוע חנוכה מלא ניסים! אז למה את מחכה?

יופי של חנוכה !
Opi נייל בוטיק במתחם שרונה – בשבוע חנוכה מלא ניסים!
אז למה את מחכה?


Opi nail Boutique  במתחם שרונה מפנק את כל מי שתחפוץ בקצת יותר מטיפוח כפות הידיים. בשבוע חג החנוכה, הבוטיק הידוע בתרבות טיפוח כף היד, יחלוש גם לתחומי יופי אחרים, ויציע ייעוץ אישי בתחומים הסטייל השונים: איפור, טיפוח, סטיילינג אישי – בתיאום מראש וללא תשלום !

אז מה עושים?
מתקשרים לתאם טיפול לכפות הידיים ולציפורניים על פי הצורך (רק מניקור, מסאג' ,פילינג או אנטי איג'יינג) באחד מימי הפעילות בחג,  מסיימים את הפינוק לכפות הידיים וזוכים להנות בייעוץ אישי בנושא הנבחר .
מה בתפריט חוץ מסופגניות?!
-          ייעוץ אישי לטיפוח כפות הידיים והרגליים- עם אילנה כסיף- 19/12 –יום ו' 10:00 -14:00- מנהלת מקצועית של opi נייל בוטיק, תגלה את סודות המקצוע לטיפוח ושימור כף היד והרגל לקראת החורף .
-          ייעוץ סטיילינג אישי – עם מיכל לוי-21/12 –יום א' 17:00 – 20:00  סטייליסטית ואושיית אופנה.  
-          ייעוץ קוסמטי - עם מיכל גולן -22/12 – יום ב 16:00 – 20:00  קוסמטיקאית בעלת ותק וניסיון רב,  בייעוץ קוסמטי אישי מקיף על שיטות הטיפוח הנכונות ועל כל מה שנכון לעור הגוף והפנים לפי סוגיו או גילאים.
-          ייעוץ איפור אישי - עם תמי מרגלית- 23/12 – יום ג 16:00 -20:00  מאפרת מקצועית  תעניק לאורחות ייעוץ אישי וטיפים מקצועיים איך להתאפר נכון, תאפר אישית כל אורחת ותתאים לה את הגוונים המתאימים לעורה.
לסיום,
מבין האורחות שישתתפו בשבוע הניסים בבוטיק תיערך תחרות ברשת- מי שתעלה לפייסבוק תמונה מאחד מימי הניסים לאחר הטיפול, תשתף ותקבל הכי הרבה לייקים תזכה במתנת סט מושלם של מוצרי מניקור\פדיקור של המותג opi בשווי של 500 ₪.


לפרטים  :O.P.I Nail Boutique  טלפון: 03-7445454 מייל: nail-po@smile.net.il 
כתובת: מתחם שרונה, רחוב קפלן 22 (מעל מסעדת רוסטיקו) , תל אביב.
כתובת האתר: http://opi-sarona.co.il ,