יום רביעי, 24 בדצמבר 2014

בפעם הראשונה מושק בעולם מוצץ אוונט שעוצב על ידי אמהות בישראל

פיליפס אוונט גאה להכריז על העיצוב הזוכה בתחרות "המוצץ האישי שלי", שיושק במהדורה בלעדית

לזוכה בתחרות העיצוב תוענק אספקת מוצרי פיליפס אוונט לשנה שלמה!




בחודש ספטמבר השנה, הזמינה פיליפס AVENT הורים ישראליים, לראשונה, לקחת חלק בתהליך היצירה ולהשתתף בתחרות עיצוב המוצץ המושלם! העיצוב המנצח הופך בימים אלה למוצץ אמיתי ויימכר בחנויות התינוקות וברשתות ברחבי הארץ במהלך 2015.
על מנת לאפשר להורים לקחת חלק בתהליך, פיתחה פיליפס AVENT אתר ייעודי וידידותי למשתמש  ובו כל גולש או גולשת בחרו ממבחר צבעים עליזים על מנת לשנות את צבע גוף המוצץ, הידית והכפתור שבמרכז המוצץ. כמו כן, לקשט את הכפתור במגוון אייקונים ודמויות אותם ניתן היה למקם, לסובב ולשנות את גודלם.

עשרות אלפי הורים ברחבי הארץ נגשו בשמחה למשימה ועצבו מגוון רחב של מוצצים יפהפיים- בצבעים שונים, עם דמויות ואיורים מקסימים ועם ידיות וכפתורים בעיצובים וגדלים מרהיבים ושמחים.

לאחר תהליך בחינה קפדנית של חבר השופטים, נבחרו 5 המועמדים הסופיים מבין עשרות אלפי העיצובים.
לאחר מכן נערך מחקר צרכנים בקרב מאות הורים לתינוקות, באמצעות מכון המחקר רושינק, ונבחר העיצוב המנצח המתאים ביותר לטעמם של ההורים בישראל.

העיצוב שנמצא המתאים ביותר וקיבל את רובם המוחץ של הקולות, כולל צפרדעים חייכניות ב-3 גדלים.
בהתאם לעיצוב הנבחר, עיצבו במחלקת Philips Design אשר בהולנד, מוצץ בעיצוב משלים שיימכר יחד עם המוצץ המנצח באריזה זוגית. העיצוב המשלים, פותח ברוח העיצוב המנצח וכולל אף הוא 3 דמויות מחייכות של תמנונים בשלושה גדלים.

ההודעה לזוכה המאושרת נשלחה בימים אלו, וזיכתה את המשפחה באספקת מוצרי AVENT בשווי אלפי שקלים, לשנה שלמה! החבילה המפנקת כוללת את משאבת חלב נטורל, בקבוקי אוונט נטורל, מוצצים, מגבונים, פטמות, כוסות מעבר והפתעות נוספות.

העיצוב המנצח הועבר למפעלי פיליפס אוונט באנגליה וייכנס בחודש הקרוב לייצור תעשייתי הכולל בקרת איכות קפדנית. במהלך 2015 יגיע המארז הזוגי הכולל את העיצוב הזוכה למדפי החנויות ברחבי הארץ!

לדברי אילת ברגילובסקי, מנהלת שיווק מוצרי טיפוח ובריאות בחטיבת מוצרי הצריכה, פיליפס ישראל: מחקרים שערכנו מעלים כי עיצוב המוצץ הוא גורם משמעותי עבור הורים בישראל ולכן אנו מקפידים להשיק עיצובים עדכניים פעמים רבות במהלך השנה. פעילות "המוצץ האישי שלי" שנחלה הצלחה רבה בקרב הורים, לקחה את התובנה הזו צעד אחד קדימה, כך שלראשונה בישראל ובעולם כולו, בסופו של התהליך יושק מוצץ שעוצב על ידי הורה ישראלי.


אודות מוצצי אוונט:
מוצצי Philips Avent, המותג המומלץ ביותר על ידי אמהות ברחבי העולם*, מיוצרים באנגליה באיכות ובסטנדרטים גבוהים במיוחד ובהתאם לתקני הבטיחות המחמירים ביותר. מוצציAVENT הם היחידים בעלי תו תקן ישראלי של מכון התקנים הישראלי!
מוצצי פיליפס  AVENTבעלי פטמות אורתודנטיות, בעלות מבנה סימטרי דו-כיווני, ומעודדות התפתחות טבעית של הפה והלסת של התינוק- גם כאשר המוצץ ממוקם הפוך בפיו. המוצצים עשויים מסיליקון עמיד, חסרי טעם וריח ואינם מכילים ביספינול A.
להיגיינה מקסימלית, מוצצי פיליפס  AVENTמגיעים עם מכסה מגן לפטמת המוצץ וניתנים לסטריליזציה. בנוסף, המוצצים כוללים גם טבעת בטיחות ופתחי אוורור בחצאית המוצץ להגנה על עורו הרגיש של התינוק.
את מוצצי AVENT ניתן להשיג ברשתות הפארמים, בתי מרקחת, בשילב, ברשת מוצצים ובחנויות תינוקות מובחרות

העיצוב המנצח:

* על פי סקר שביעות רצון מכוון שנערך ע"י TNS בדצמבר 2012 בקרב מעל 22,000 משתמשות במותגי תינוקות בארה"ב, אנגליה, צרפת, גרמניה, הולנד, רוסיה וסין.