יום שבת, 27 בדצמבר 2014

תכירו את המוצרי טישו הנפלאים מבית קלינקס....

לא פעם אני נתקלת בצינון מיותר לחלוטין בתקופת החורף.
אני מנסה לקנח את האף בטישו, פעם אני נתקלת שהאף שלי מרגיש שמנסרים אותו, שהאף שלי אדום ופצוע, ושבכלל לא נעים לי לקנח את האף.

הבודק הכי טוב שלי בבית זה הקטן שלי בן השנתיים- שהוא מצונן הוא תמיד מחפש את הטישו לקנח לעצמו את האף לאחרונה התנסתי במוצרים מדהימים ואיכותים מבית קלינקס.

שעשו את חווית האפצי והנזלת הרבה פחות קשה ונעימה עם פתרון.

קבלו את המוצרים מבית קלינקס שיעברו ויתמכו בכם בשעת צינון קשה.

מגבוני אף נעימים, מונעים אף אדום וגירוים, נשלפים אחד אחד.

ומתאימים לשליפה בבית, בנהיגה, בעבודה.

תמיד תמצאו אצלי בתיק ממחטות כיס של קלינקס שיש להם גם שיק והן גם עושות את העבודה.





























קלינקס לושן - מגבוני אף מועשרים בקרם אלוורה(lotion), המסייעים במניעת אף אדום וגירוי העור ובעלי מגע רך ומלטף במיוחד בכל קינוח. מכילים קרם לחות, אלוורה וויטמין E. מגבוני אף קלינקס לושן מגיעים בקופסה המכילה 120 מגבונים ובאריזת קובייה דקורטיבית המכילה 75 מגבונים.
 
קלינקס אולטרה סופט - מגבוני אף איכותיים העשויים משלוש שכבות לרכות מקסימאלית ומגיעים באריזת זוגות. לתקופות צינון, לאלרגיות ולרגעים שבהם פשוט חייבים את הרכות של קלינקס.
 
קלינקס אובאלי - הרכות המוכרת של קלינקס באריזה אובאלית ייחודית ומעוצבת. ארבעה עיצובים מרהיבים המשמשים כפריט דקורטיבי בכל חדר ועל כל שולחן.
 
ניילונים
קלינקס טאצ' - שלישיית אריזות ניילון בעיצובים שונים של מגבוני האף האיכותיים של קלינקס, שפשוט אפשר לקחת איתך לכל מקום.
 
קלינקס אקליפטוס - מגבוני אף מועשרים בשמן אקליפטוס, המסייעים בהקלה על גודש באף ובשיפור ההרגשה הכללית.
 
קלינקס סילק - מגבוני אף בתוספת תחליב, לתחושה מרגיעה בזמן הצטננות ולהרגשה מלטפת בכל קינוח.
 
ממחטות
ממחטות כיס אולטרה סופט - אריזת עשיריית ממחטות ברכות המוכרת והאהובה של קלינקס אולטרה סופט.
 
ממחטות כיס קלינקס נקטרינה - שישיית ממחטות אף בניחוח נקטרינה. המגבונים מגיעים באריזת on-the-go ומתאימים לכל תיק לנוחות מקסימאלית.
 
ממחטות כיס קלינקס "TO GO" - האקססוריז החדש שלך! מארז אופנתי של רביעיית ממחטות כיס ב- 2 עיצובים מרהיבים, שנכנסות לכל כיס או תיק.
טישו שיק

מותג הטישו המוביל בישראל קלינקס בחדשנות לחורף 2014:

Kleenex
To go

מגבוני אף באריזות כיס מעוצבות


חברת חוגלה קימברלי משיקה בחורף 2014 תחת מותג הטישו הגדול והאהוב בישראל קלינקס- את מגבוני האף "קלינקס TO GO " –מגבוני אף מעוצבים הנכנסים לכל כיס ותיק.

מיכל תמרי, סמנכ"ל שיווק Home Care בחוגלה קימברלי: "טרנד הנוחות כבר מזמן הפך לאחד הטרנדים החשובים בעולם ובישראל. הצרכנים מחפשים בכל מוצר מעבר לתועלות הפונקציונליות שלו, גם כיצד הוא משתלב בשגרת היום יום בקלות. ההשקה החדשה מאפשרת לצרכנית לקחת עמה לכל מקום, גם בתיקה, בארנקה ובכיסיה את הטישו האיכותי של קלינקס".

קלינקס TO GO, יימכר במארז רביעייה מהודר ומגיע בעיצובים מרהיבים וטרנדיים ולמעשה מהווה אקססורי לכל דבר. כל אריזה מכילה 8 ממחטות טישו רכות ואיכותיות.


מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 ₪ למארז המכיל 4 אריזות כיס
להשיג ברשתות השיווק והפארם 
להרגיש במיטביחיי היום יום שלך עמוסים ומלאים בריגושים: קריירה, זוגיות, משפחה, חברים, בילויים, ספורט ועוד פעילויות רבות ומגוונות. חשוב לך להספיק כמה שיותר ולהרגיש שמיצית את מירב הפוטנציאל שלך. למרות שלא תמיד נשאר לך זמן להשקיע בעצמך, עדיין חשוב לך להרגיש במיטבך בכל מצב ובכל סיטואציה.קלינקס כאן בדיוק בשביל זה! קלינקס מאפשר לך לא רק להיראות טוב, אלא גם להרגיש שהשקעת ופינקת את עצמך בטוב ביותר, בדיוק כמו שמגיע לך. קלינקס מביא לך יריעה רחבה של מוצרים איכותיים ומפנקים, ונותן לך ערך מוסף ברור ואמיתי, שיעזור לך להרגיש במיטבך בכל רגע ולדעת שהענקת לעצמך את הטוב ביותר - בדיוק כמו שמגיע לך.
מסורת של איכות
קלינקס, מותג הטישו הראשון בעולם, הומצא על ידי Kimberly-Clark עוד בשנת 1924.
בתחילה יועדו ממחטות קלינקס כמסירי קרם מהפנים ופורסמו על ידי כוכבות הוליווד רבות.
לאחר מכן הוסבו לשימוש כממחטות אף, כאשר קלינקס הציג לראשונה לעולם מגבונים צבעוניים ואת הקופסה המהפכנית השולפת מגבון אחר מגבון.
כיום קלינקס נמכר בכ-150 מדינות ברחבי העולם. בישראל, קלינקס כבר הפך לשם גנרי לטישו והוכתר כמותג-על במסגרת דירוג ה-SUPERBRANDS במשך ארבע שנים ברציפות בין השנים 2009-2012.
מפתחים מסביב לשעון
כמותג הטישו המוביל בישראל, אנחנו בקלינקס דואגים שתמיד תקבלו את הטוב ביותר ועובדים במרץ, תוך כדי שימוש בטכנולוגיות חדשניות, על פיתוח קשת רחבה של מגבוני אף עם תוספות מיוחדות, ההופכות את חוויית השימוש לאיכותית ומפנקת.
כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי קלינקס, ביניהם קלינקס Lotion המועשר בתחליב לחות, קלינקס עם תמציות אקליפטוס או ג'ינג'ר-לימון וקלינקס אולטרה-סופט. מוצרי קלינקס יציצו מהתיק באריזות טרנדיות ומעוצבות, עם שיק ייחודי שתמיד כיף לשלוף, או יוסיפו טאץ' ייחודי לכל שולחן שיונחו עליו.
מומלץ בחום עולמה של רויטל