יום שישי, 12 בדצמבר 2014

סדרת הבקבוקים אוונט נטורל המסייעת לאימהות לשלב הנקה עם הזנה מבקבוק מרחיבה את שורותיה עם דגמים חדשים בצבעים עליזים.

סדרת הבקבוקים אוונט נטורל המסייעת לאימהות לשלב הנקה עם הזנה מבקבוק מרחיבה את שורותיה עם דגמים חדשים בצבעים עליזים.




9 מתוך 10 תינוקות מאמצים את פטמת הנטורל הטבעית ללא התנגדות! *

בקבוקי "אוונט נטורל", הושקו לראשונה לפני כשנתיים ונחלו הצלחה הגדולה! הבקבוקים מעוצבים באופן הדומה ככל האפשר למבנה השד האימהי ועל כן מאפשרים לתינוקות חווית האכלה הקרובה ביותר להנקה.
לאור הצלחת הסידרה מאז השקתה, Philips Avent, המותג המומלץ ביותר בקרב  אימהות ברחבי העולם**, מרחיב את סדרת בקבוקי הנטורל, ומשיקה את הבקבוקים במהדורה צבעונית ושמחה בורוד ובתכלת.

הכי טבעי, הכי קרוב להנקה
מבנהו הטבעי של הבקבוק מאפשר יניקה נוחה ומקל על שילוב ההזנה מבקבוק עם הנקה מהשד. בכך מסייע הבקבוק לאימהות להמשיך להניק במשך תקופה ארוכה יותר ולהעניק לילדיהם את ההתחלה הטובה ביותר בחיים.
בקבוק אוונט נטורל מעניק ביטחון גם לאימהות החוששות מפני המעבר מהנקה להזנה מבקבוק  - בזכות פטמת הסיליקון הרכה המעוצבת כפטמת שד ובעלת "עלי כותרת" בחלקה בפנימי להגברת הגמישות ולמניעת קריסת הפטמה. כך, גם אימהות שאינן יכולות להניק בעצמן, יכולות להאכיל את תינוקן בבקבוק טבעי המכיל חלב  אם שאוב ולהיות סמוכות ובטוחות שהתינוק מקבל את כל היתרונות שבחלב אם להתפתחות תקינה.

הקץ לגזים
בדומה לבקבוקי אוונט הקלאסיים שהוכחו קלינית כמפחיתים  כאבי גזים, בקבוק אוונט נטורל מציג טכנולוגיה פורצת דרך נגד כאבי גזים – בזכות 2 שסתומים מובנים בגוף הפטמה. שסתומים אלו מאפשרים הכנסת אוויר לתוך הבקבוק במקום לבטנו של התינוק, ומבטיחים בכך הזנה רצופה של התינוק מבלי שיבלע אוויר.

שימושי וארגונומי
על מנת להפוך את הזנת התינוק לקלה ופשוטה עוד יותר, הבקבוק מורכב מ-3 חלקים בלבד והוא קל במיוחד לפירוק, הרכבה וניקוי. בקבוק אוונט נטורל תואם לכל מגוון משאבות ההנקה של פיליפסAVENT  ופטמות הבקבוק ניתנות להחלפה ונמכרות במספר מהירויות זרימה, החל מפטמה בעלת חור דקיק לתינוקות בני יומם ועד לפטמה בעלת פתח רחב לדייסות.


את חיבתי לבקבוקי אוונט כולם כבר מכירים.

זה אחד הבקבוקים שאופק שלי אוהב לשתות ממנו גם מים.

זה הבקבוק היחיד שהיה גורם להכי פחות כאבי בטן בזמן היניקה מפיטמת הבקבוק.

הבקבוק היחיד שגורם לי לשקט שבחרתי את הטוב ביותר בעבור הילדים שלי!



סדרת בקבוקי אוונט נטורל הצבעונית עשויה מפוליפרופילן, הנחשב למתקדם ולבטוח ביותר לשימוש בבקבוקים לתינוקות. פוליפרופילן אינו מכיל ביספינול A (BPA) ומשמש כסטנדרט עולמי בתחום מוצרי התינוקות בכלל ובקבוקי האכלה בפרט.

בקבוקי אוונט נטורל הצבעוניים  זמינים בגודל 260 מ"ל ו-125 מ"ל. כמו כן ניתן להשיג פטמות תואמות בקצבי זרימה משתנים.

אילת ברגילובסקי, מנהלת שיווק מוצרי טיפוח ובריאות בפיליפס מוצרי צריכה: " אימהות רבות בישראל מספרות לנו כי הן מתמודדות עם הקושי שבשילוב הנקה עם האכלה מבקבוק , סדרת הנטורל פותחה במיוחד על מנת לתת מענה לאתגר זה. פעמים רבות עם החזרה לעבודה בתום חופשת הלידה מגלים ההורים להפתעתם כי התינוק היונק שלהם הוא 'סרבן בקבוקים' . לפי מחקר ביתי בלתי תלוי שנערך באנגליה ובארה"ב ב-2011, 87% מהאימהות דווחו שתינוקם אמץ את בקבוק נטורל עם פטמת נטורל בתוך 1-3 האכלות"

פרטים נוספים על סדרת אוונט נטורל באתר http://avent.philipscl.co.il/

מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪, להשיג בשילב ובחנויות התינוקות המובחרות

* לפי מחקר ביתי בלתי תלוי שנערך באנגליה ובארה"ב ב-2011, 87% מהאימהות דווחו שתינוקם אמץ את בקבוק נטורל עם פטמת נטורל בתוך 1-3 האכלות

** על פי סקר שביעות רצון מכוון שנערך ע"י TNS בדצמבר 2012 בקרב מעל 22,000 משתמשות במותגי תינוקות בארה"ב, אנגליה, צרפת, גרמניה, הולנד, רוסיה וסין.


פיליפס AVENT  משיקה את משאבת החלב החשמלית מסדרת נטורל, המשאבה הנוחה ביותר שתסייע לאמהות להניק לאורך זמן רב יותר

משאבת נטורל, מאפשרת חווית שאיבה נוחה יותר וכתוצאה מגבירה את תפוקת החלב
92%  מהאימהות מרוצות במידה רבה מיעילותה של משאבת החלב!*

 פיליפס AVENT , המותג המומלץ ביותר על ידי אימהות ברחבי העולם**, משיק את משאבת החלב החשמלית מסדרת נטורל. סדרת נטורל מעוצבת באופן המדמה את פעולת היניקה הטבעית על מנת לסייע לאימהות לשלב בקלות בין הנקה להאכלה מבקבוק. משאבת ההנקה החשמלית מבוססת אף היא על תובנה זו, ויוצרת פעולת ואקום משולב בעיסוי עדין של השד המחקים את התנועה שיוצר פיו של התינוק בזמן היניקה.

במשאבת החלב החשמלית החדשה שפותחה בעזרתן של יועצות הנקה מובילות, הוטמע שינוי במבנה צוואר המשאבה המאפשר לראשונה לאימהות, להישען לאחור ולשאוב חלב ביתר נוחות וקלות במקום לרכון קדימה ובכך מקטינה את הסיכון להתפתחות כאבי גב. בנוסף המשאבה מכילה כרית עיסוי חדשנית היוצרת תחושה חמימה וטבעית על השד.הכרית בעלת עלי כותרת רכים מסיליקון המעסים בעדינות את השד להמרצת רפלקס ירידת החלב ולעידוד זרימת ואספקת חלב מוגברת.

בעת ההפעלה, המשאבה יוצרת באופן אוטומטי גירוי עדין להזרמת החלב. לאחר מכן, ניתן להחליף
בקלות בין 3 מצבי שאיבה שונים, על מנת שכל אם תוכל לבחור בקצב ועוצמת השאיבה הנוחים והיעילים
ביותר עבורה. על מנת לאפשר שימוש נוח גם מחוץ לבית, המשאבה ניתנת לתפעול גם באמצעות חשמל וגם באמצעות סוללות.

במחקר שערכה פיליפס בקרב כ- 4,000 אימהות בגילאי 18-40 ברחבי העולם, נמצא כי 94% מהן מעוניינות להעניק לילדיהן חלב אם, ושהן מעוניינות לעשות זאת מתוך המודעות לחשיבות הגבוהה בהזנה בחלב אם, עבור בריאות התינוק שלהן. יחד עם זאת, למרות המודעות הגבוהה לחשיבות זו, כ- 41% מתוכן נאלצות לצערן להפסיק להניק את תינוקן תוך חצי שנה מיום היוולדו, או לא מתחילות כלל, מסיבות שונות הקשורות להתמודדות עם הנקה, כגון: אספקת חלב שאינה סדירה, כאבים וחוסר נוחות, מחסור בזמן שההנקה דורשת, קריירה תובענית והמבוכה בהנקה בציבור.

בזכות יתרונותיה הבולטים של משאבת נטורל החשמלית החדשה, במהלך פעולת השאיבה האם נינוחה ורגועה יותר כתוצאה מכך משתפרת זרימת החלב והשאיבה מתבצעת במהירות וביתר קלות. הודות לכך, משאבה נטורל החשמלית מסייעת לאם להניק את תינוקה למשך תקופה ארוכה יותר דבר התורם להתפתחותו התקינה של התינוק.


 בעת השימוש במשאבה, ניתן לשאוב את החלב ישירות לבקבוק נטורל המצורף לערכה ומעוצב אף הוא באופן המדמה את פעולת ההנקה. לפטמת הבקבוק מבנה דמוי פטמת אם על מנת  לסייע לאמהות לשלב בקלות בין הנקה להזנה מבקבוק. לבקבוק פטמת סיליקון רכה המעוצבת כפטמת שד ובעלת "עלי כותרת" להגברת הגמישות ולמניעת קריסת הפטמה. בדומה לבקבוקי אוונט מהסדרה הקלאסית שהוכחו קלינית כמקלים על גזים בקרב תינוקות, בבקבוק אוונט נטורל מערכת שסתומים יחודית - טכנולוגיה פורצת דרך נגד כאבי גזים. שסתומים אלו מאפשרים כניסת אוויר לבקבוק ולא לבטנו של התינוק, ומבטיחים בכך הזנה רצופה של התינוק, ללא בליעת אוויר וללא נזילות.

פירוק המשאבה והרכבתה קלים ונוחים במיוחד, ומקלים על מלאכת הניקיון והסטריליזציה, הן במדיח הכלים (מלבד החלקים החשמליים).
המשאבה ופטמת הבקבוק עשויים חומרים נטולי BPA (פוליפרופילן). בנוסף, היא קלת משקל, נוחה לנשיאה ומתאימה גם לנסיעות וכן פועלת באמצעות חשמל או סוללות.

במידת הצורך ניתן לרכוש ידית אחיזה ודיאפרגמה על מנת שמשאבת הנטורל החשמלית תשמש כמשאבה ידנית (פתרון מצוין לשומרות שבת).


לדברי אילת ברגילובסקי, מנהלת שיווק מוצרי טיפוח ובריאות בחטיבת מוצרי הצריכה, פיליפס ישראל:
במחקרים שערכנו נמצא קשר מובהק בין תחושת הנוחות של האם במהלך השאיבה לבין תפוקת החלב. אמהות רגועות חשות נינוחות יותר ושואבות כמויות חלב גדולות יותר באופן ברור וביתר קלות. משאבת נטורל החשמלית החדשה פותחה מתוך תובנה חשובה זו! ואכן בסקרים שנערכו בקרב אמהות שהשתמשו במשאבה, 98% מהן הסכימו במידה רבה מאד כי משאבת החלב החשמלית החדשה נוחה לשימוש!*

פרטים נוספים על סדרת אוונט נטורל באתר http://avent.philipscl.co.il/

מחיר מומלץ לצרכן 699 ₪, להשיג ברשתות וחנויות התינוקות המובחרות