יום חמישי, 14 בינואר 2021

רופא העיניים ד"ר מוטי שריר משיק ספר מתח שלישי "רצח בארבע העיניים"

רופא העיניים ד"ר מוטי שריר משיק

ספר מתח שלישי "רצח בארבע העיניים"


ד"ר מוטי שריר הוא מומחה לגלאוקומה בשעות היום ומחבר ספרי מתח בשעות הלילה. ספרו החדש הרואה אור בהוצאת מנדלי מוכר ספרים ברשת, הוא מותחן עוצר נשימה המצליח לסחוף את הקורא עד לסוף המפתיע והלא צפוי.

מה שמתחיל כהזמנה לחנוכת ספא מפואר בחוף פלמחים בחברת ידידים מגן ילדים עליזה, ברחוב שנקין פינת שדרות רוטשילד בתל אביב, מסתיים ברצח פרופ' ברלינר, מנתח פלסטי של ידוענים, בעל תוכנית רדיו, שבועון, מכוני פילינג, מסעדת שף ועתה גם ספא בשם 'אספמיה'.

הפקד רמזי עיסא ועוזרתו רונה פיזנטי נקראים לסגור בזריזות את תיק הרצח במה שנראית כאשמתו הוודאית של ד"ר עוזי ורדימון, חבר ילדות של הנרצח, שלא קודם אקדמית ונטר טינה במשך שנים. כל הרמזים מובילים אליו. אך לילי ורדימון, אשתו של עוזי ומדענית בעלת שם, לא מוותרת. גם כשהיא נותרת היחידה להאמין בחפותו של בעלה וחייה נתונים בסכנה – עוד גופה מתגלה בדירת גג – היא ממשיכה בחקירה פרטית מטעם עצמה, מדרימה עד דימונה כדי לחזור משם עם סוד נורא מן העבר שעלה בחיי יותר מדי אנשים והוסתר בהוראה מגבוה כך שהרוצח האמיתי ממשיך להסתובב חופשי.

ספר מסקרן, מותח ומאפשר לקורא להתרגש!

לאורך כל הספר הייתי כמהה לדעת מה הלאה, מותחן מותח.

החקירה בספר מסתבכת ומאפשרת לקורא לדמיין מה קרה באמת?

האם הרוצח האמיתי יתפס?

או ימשיך להסתובב חופשי?

מוזמנים לקרוא את הספר ולגלות!

"רצח בארבע עיניים" הוא ספרו הרביעי של ד"ר מוטי שריר. ספרו הראשון 'המבחנה ה-12' יצא בהוצאת ספרית מעריב והיה לרב מכר. ספר ההמשך 'כבי את הנר' [אריה ניר] המשיך את מסורת המותחן הרפואי המקורי וספרו השלישי 'אראמדיל הכתמים' הוא סיפור מתח ונקמה בקוּ-קְלוּקְס-קְלַאן.

ד"ר מוטי שריר חוקר את מחלת הגלאוקומה כבר כמעט 30 שנה והיה ממפתחי תרופה פורצת דרך למחלה זו. בשנות ה-70', כשהיה תלמיד תיכון, כתב פינת סיפור מתח קבועה במעריב לנוער, וכשהחל את לימודי הרפואה זנח את הכתיבה. לאחר למעלה משלושה עשורים, בהם כתב עשרות מאמרים מקצועיים ומחקר גדול שהוביל לפיתוח תרופה לגלאוקומה, הוא חזר לאהבתו הישנה – כתיבת מותחנים.

332 עמודים | הספר מוצע במהדורה דיגיטלית (48 ₪ ) או מודפסת (98 ₪ )

 באתר: https://www.mendele.co.il/product/rezahbe4eynaim/

ספריית המתח מעולם הרפואה: https://www.mottisharir.com/



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!