יום חמישי, 18 באפריל 2019

לרגל יום העצמאות מציעה צבר מהדורה מיוחדת חומוס צברי ישראלי וטחינה צברית ישראלית - במהדורה מוגבלת

לרגל יום העצמאות מציעה צבר מהדורה מיוחדת
חומוס צברי ישראלי וטחינה צברית ישראלית - במהדורה מוגבלת
זינוק בניגובים: ביום העצמאות מנגבים הישראלים
כ-27,000 טון חומוס ביום אחד



יום העצמאות הוא ללא ספק גם חג המנגלים, חג ה"על האש" הרשמי של ישראל ובהתאמה לכך גם הפכו החגיגות ליום החומוס והטחינה הלאומי של ישראל.
מדי שנה צורכים בישראל כ-16,500,000 טון חומוס. לקראת יום העצמאות היקף המכר של החומוס גדל ב-70%, בהשוואה לשאר ימות השנה. יום העצמאות מביא לזינוק בניגובים – הישראלים מנגבים כ-27,000 טון חומוס ביום אחד. כוכבי המכירות ביום העצמאות הם החומוס הקלאסי, חומוס עם תוספת חריף, טחינה אמיתית וסלט כרוב אדום.
במקביל, הישראלים גילו מחדש את האהבה לטחינה. ניכרת עלייה בצריכת טחינה בכל ימות השנה, וביום העצמאות היא משתלבת ביותר ויותר מנות ומתכוני 'על האש' עסיסיים. הטחינה נחשבת במקומות רבים ל"סופר פוד" ישראלי, שהוא גם אותנטי ושורשי וגם טעים ובריא במיוחד.
הטחינה הצברית החדשה היא וואו גדול, נוזלית במידה וטעמה נפלא, את החומוס שידכנו בתוך כריך והיה תוספת נפלאה.
מתאים מאוד לפקניקים, ואירוח בבית.
מומלץ בחום עולמה של רויטל 


לרגל חגיגות עצמאות ישראל, מביאה צבר לצרכנים את החוויות הישראליות האותנטית - 'חומוס צברי ישראלי' - חומוס ייחודי, בעל מרקם רך ומשובח שנולד מתוך מתכון נוסטלגי ואהוב ביותר של פעם ולאחר חיפוש טעם החומוס הישראלי האהוב ביותר לדורותיו. התוצאה: מתכון חומוס חלק, שטעמו מחזיר אותנו אחורנית לתקופה נוסטלגית של מדינת ישראל.

וגם חדש: 'טחינה צברית ישראלית' - טחינה משובחת, עשירה, בעלת מרקם עדין, בתיבול מדויק ומשתלבת נפלא בביס המפנק של הפיתה עם התוספות שבתוכה.
'חומוס צברי ישראל' ו-'טחינה צברית ישראלית' מוצעים במהדורה מוגבלת עד לסוף חודש מאי, באריזה בולטת ואטרקטיבית בצבעי כחול-לבן ובמשקל 600 גרם.
כשרות: בד"צ בית יוסף (במהלך פסח); בשאר ימות השנה: בד"צ העדה החרדית




עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!