יום ראשון, 10 ביוני 2018

"הכל מסתדר כשמשתפים" מרס ישראל משיקה אריזה מוגדלת של M&M בטעמים נבחרים

 "הכל מסתדר כשמשתפים"
מרס ישראל משיקה אריזה מוגדלת של M&M בטעמים נבחרים

מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים גם באריזה מוגדלת של כ- 300 גרם.
האריזות המוגדלות מוצעות ב3 טעמים נבחרים: בוטנים ושוקולד, שאליהם מצטרף טעם חדש ומפתיע שלM&M  קפה. טעמים אלו של השוקולדים האהובים והצבעוניים מושקים תחת הקונספט "הכל מסתדר כשמשתפים" ומבטיחים חוויית נשנוש משותפת, טעימה וכיפית במיוחד. רעיון השיתוף מאפשר לאוכלים מM&M לחלוק, לשתף וליהנות ביחד מחטיף השוקולד הממכר. בנוסף, לאריזות המוגדלות אפשרות סגירה חוזרת ושמירה על טריות.
החלטתי לאפות עוגת שיש מתוך המתכון של קרין גורן שרץ ברשת, פזרתי מעל Mַ&M
בטעמי קפה, התוצאה: העוגה נחטפה! מומלץ בחום.



מרס ישראל, מציינת כי "הרעיון שעומד מאחורי ההשקה והקמפיין הוא לאפשר לצרכנים לחלוק את חוויית הM&M עם חברים. האריזה החדשה והמוגדלת מותאמת לצריכה משותפת ותורמת לחוויית הצרכן הישראלי. אנו מאמינים כי M&M באריזה של כ- 300 גרם יכולה להגדיל את הקטגוריה של חטיפי השוקולד וליצור הזדמנות צריכה חדשה אשר מאפשרת לשתף את הממתק האהוב. השקה זו מצטרפת למגוון מוצרי M&M במשקלים השונים ובטעמים המגוונים, במחירים שווה ערך לכל צרכן ישראלי".
האריזות המוגדלות של M&M יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 17.90 שקלים.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.

מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.  


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!