יום רביעי, 20 ביוני 2018

חדש במסעדת "הצדף": תפריט ערב עשיר עם מנות קטנות במחירים נוחים במיוחד


חדש במסעדת "הצדף": תפריט ערב עשיר
עם מנות קטנות במחירים נוחים במיוחד

כבר למעלה מעשור מסעדת "הצדף" בולטת בנוף הקולינרי של ראשון לציון והסביבה - בשנת 2002 הוקמה על ידי השף דוד אביטל במיקום מרכזי במערב ראשון לציון בקרבת הים.
המסעדה מתהדרת בחלל אירוח קלאסי וסולידי, מרווח ונעים ובנוסף - חדר פרטי רחב מימדים המיועד לאירועים פרטיים ומיוחדים, אירועי חברות וכנסים מקצועיים. החדר מודולרי וניתן להתאימו לכל גודל אירוע - עד 100 איש.

המסעדה הינה מסעדת שף המתמחה בדגים ומאכלי ים, אך אינה זונחת את הקרניבורים שבינינו ומציעה לצד מנות הים העשירות גם תפריט בשרים איכותי.

מדי יום מגיעים למטבח המסעדה חומרי גלם טריים ובאיכות ללא פשרות והודות לצוות הטבחים המקצועי הופכים לסלטי הבית המגוונים, למנות המוכרות והאהובות, כמו גם למנות ספיישל מתחלפות מעת לעת.
שירות מקצועי ויחס אישי של העובדים משווים לארוחה במסעדה אופי של חוויה קולינרית ייחודית ובלתי נשכחת.
במסעדה תפריט יינות איכותי של יקבי רמת הגולן המשובחים, תפריט קינוחים עשיר,תפריט ילדים עם מנות מותאמות לקטנטנים, וכן תפריט עסקיות לארוחות עסקיות במהלך השבוע.
המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע החל מהשעה 12:00 בצהרים ועד אחרון הלקוחות.

הוזמנתי להתארח לארוחת טעימות מהמנות החדש של תפריט הערב.
התפריט מורכב ממנות ראשונות, מנות הדגל של המסעדה, ומנות שריינג.
אתחיל לספר שהתענגתי על כל מנה שהוגשה. היו מנות נהדרות, אנינות בטעמים עמוקים ועשירים, וחומרי הגלם עשו כבוד לכל מנה ומנה.
ראשית אני ממליצה לפתוח בקוקטייל ערב על בסיס רום וקוקוס שעשה לי סיפתח נפלא לארוחת ערב מושלמת. לצדף יש הרבה קוקטיילים להציע אז תבקשו המלצות מהמלצרים הם ישמחו לשתף אתכם מה הולך טוב לצד המנות שתזמינו.





















לחם הבית מוגש בליווי חמאה שומית נפלאה, לצד פלטת מאזטים נפלאה שניתן לבחור 8 ש"ח למאזט.
אני מאוד התחברתי והיה לי טעים להפליא, מאזט האיקרה הלבנה, מאזט הסלק והתפוחים, מאזט יוגורט יווני מלא במלפפונים קצוצים ושמיר מרענן.

מוזמנים לפתוח את הארוחה בטעימות של המאזטים, אבל עצה שלי על תתמלאו יתר על המידה לצדף יש להציע לכם מנות שריינג לזוג מדהימות אחד אחד.
טעמתי ממנת הסרדינים מחותנים! מבית אמא במילוי מרוקאי עם אריסה עוקצנית מסורתית, מנה נפלאה וקלילה שהולכת טוב עם כוס יין בצד.
סלט חם וקר של עגבניות שרי צבעוניות, פתיתי בולגרית וחלמון אפוי, פשוט גנב את ההצגה...שילוב הטעמים הים תיכוני עונג צרוף.





















ממליצה בחום לטעום שיפודי שרימפס צרובים על הגריל במרינדת הדרים, מנה קייצית קלילה מנצחת שתייפה לכם את הארוחה, עוד אהבתי מאוד את הפולנטה תירס בשילוב מיקס פטריות, שמן כמהין וגילופי פרמזן על צלחת שריינג. מבטיחה לכם שלא תשאירו כלום בצלחת.
עוד בתפריט קרפציו דניס, זרעי עגבנייה, שמנת חמוצה ושמיר, פלפל חריף, כוסברה וגרידת לימון.
בא לכם לחזור לשורשים מומלץ לטעום מהמנה וריניקי כיסונים במילוי תפוח אדמה, ובייקון טלה על מצע שמנת חמוצה.





















לאוהבי הסלטים הצדף מכין סלט קיסר מושלם, עוקצני גדוש בלבבות חסה, פרמזן, ורוטב קיסר מלא באנשובי איכותי.
עוד מנה שמאוד אהבתי מנה טרייה שבה טעמו של הדג מגיע לביטוי בדגש על שימוש בחומרי גלם טריים. סשימי לוקוס על מצע של טחינת יוגורט, קרם אפונה וחציל קלוי, מנה מושלמת על תוותרו!

אחרי כל הטוב הזה ניתן רק לסכם בקינוח מתוק שימתיק לכם את הערב, 
אני ממליצה על הקינוח בורלה מילפיי- וואו וואו עלי מילפיי וקרם בורלה עם בננות מקורמלות קינוח אחד המוצלחים והקלילים שטעמתי לאחרונה יופי של סיום של ערב מדהים בחברה מדהימה, מנות שכל אחת ואחת שטעמתי התרשמתי עוד יותר מקודמתה. היה ערב קשה בכל מובן המילה, ערב של טעמים סוערים, טריות ואיכות ללא פשרות ומנות טעימות להפליא
הצדף מסעדה רומנטית מומלצת בחום זה בדוק!!! עולמה של רויטל
אודות:
מסעדת "הצדף" בראשון לציון, שהפכה מיום פתיחתה, למוסד קולינארי מצליח, משיקה בימים אלו, תפריט ערב חדש המביא עמו בשורה חווייתית שבאה לתת מענה למבקרים במסעדה, בשעות הערב ומבקשים מנות מדויקות, קטנות ומתאימות לצד משקה או קוקטייל, מאין נשנוש המהווה תחליף לארוחה שכוללת מנה מובחרת ללא מבחר הסלטים, הרטבים והלחמים המוגשים בתחילתה.
תפריט הערב מורכב ממנות ראשונות  דוגמת: מנת הדגל של המסעדה סרדינים מחותנים (54 ש') קרפצ'יו סיציליאני מעגבניות בייבוש בייתי { 48 ש} פולנטה תירס  עם שמן כמהין ומיקס פטריות {48 ש}, שיפודי שרימפס צרובים על הגריל במרינדת הדרים{54 ש"ח} ורינייקי כיסונים במילוי תפוחי אדמה ובייקון טלה {55 ש} ריזוטו שחור עם אפונה ופרמז'ן {48 ש} ועוד.

תפריט הערב מוצע החל מהשעה 21:00 ועד שעת סגירת המסעדה.
מידי פעם ישתנו מנות בתפריט .
מסעדת "הצדף" הינה בבעלות השף דוד אביטל והיא נמצאת ברחוב
שדרות משה דיין, פינת יוסף ספיר 2, ראשון לציון



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!