יום שישי, 20 במאי 2016

פצירה חשמלית לכף הרגל נטענת ועמידה במים המספקת פתרון יעיל ומיידי להסרה של עור קשה ללא מאמץ של חברת Scholl

שול נעליך מעל רגליך...
טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל מקבוצת פישמן, מציגה:
פצירה חשמלית לכף הרגל נטענת ועמידה במים המספקת פתרון יעיל ומיידי להסרה של עור קשה
ללא מאמץ של חברת Scholl



הקיץ מגיע ואיתו נחשפות גם כפות הרגליים."טלפארמה" בית המרקחת המקוון המוביל בישראל מציעה מגוון של מוצרים לבריאות וטיפוח כף הרגל, ביניהן הפצירה החשמלית לכף הרגל של חברת Scholl.
scholl velvet smooth wet&dry הפצירה הנטענת ניתנת לשימוש לכל סוגי העור עד לתוצאות של כפות רגליים רכות כקטיפה ברגע... פצירה חשמלית עם ראש אבן פצירה מסתובב המסירה עור קשה, לקבלת כפות רגליים יפות ורכות הפצירה נטענת ועמידה במים ומספקת פתרון יעיל ומיידי להסרה של עור קשה בכף הרגל ללא מאמץ.
המוצרים עשירים ברכיבים ייחודיים וחיוניים, המסייעים בניקוי ושיקום עור כף הרגל ובשמירה על כפות רגליים חלקות, בריאות ומטופחות. ומותאמים לשימוש באקלים הישראלי לאורך כל ימות השנה. לאחר השימוש בפצירה החשמלית, אפשר למרוח קרם שול לכפות רגליים סדוקות, להשלמת הטיפול בכף הרגל. המכשיר החדש קל ונוח לשימוש: הוא פועל על סוללות וראש האבן ניתן להחלפה .


מחיר: 227 ₪.
למידע נוסף באתר טלפארמה: www.telepharma.co.il
או במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63
חפשו אותנו גם בפייסבוק

אודות טלפארמה- בית המרקחת המקוון המוביל בישראל לשיווק תרופות וציוד רפואי עד הבית.

טלפארמה מספקת מגוון מוצרים הדרושים לכל המשפחה וגם לגיל השלישי, הכולל תרופות במרשם, עזרי בטיחות, מוצרי ספיגה, ויטמינים , תוספי מזון, ציוד רפואי ביתי, קוסמטיקה, בישום ועוד. לטלפארמה מערך הפצה של 25 רכבים המפיצים את המוצרים בתוך 36 שעות ברוב חלקי הארץ