יום ראשון, 20 במרץ 2016

חדש מטירת צבי פסטרמה מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת חומרים משמרים, ללא תוספת פוספטים, ללא גלוטן, דלת שומן ועם פחות נתרן.

חדש מטירת צבי פסטרמה מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת חומרים משמרים, ללא תוספת פוספטים, ללא גלוטן, דלת שומן ועם פחות נתרן.




הסדרה החדשה כוללת:


המוצרים בסדרה החדשה כוללים אריזות למדף של פסטרמה דבש וסילאן, פסטרמה ברביקיו ופסטרמה פפריקה ושלושה מוצרים למעדניות פסטרמה דבש וסילאן, פסטרמה ברביקיו ופסטרמה בציפוי פלפלים

טירת צבי משיקה בימים אלו סדרת מוצרי פסטרמה עשויים מרכיבים טבעיים בלבד. חזה הודו: דל שומן, ללא תוספת חומרים משמרים, ללא תוספת פוספטים, ללא צבעי מאכל, ללא גלוטן, ועם פחות נתרן.

אנחנו אוהבים הכי פשוט הכי טעים!
חלה של שבת עם כפית מיונז, פרוסת פסטרמה ועגבניות שרי.

הטעם טעים להפליא והילדים נהנים מארוחת ערב קלילה וטעימה והיום עם פסטרמה ללא חומרים משמרים, עשויה אך ורק מרכיבים טיבעים, ללא שומן ועוד...


עקיבא פולק, מנכ"ל טירת צבי: "חברת טירת צבי קשובה לציבור ולמגמת הבריאות העולמית ההולכת וגוברת, וכחלק ממהלך אסטרטגי כולל הוחלט להרחיב את סדרת מוצרי הפסטרמה גם לפסטרמה מרכיבים טבעיים בלבד. מאז פרסום הדוח של ארגון הבריאות העולמי אנחנו מתמודדים עם הדרישה למזון המבוסס על רכיבים טבעיים מצד אחד אך גם עם הצורך לשמור על מוצרים טעימים ובאיכות גבוהה. לאחר תהליך פיתוח ממושך וללא פשרה על האיכות והטעם אנו משיקים בימים אלו סדרת מוצרים חדשה של פסטרמה מרכיבים טבעיים בלבד. בכוונתנו להרחיב בעתיד הקרוב את סדרת המוצרים מרכיבים טבעיים גם למוצרים נוספים"

האריזות למדף במשקל 200 גר'.

כשרות הרב וורנר
ניתן להשיג ברשתות ובחנויות הנבחרות

אודות טירת צבי:

'טירת צבי', שבימים אלו מציינת 70 שנה להיווסדה , מפתחת, מייצרת ומשווקת מעל ל 200 מוצרים שונים של מעדני בשר מאז 1946. בין המוצרים מגוון פסטרמות, נקניקים, נקניקיות ומוצרי בשר קפואים. בשנת 2000 רכשה תנובה 50% מהבעלות על טירת צבי, כשחברי קיבוץ טירת צבי מחזיקים ב-50% הנותרים. מפעל טירת צבי שוכן בבקעה מוקפת הרים, בדרומו של עמק בית שאן.