יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

OXYFRESH החמצן של השיניים


חברת כמיפל מציגה:
Oxyfresh
 הסדרה היחידה עם פטנט ה- Oxygene®
המצליח לשמור על בריאות החניכיים, לנטרל את רובד החיידקים ולחסל ריחות רעים - חוזרת לישראל!



Oxyfresh -  הסדרה המקצועית לבריאות הפה המומלצת על ידי רופאי השיניים והשינניות ברחבי העולם, לטיפול בחניכיים רגישות, לנטרול רובד החיידקים ולחיסול ריח רע מהפה. הסדרה מבוססת על פטנט רשום ובלעדי המכיל את המרכיב הפעיל Oxygene® מיוצב. בימים אלו חוזרת הסדרה לשיווק בישראל.

התנסנו במשחת השיניים שכוללת פלואוריד

  • ריח המשחה נעים
  • מסיר אבנית מהשן
  • לא נוסה על חיות קרדיט אחד גדול!
  • מנטרל ריחות רעים מהפה
היה לנו מאוד נחמד לצחצח את השיניים פעמים ביום לפחות עם OXYFRESH.


הסדרה כוללת 5 מוצרים, 2 שטיפות לפה (מי פה) 2 משחות שיניים ומנקה לשון: Oxyfresh מי פה צינק, Oxyfresh מי פה מנטה, Oxyfresh משחת שיניים פלואוריד,  Oxyfresh משחת שיניים אוריג'ינל ומנקה לשון Oolitt®.

רכיב Oxygene® מיוצב מצוי בכל מוצרי הסדרה וייחודו בכך שרק בעת מגע ה Oxygene® עם רוק הפה, הופך החומר ממיוצב לפעיל. Oxygene® (נתרן כלוריתי - NaClO2) הוכח מחקרית כמפרק באופן כימי את תרכובות הגופרית הנדיפות (VSC) המהוות את השלב ראשון בהרס מיסב השן, בדלקות חניכיים וביצירת ריחות רעים. בכך, בעוד שמשחות אחרות מנסות לפתור בעיות קיימות, Oxyfresh מחסלת את הגורם לבעיות.

ייחודם של מוצרי אוקסיפרש:
יעילים במיוחד-  ה- Oxygene®  מספק פיתרון כולל לבריאות חלל הפה - מטפל בדימומים ובדלקות בחניכיים, בשחיקת אמייל, בהליטוסיס (ריח רע), בעששת, בחיידקי פלאק ובהצטברות אבנית.
חסכוניים ומרוכזים- מאפשרים שימוש לזמן ממושך.
בטוחים- אינם מכילים אלכוהול ובעלי טעם מעודן (ולכן אינם חריפים ו"שורפים" בפה). אינם מכילים צבעי מאכל, אינם מכתימים את השיניים, מכילים סוכרלוז ומתאימים גם לסוכרתיים. כמו כן הם ידידותיים לסביבה ולא נוסו על בעלי חיים.

מוצרי הסדרה:
משחות שיניים: משחות השיניים של Oxyfresh יעילות בשמירה על בריאות החניכיים, בצמצום מספר חיידקי הפלאק, בנטרול ריחות מהפה ובשמירה על האמייל והלובן הטבעי של השן. משחות השיניים המרוכזות והחסכוניות של אוקסיפרש, בעלות טעם וריח נעימים הנשארים לאורך זמן.
Oxyfresh משחת שיניים פלואוריד - מנטרלת ומונעת ריחות פה, מטפלת בבעיות חניכיים חוזרות, נלחמת בעששת ובריקבון הפה.
מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪
Oxyfresh משחת שיניים אוריג'ינל – מנטרלת ומונעת ריחות פה, מגנה על ציפוי השן בעזרת נוסחה בעלת רמת שחיקה נמוכה במיוחד.  אינה מכילה פלואוריד.
מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪
מי פה: מי הפה (שטיפות פה) של Oxyfresh ללא אלכוהול, מונעות הצטברות רובד החיידקים, יעילות בהגנה על השיניים והחניכיים ומצטיינות בניטרול ריח רע מהפה.
Oxyfresh מי פה צינק - מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪
Oxyfresh מי פה מנטה - מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪
מנקה לשון:
Oxyfresh מנקה לשון Oolitt®
יכול לסלק מעל 75% מתרכובות הגופרית הנדיפות, הקצה הגלי הרשום כפטנט עוצב בקפידה להבטחת נוחות שימוש מרבית.
מחיר מומלץ לצרכן : 29.99 ₪

את מוצרי Oxyfresh ניתן להשיג בסופר פארם, ניו פארם  ובבתי המרקחת הפרטיים.