יום חמישי, 5 בנובמבר 2020

סוגת מרחיבה את סדרת "תבשיל אישי" ומשלבת לראשונה במנות המוכנות ברגע אטריות מחיטה מלאה


סוגת מרחיבה את סדרת "תבשיל אישי" ומשלבת לראשונה במנות המוכנות ברגע אטריות מחיטה מלאה

לאור הצלחת סדרת "תבשיל אישי", חברת סוגת מרחיבה אותה עם שתי מנות חדשות ובריאות יותר להכנה ברגע, אשר משלבות לראשונה בתבשיל אטריות מחיטה מלאה, בשני טעמים אהובים- בטעם ירקות ובטעם עוף.

סדרת "תבשיל אישי", אשר זכתה להצלחה מאז השקתה מלפני שנה, מציעה לראשונה לצרכנים המחפשים מוצרים טעימים של אוכל מוכן ברגע ולא מוכנים להתפשר על בריאות ואיכות, טעמים חדשים עם אטריות מחיטה מלאה הנחשבות מזינות יותר. לסדרה, הכוללת שלושה תבשילי נודלס בטעמים פיקנטי, נודלס בטעם ירקות ונודלס בטעם עוף, מצטרפות שתי מנות חדשות המכילות אטריות קצרות ונוחות לאכילה בטעמים אהובים של ירקות ועוף. בנוסף, המנות החדשות הינן פרווה ומתאימות לצמחונים.

תקופת קורנה בבית, המתבגרת שלי נמצאת בבית יותר, ולומדת בזום.

התנסתה בתבשיל החדש והמהיר להכנה מבית סוגת.

היא מסרה שהתבשיל בכמה דקות מוכן, משביע וזמין.

וטוב שיש בבית שקר ויש מה לחמם בקלות.

מומלץ עולמה של רויטל

הסדרה מהווה פתרון קל וטעים לארוחה מהירה ונוחה במיוחד לשימוש בכל מקום – בעבודה, בלימודים או בדרכים. לאריזה מצורפת כפית-מזלג הממוקמת בצידה החיצוני, כך שאין צורך לצטרהכניס את היד לתוך האריזה, ללכלך את האוכל ולהתלכלך מהתיבול. המכסה המצורף מאפשר סגירה קלה של האריזה לאחר מזיגת המים החמים, במקום להניח צלחת או כלי אחר כדי לאטום טוב יותר את סגיר האלומיניום. המכסה משמש גם לאחסון התבשיל המוכן לאחר הפתיחה.

אריזות "תבשיל אישי" שוקלות 65 גרם, הן בעלות כשרות פרווה של בד"צ - בית יוסף וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.

סוגת המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, היא חברה לשיווק והפצה של מוצרי מזון שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת כאשר המפעל משתרע על פני כ- 100 דונם בקרית גת. לחברה מגוון רחב של מוצרים החל מסוגים רבים של קטניות ואורז ועד קמח, שקדי מרק וקרוטונים ועוד. כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר לאורך כל הדרך מהשדה לצלחת.

 

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!