יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

במבה ממשיכה לחדש באריזות עם ציורי ילדים.

"אבא, אמא, תראו מה ציירתי לבמבה!"

לראשונה, ציורי ילדים יעטרו את אריזות במבה במהלך שיווקי בו השקיעה אסם כ- 4.5 מליון ש"ח


בחודש ינואר יגיע לשיאו מהלך "סיפורי במבה שלי", שהושק על ידי אסם ביולי 2013. במהלך האינטראקטיבי הוזמנו ילדי ישראל לשחק ולצייר עם התינוק האהוב של במבה, באתר www.bamba.co.il. הילדים התבקשו לעזור לתינוק של במבה לעבור מכשולים ולהתגבר על אתגרים שונים באמצעות ציור, כאשר בסוף כל פרק התקבל ציור ייחודי של אותו ילד.
בבית שלנו הולך החטיף במבה!
גם הבייבי במשפחה התמכר... נו טוב יש לו דוגמא טובה אחותו הגדולה.
הגדולה התלהבה מהציור על שקית הבמבה ושאלה אותי מתי היא יכולה לצייר בעבור במבה!
הטעם... הטעם... היחיד, הטוב והמיוחד.
במשחק השתתפו עד כה יותר מ-300,000 אלף ילדים, שציירו למעלה מ-120,000 ציורים שהוגשו לאסם. וועדה המורכבת מצוות מקצועי בחרה 29 ציורים שיופיעו החל מחודש ינואר 2014 על גבי כ-2 מיליון אריזות במבה במהדורה מוגבלת. הציורים יופיעו על גבי אריזות במבה 100, 80 ו- 25 גרם.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובשילוט חוצות על גבי קירות מרכזיים ברחבי הארץ. במהלך הושקעו כ-4.5 מיליון ₪.
וזה ממשיך... המשחק "סיפור במבה שלי" עדיין אוסף ציורים למהלך הציורים הבא. ילדים שרוצים לשלוח ציורים חדשים להדפסת השקיות הבאה מוזמנים להיכנס לאתר במבה Bamba.co.il , לשחק ולשלוח את הציורים שלהם. . הזוכים יופיעו גם הם על אריזות במבה במהלך השנה

לדברי קרין שהין, מנהלת פעילות החטיפים באסם, "במבה היא הרבה מעבר למותג. במבה היא אייקון תרבותי חוצה גילאים, שמסמל עבור כולנו חוויות מרגשות מהילדות. המהלך הוכיח לכולנו שוב עד כמה במבה ודמות התינוק אהובים, ואפשר לנו להעניק לצרכנים חוויה מרגשת ומעורבות אמיתית, ששיאה בעיצוב אריזות במבה, החטיף הנמכר והאהוב ביותר בישראל."