יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

ארדל- ריסיים מלאכותיים - שיעשו לך עיניים מהפנטות!


הדבקת ריסים מלאכותיים בבית - פעולה קטנה – הבדל גדול
הריסים של "ארדל" יעשו לך עיניים
מאת: רובין טל – מדריכה ראשית של "ארדל"

     
הריסים  של "ארדל",  החברה האמריקאית  המובילה בעולם בתחום הריסים המלאכותיים, אשר עשויים  משיער טבעי ובעבודת יד,  הפכו  עם הזמן, להיות חלק בלתי נפרד מתיק האיפור של נשים בכל העולם והמועדפים גם בקרב סלבריטאיות מובילות כמו הזמרת קייטי פרי, השחקנית ג'וליה רוברטס, דרו ברימור, סנדרה בולוק ועוד.
"ארדל" מציעה מגוון עצום של ריסים המותאמים בשלמות לכל עין, לכל מטרה ולכל אירוע. מוצריה מצטיינים באיכות גבוהה ובנוחות שימוש אולטימטיבית. הריסים של "ארדל" בעלי משקל נוצה וקלים להדבקה ולהסרה. הדבק הייחודי של החברה מבטיח שהריסים המודבקים לא יזוזו ממקומם ובו בזמן מגן גם על הריסים הטבעיים מפני פגיעה. "ארדל" מציעה גם קו מוצרי גבות ייחודי.
כניסתה של "ארדל" לסניפי רשת "סופר פארם",  שינתה לחלוטין את הנגישות לריסים, ובכך  איפשרה לכל אחת להתאים לעצמה ולקבל הדרכה במקום.  מכירות הריסים המלאכותיים בעולם צמחו ב-5 השנים האחרונות ב-300% .
"ארדל" שולטת כיום בכ-85% משוק הריסים המלאכותיים בעולם  ומוצריה נמכרים בכ- 170 מדינות ברחבי העולם. בישראל מיוצגת החברה על ידי חברת "ברייסון שיווק" המייצגת מותגי פרימיום בתחום מניקור ופדיקור כדוגמת OPI, ועוד.
יוני שיין, מאפר ומדריך איפור מסביר כי ריסים היו מאז ומעולם פריט נחשק, וגם לאחר עבודה רבה על צלליות ותיחום בעיניים, הרי שאפקט הוואו מגיע לאחר הדבקת ריסים ומריחת מסקרה. 
ריסים זה כמו זוגיות- הם חייבים להתאים
מאחר וישנם הרבה  דגמים של ריסים, כל אחת תרגיש נח בסוג שיתאימו לצורך שלה. מי שתרצה להיראות טבעית, תבחר מן הסתם, ריס שלא יבלוט מדי, ואפילו תדביק את הבודדים בהתאם למבנה שלה.  אולם, ישנם דרכים נוספים לדעת מה יתאים למבנה האישי שלך:
בעלות עיניים שקועות – עדיף שיבחרו ריסים ארוכים יחסית, על מנת שניתן יהיה לראות את האפקט של הריסים.
בעלות עיניים בולטות – עדיף שיבחרו ריסים באורך בינוני.
להתאמה מושלמת – מציעה "ארדל" תוכנת התאמה אישית בה יכולה כל אחת למצוא את הריס המושלם עבורה  www.ardell.co.il
תמיד פחדתי להדביק ריסים לעצמי, אני מאוד שמחה שהוזמנתי לסדנא של ארדל
הדבקת הריסים ממש עדינה, עם הדבק שמדביק את הריסים, לריסים הקיימות.
 לא תולש את הריסים, ניתן בקלות להוריד ולנסות לחבר שנית את הריסים למקום שנבחר.
הופתעתי מאוד לגלות שזה מוסיף נפח מאוד יפה לריסים הקיימות, לי יש ריסים ארוכות שבין היתר בעקבות הלידות התחילו לנשור אט אט.
הריסים שלי עדיין ארוכות ועגולות אבל הנפח שריסי ארדל מוסיפות לריסים הקיימות ללא כל של ספק עושה את מראה העין שונה ומלא יותר.

אז איך להתחיל?
בחירה קודמת לכל-  ראשית, יש לבחור את הריס המתאים למראה המבוקש, כדאי להכין בהישג יד את הפינצטה שתעזור להרים את הריסים ולהדביקם,  את הדבק אתו נעבוד וגם זוג מספרים קטנות לקיצור במידת הצורך.
התאמת הריסים לגודל המתאים- בשלב ראשון, נוודא כי אורך רצועת הריס הנבחר, מתאים באורכו לעפעף שלנו, במידה והרצועה ארוכה מדי, ניתן לקצר ע"פ האורך הרצוי שיגיע מהקצה הפנימי של זווית העין ועד הזווית החיצונית.
בחירת הדבק -  הדבק עשוי לטקס אשר משאיר את הריס מודבק מהרגע שהדבקת ועד הרגע שהורדת. הוא  מגיע בגוון שקוף או אפור כהה, לפעמים הוא מופיע בצבע לבן,  אולם מתייבש מיד ולכן זה לא מורגש. הדבק הלבן או השקוף הנו הדבק הכי מוכר ונפוץ בעולם. ואילו הדבק הכהה מתייבש ושומר על צבע שחור, זה עוזר לטשטש את הרצועה וגם תורם להדגשת הריסים והאייליינר.
תהליך ההדבקה:
  • ראשית, נמרח מעט מהדבק  על גב כף היד, כך נוכל לשלוט במראה הגוון. לאחר המתנה של כ- 20 שניות, הדבק יקבל גוון כהה יותר, ואז נעביר   את פס הלטקס המחבר בין הריסים,  בעדינות מעל הדבק, באופן הזה הדבק ייצמד לאורכו של פס הלטקס. יש למרוח על כל הפס, המהווה בסיס המצמיד את רצועת הריסים על העין.
  • לאחר שהעברנו את הדבק על הפס, נמתין עוד כמה שניות ונצמיד  בעזרת פינצטה את רצועת הריס על קו הריסים הטבעי שלנו. יש לשים לב שלא להדביק את רצועת הריסים  על העור. ההצמדה  והידוק פס הריסים תיעשה, מהזווית פנימית של העין ועד הנקודה החיצונית ביותר.    
  • כשמוציאים את רצועת הריסים מהאריזה – כדאי לגלגל את רצועת הריסים בתנועות של גל, כדי שהרצועה תקבל את מראהו העגלגל של העפעף.
מסקרה או לא- את יכולה למרוח את המסקרה המועדפת על הריסים הטבעיים והארוכים שלך, ולאחר מכן למזג עם הריסים המלאכותיים.
ניקיון וטיפול-  בסוף היום, ניתן להסיר את רצועת הריסים ע"י משיכה עדינה, את הדבק קל להסיר גם מהריס וגם אם נשאר קצת על הריס הטבעי.  יש להניח במגשית של הריס, ששומרת על המראה הטבעי שלה. ניתן לנקות אותם במסיר איפור לא שומני, רק בזהירות ולא לשפשף חזק בכדי לא לקרוע אותם.
עוד קריצות שימושיות -
פעם ראשונה- את הפעם הראשונה אל תנסי כאשר את ממהרת או לחוצה, הקדישי כמה דקות לאימון ולהתנסות בזמנך הפנוי.  כולנו יודעים כי כאשר אנו חסרי סבלנות, אנו נוטים לוותר ונשארים מתוסכלים.
ניתוק מהמגשית - כדי להסיר את רצועת הריסים מהמגשית, יש להפעיל לחץ  על הריס בעזרת האגודל, תוך כדי  דחיפת המגשית כלפי מטה. לעולם אין למשוך את הרצועה היא תשנה  את צורתה וקצוות השיער עלולות להשתחרר ולהיתלש.
"המלקט"-  אם בחרת להרים את הריסים בפינצטה, היא תעזור לך להניח  את הריס ללא חסימת שדה הראיה. הרימי את רצועת הריס בעדינות ממרכזה, הניחי על העפעף בקו יציאת הריסים שלך. זכרי כי העיניים והריסים לעולם לא יהיו  זהים בגודלם וצורתם, לכן לאחר שהנחת את הרצועה על העפעף  צמוד לנקודת הריס, ישרי את הרצועה לכיוון הנקודה הפנימית של העין. כך תוכלי לנתק את כל העודף בצד החיצוני של העין. (תספרי את מס' האשכולות שהוצאת) ברגע שעשית זאת בפעם הראשונה, תדעי מראש מה אורך הריס שלך.
הדבקה וקיבוע -  אורכה 30 שניות בלבד. יש ללחוץ בעדינות על שפורפרת  הדבק ועם היד השנייה להחליק בעדינות לאורך הריס בלחץ עדין על כל נקודות ההדבקה. אם לא מסתדר באופן הזה, ניתן לשחרר מעט דבק על המגש, ולהיעזר בידית של מברשת האיפור שלך, שתי השיטות עובדות יפה וההדבקה הסופית מתבצעת תוך דקה או שתיים. בתחילה את עלולה להרגיש כובד מסוים אולם מהר מאוד הריסים יהיו חלק ממך.
סרטון הדרכה להדבקת ריסים: http://www.nailstudio.co.il/content.asp?id=43&tid=9
מגוון ריסי "ארדל" על המדף:
Starter kit – ערכה למתחילה – כוללת את כל הפריטים הדרושים: ריסים, דבק ושבלונה להדבקה נוחה. מחיר לצרכן: 69.9 שקל.
Fashion lashes – מגוון רחב של זוגות ריסים המשלבים היבט אופנתי עם פרקטיות להדבקה קלה ומהירה. הם נבדלים אחד מהשני ברמת הצפיפות והאורך. מחיר לצרכן: 39.9 שקל לזוג.
ריסים עם אבני נצנץ – 3 דגמים שונים של ריסים המשלבים אבני נצנץ זוהרים – ליצירת מראה אלגנטי ומושך. מחיר לצרכן: 49.9 שקל.
ערכת ריסים בודדים – כוללת 56 ריסים בודדים בצבע שחור וכן יתר הפריטים הדרושים להדבקה קלה. מחיר הערכה: 74.99 שקל.
קולקציית "Color impact" -  ריסים צבעוניים ב- 4 גוונים :  כחול, חום, יין וירוק.  הצבעים פותחו לאחר פיצוח הנוסחה המושלמת לשילוב נכון בין צבע העין וצבע הריסים, להבלטה נכונה של צבע העין הטבעי.   מחיר לצרכן: 47.9  שקל.
קולקציית  Accents – חצי ריס להדגשת הריסים הטבעיים, למבט רך טבעי וקלאסי  עם מגע של זוהר.  השימוש באקסנט קל במיוחד, ומתאים  לכל אירוע, מהפורמאלי, לאלגנטי בערב ולשימוש יום יומי.   מחיר לצרכן  -39 שקל.
אודות ארדל-

איך הכול התחיל?
היה זה קסם הקולנוע אשר השיק מגמת יופי ידועה.  בשנת 1916, מפיק הקולנוע האגדי, ד. וו. גריפית' רצה שלכוכבת הסרט שלו, סינה אוואן, יהיו ריסים כל כך ארוכים עד שייגעו בלחי שלה כשהיא רפרפה בעיניה או השפילה את מבטה.  יצרן הפאות ארג שיער אדם מבעד לתחבושת גזה והדביק אותה לעפעפיים של אוואן ליצירת הריסים המלאכותיים הראשונות בעולם.  מיותר לציין שנשים רצו את אותם ריסים כמו הכוכבת וכך נולד הטרנד.
ההופעה של ארדל
ארדל הפכה למותג המוביל בעולם לריסים מלאכותיים כי היא נשארה נאמנה לחזון שלה – הרצון לספק לנשים דרך לעיניים יפהפיות ובלתי נשכחות.  המסירות למטרה זו החלה בשנת 1971 כאשר ארנולד מילר ייסד את ארדל ביחד עם אשתו, סידל מילר.  השם, ארדל, הוא שילוב של שמותיהם הפרטיים. בהשקת Duralashes של ארדל, קו הריסים המלאכותיים הראשון שלהם, בני הזוג מילר זכו להצלחה רבה.  הם שיווקו ריסים מלאכותיים בצורה של רצועות ריסים וריסים יחידים לאלפי חנויות קמעוניות ומקצועיות ומאז עיני המותג נשואות תמיד קדימה.
AII לוקח את ארדל לרמה אחרת
American International Industries רכשה את ארדל בשנת 1980 והפכה אותה לחברה המובילה בעולם במבחר של ריסים מלאכותיים איכותיים וקלים לשימוש, קוסמטיקה, אביזרים ומוצרים לגבות. במילים אחרות, ארדל מציעה את הפיתרון הכולל ליצירת מראה של עיניים מושכות.  ארדל היא הרבה יותר מריסים כי כיום אנו מבינים שנשים רוצות את המראה הסקסי והיפה יותר של ריסים טבעיות, מלאות וארוכות יותר. בנוסף לכך, מחקרים מראים שלנשים יש צורך להרגיש בנוח עם ריסים מלאכותיים.  בריסים המלאכותיים של ארדל יש נוחות ופשטות ייחודית. הם קלים מאוד, קלים להדבקה ופשוטים להסרה.  בנוסף, יצרנו דבק חדשני שמבטיח לשמר את הריסים תוך שמירה על הריסים הטבעיות ועל העיניים שלך.

ארדל מציעה מספר סגנונות ריסים המתאימים למצב הרוח, לאופי ולסגנון החיים של הצרכנית. הריסים הפכו לאביזר חובה מועדף על ידי מיליוני נשים, לרבות מאפרים מקצועיים וכוכבים מובילים בישראל וגם בהוליווד. כשנשים בכל העולם רוצות להיות בטוחות שהעיניים שלהן מושכות ויפות, הן פונות לריסים המלאכותיים של ארדל ונהנות מהמון מחמאות.