יום שישי, 12 ביולי 2019

טיפים לניקיון הפנים מטעם מותג YOUNG ד"ר פישר עבור בני נוער

טיפים לניקיון הפנים מטעם מותג YOUNG  ד"ר פישר עבור בני נוער

מומחי ד"ר פישר ריכזו עבורכם שלושה שלבים קלים ליישום ניקיון נכון של עור הפנים לאחר חשיפה ממושכת לשמש בחופשת הקיץ.

הבת שלי מתבגרת קטנה, החלה לשמור על עור הפנים, במיוחד מחשיפה ממושכת לשמש.
היא פעילה חברתית, והיא נמצאת הרבה מחוץ לבית, בפעילויות, חוגים, טיולים וקיטנות שטח.
כל יום היא דואגת להשתמש בסדרת יאנג ד"ר פישר, אשר מספקת לה שיגרה נקייה של עור הפנים.
ראשית היא משתמשת בג'ל מקציף לצורך ניקוי יסודי וטיהור העור, לאחר מכן היא משתמשת במי פנים להסרת ליכלוך מיותר מהפנים והצוואר העליון- חוגרת החולצה אנחנו קוראות לזה בבית:)
לסיום היא מורחת כל בוקר לפני הגעה לפעילות קרם לחות עם קרם הגנה.
המוצרים נפלאים, שומרים על עור הפנים נקי, מוגן מהשמש, וזוהר.
כיף גדול שד"ר פישר הוציאו סדרה כזו נפלאה, שמגנה גם על בני נוער ודואגת להם לנקיון ושמירה על עור הפנים.
בשאר המוצרים לפצעי בגרות היא תשתמש בהמשך ותתנסה, כעת עור הפנים שלה נקי מפצעי בגרות.
עולמה של רויטל 



שלב 1 – ניקוי יסודי וטיהור העור: יש לרחוץ את הפנים בג'ל מקציף לניקוי יסודי ועדין או בג'ל גרגירים לניקוי עמוק. לעצלנים מביננו ניתן גם לנקות את הפנים במגבונים להסרת איפור. תכשירים אלו מסייעים בהסרה יסודית של הלכלוך המצטבר במהלך ערב המדורות. מלבד זאת, הם משמשים להסרת עודפי שומן ותאי עור מתים הגורמים להופעת נקודות שחורות שעלולות להתפתח לפצעונים כתוצאה מהימצאות לכלוך על העור.
מומלץ לעשות שימוש בג'ל מקציף לניקוי יסודי ועדין או בג'ל גרגרים לניקוי עמוק מסדרת ג'נסיס יאנג של ד"ר פישר. תכשירים אלו מנקים את עור הפנים באופן יסודי ועדין, מסייעים בטיפול בנקודות שחורות ובמניעת פגמי עור ומותירים את העור נקי, רך, חלק וללא ברק שומני.

עולמה של רויטל
שלב 2 – ריכוך העור וסיוע בכיווץ נקבוביות: שימוש במי פנים עם צמר גפן נקי, משלים את פעולת הניקוי, מסייע בכיווץ הנקבוביות ובהרגעת העור. לאחר החשיפה לזיהום אוויר ועשן מדורות, מומלץ להיעזר בתכשירים כמו מסיכת חימר המסייעים בספיחת עודפי שומן וחידוש העור.
עולמה של רויטל 

מומלץ לעשות שימוש במי פנים למראה מט או במסכת החימר סופחת שומנים מסדרת ג'נסיס יאנג של ד"ר פישר. תכשירים אלו מסירים ביעילות עודפי שומן, מסייעים בכיווץ הנקבוביות ובהרגעת העור וכן מסייעים בטיפול ומניעת נקודות שחורות.

עולמה של רויטל
שלב 3 – לחות, הגנה משמש וטיפול נקודתי: בתום תהליך הניקוי מרחו קרם לחות על עור הפנים בכדי למנוע את התייבשות העור. ייחודו של קרם לחות איכותי הינו ביכולתו לשמר את הלחות בשכבות העור הבינוניות. לאפקטיביות מרבית עדיף למרוח את הקרם כשהפנים והצוואר נקיים ובתנועות עיסוי מעגליות. אם בכל זאת הפיח של המדורות הצליח לגרום לפצעון או שניים ניתן להשתמש בג'ל לטיפול נקודתי ומהיר בפגמי עור.
מומלץ להשתמש בקרם ג'ל לחות והגנה 30SPF מסדרת ג'נסיס יאנג של ד"ר פישר בעל המרקם קליל הנספג במהירות, למראה מט. הקרם מסייע בספיחת עודפי השומן בעור ומעניק הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש. כמו כן, הוא מעניק לחות אידיאלית ל-24 שעות ומסייע בטיפול ומניעת נקודות שחורות. לסיוע בהפחתת פגמי עור תוך 4 שעות מומלץ להשתמש בג'ל השקוף לטיפול נקודתי מסדרת יאנג.

סדרת ג'נסיס יאנג של ד"ר פישר הינה סדרת תכשירים חדשנית לטיפול ומניעת פגמי עור בשלושה שלבים. הסדרה נטולת שמנים ומשלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטיפול בפגמי עור וסיוע בטיפול בנקודות שחורות, לתוצאות נראות לעין, יחד עם מניעת פגמים ונזקים בעתיד. הסדרה מותאמת לעור רגיש במיוחד והתכשירים הינם נון-קומודוגנים – מסייעים בטיפול ומניעת נקודות שחורות.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!