יום שבת, 20 ביולי 2019

חדש מד"ר פישר אולטרסול: ג'ל אלוורה Forte! מועשר בכמות כפולה של אלוורה להרגעת עור אדמומי או מגורה

מועשר בכמות כפולה של אלוורה להרגעת עור אדמומי או מגורה


סובלים מעור אדמומי ומגורה? מחפשים מוצר להקלה על גירויי עור, יובש ועקיצות? ד"ר פישר אולטרסול, המותג המוביל בישראל בהגנה משמש, משיק את ג'ל אלוורה Forte! קומפלקס מחוזק להרגעת עור אדמומי או מגורה המועשר בפי 2 אלוורה (ביחס לד"ר פישר אולטרסול ג'ל לחות אלו-ורה). צמח האלוורה ידוע בסגולותיו הבריאותיות וכעת מגיע במוצר חדש שכל אחד חייב בבית, במיוחד במזג האוויר הישראלי.

ג'ל האלוורה החדש מסייע לטיפול והרגעה מיידית, מכיל פרו-ויטמיןB5  לסיוע בריכוך ובשמירה על גמישות ולחות העור. המוצר מכיל הממליס, המסייע להפחתת אדמומיות ולהקלה על גירויי עור וויטמין E ותמצית תה ירוק- אנטי אוקסידנטים המסייעים בהגנה מפני רדיקליים חופשיים ובשמירה על בריאות העור. המוצר עבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתו לעור רגיש, נבדק דרמטולוגית, ללא פראבנים וללא אלכוהול. יש למרוח את המוצר לאחר החשיפה לשמש, על עור מגורה ובהתאם לצורך
תכולה: 200 מ"ל
מחיר: 29.9 ₪
להשיג: בפארמים, ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר!
בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.

מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!