יום רביעי, 31 ביולי 2019

זה בדוק טבעוני! מוצרי התינוקות של ד"ר פישר יסומנו בתו Vegan Friendly המוצרים לא נוסו על בעלי חיים ולא מכילים רכיבים מן החי

זה בדוק טבעוני!
המוצרים לא נוסו על בעלי חיים ולא מכילים רכיבים מן החי


סדרת מוצרי התינוקות של ד"ר פישר יסומנו בתו Vegan Friendly (ידידותי לטבעונים) לאחר שעמדו בקריטריונים של העמותה הישראלית "עתיד טבעוני".

בשנים האחרונות גוברת הדרישה ברחבי העולם למוצרים טבעוניים והמודעות לנושא בישראל גבוהה במיוחד. מגמת הטבעונות חולשת על תחומים רבים, בהם מוצרי מזון, טיפוח ואפילו מוצרי תינוקות. הורים רבים מחפשים עבור תינוקם מוצרים אשר אינם נוסו על בעלי חיים ושאינם מכילים רכיבים מן החי. 
בתוך כך, יסומנו מעתה סדרת מוצרי התינוקות של ד"ר פישר בתו ה-VF שקובע כי המוצר אינו נוסה על בעלי חיים ואינו מכיל רכיבים מן החי. מבין המוצרים אשר יסומנו: סדרת קמיל בלו Nature, סדרת קמיל בלו סנסיטיב, סדרת שיבולת שועל, סדרת אמול ועוד.
הסימון נועד להנגיש את הטבעונות לציבור הרחב, ולהפוך את חווית הקניה של מוצרים טבעוניים לפשוטה ונעימה יותר. הוא יופיע בחזית האריזה בחלק התחתון של התווית עם הלוגו של עמותת Vegan Friendly.
בעתיד צפויים מוצרים נוספים של ד"ר פישר שאינם מכילים מרכיבים מהחי לקבל את העדכון הגרפי, בהתאם לשיקולים תפעוליים; למשל מוצרי סדרת ההגנה משמש אולטרסול אינם מכילים מרכיבים מהחי ולא נוסו על בעלי חיים אך טרם סומנו בתו.
עמותת 'עתיד טבעוני' נוסדה בשנת 2012 והיא העמותה הגדולה ביותר בישראל לקידום טבעונות. העמותה העומדת מאחורי מיזם "תו VF" אשר נמצא על גבי 5500 מוצרים בישראל המיוצרים על ידי כ- 1000 בתי עסק שונים. העמותה מפיקה מידי שנה את פסטיבל הטבעונות שהוא הגדול בעולם וכן את מצעד בעלי החיים הגדול בעולם. היום מעסיקה העמותה צוות של כ- 20 עובדים ועוד כ- 200 מתנדבים.

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר
אנו בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.

מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!