יום שישי, 12 ביולי 2019

מותג התיקים הנמכר בישראל מודן +Explore מציג את תיקי הגב לילדים, ילדי גן ובני הנוער החדשים ל-2019 עיצובי, אופנתי, איכותי




מותג התיקים הנמכר בישראל 
Explore מציג את התיקים החדשים ל-2019 
עיצובי, אופנתי, איכותי 







לקראת שנת הלימודים הקרובה משיקהExplore , מותג התיקים הנמכר בישראל, ליינים חדשים ומשודרגים של דגמים אופנתיים וצבעוניים, מעוצבים מבדים באיכות. תיקי Explore קלים ונוחים במיוחד וידועים בזכות עיצובים מודרניים, איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד.
Explore 1 in 2- המוצר המוביל בשנים האחרונות, מאפשר פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד. הדגמים החדשים מעוצבים ברוח הטרנדים החמים של עולם האופנה, מתיקים בעיצוב של צבעים ניטרליים ועד לתיקים בעיצוב של גלישה וספורט, מגוון של סגנונות עיצוב בהתאם לאופנה העכשווית. בנוסף, אקספלור הרחיבו את גיוון התאים של התיקים, תא בצד או באלכסון, לאחסון של טלפון נייד או ארנק לנוחות בהכנסה לתיק והוצאה. כל התיקים בסדרה בעלי מערכת גב אורטופדי וכוללים שלושה תאים. הדגמים מעוצבים עם תא אחורי למחשב נייד.

התיקים מתאימים לבנים וגם לבנות, בכיתות ב' עד ה' .

במהלך השנים האחרונות רוכשים לילדנו תיק מודן Explore, תיק נפלא, המשמש אותם להליכה לבית הספר, עם גב קשיח ותיק איכותי, המפרק לשתי חלקים, כאשר הם יוצאים לטיולים הם מפרקים חלק אחד מהתיק.
התיקים איכותיים מאוד, וילדי מאוד אוהבים אותם, הם מתכבסים נפלא, ונוחים במיוחד.

ליין תיקי הראלי האהובים בעיקר על תלמידי התיכון, בדגמים : ראלי תא אחד, ראלי שני תאים, ראלי ספורט. עיצובים חדשים של תיקים מעוצבים ואופנתיים לבני נוער, במגוון של צבעים לדוגמא: פסים, חלקים, מיקסים, רשת ועוד. התיקים בעלי בד איכותי ריפסטופ ובד קאנבס, שומרים על התיקים לאורך זמן. אקספלור הרחיבה את מגוון תיקי הראלי בעלי תחתית עור, השומר על התיק באזור בו הוא נשחק הכי הרבה. מיועד לבני נוער בכיתות ז' עד יב'.

נושא הדגל השנה בעולם התיקים הוא - תיקים בת קיימא/ אקולוגית. התיקים של אקספלור לוקחים חלק בשמירה על איכות הסביבה ומיוצרים ללא חומרי PVC . כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים. בדי Exploreעוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים). השנה ישנם שני סוגי בדים חדשים, בד המינאז ובד ריפסטופ.

לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות לבנות או לבנים: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד.

מחירים מומלצים לצרכן:

Explore 2 ב 1: 189 ₪ ; Explore ראלי תא אחד: 69 ₪ ; Explore ראלי שני תאים: 79 ₪

ניתן להשיג את תיקי Explore ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

כעת אמליץ על מותג ציוד החזרה לבית הספר הכי טוב בשוק לטעמי.
מותג שנשמר לאורך זמן, איכותי ונוח להפליא לילדים בבית הספר, ובני נוער.
עולמה של רויטל 

חוזרים לבית הספר:
חידושים בעולם כלי הכתיבה והציוד שכל תלמיד צריך
גם בעידן הטכנולוגי של היום כלי הכתיבה נחשבים למוצר הכרחי בסביבת הלימודים. לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה 2019, זה הזמן להתחיל להצטייד לקראת החזרה לבית הספר. מעכשיו אפשר למצוא עט מחיק, כותבים מוחקים וכותבים שוב ככל שתרצו. מרקרים בצבעי פסטל, עפרונות צבעוניים, ועט פיילוט דק במיוחד.
קלמר pop-up של אקספלור
קלמר בעיצוב ייחודי שנפתח בחלקו העליון ומאפשר גישה נוחה וקלה לכל כלי כתיבה. הקלמר הופך להיות סטאנד לכלי כתיבה שניתן להציב על השולחן, כך אפשר לראות את כל התכולה של הקלמר, מבלי לחפש שעות את העט שרוצים או לשפוך את כל תכולתו על השולחן.
קלמר לאחסון של כל הציוד הנדרש ללימודים לכיתות ביסודי, בחטיבת הביניים והתיכון.
מחיר מומלץ לצרכן : 24.9 ₪

עיטי פיילוט
Pilot, יצרנית מכשירי הכתיבה, מאז ועד היום הפכה לחברת העטים הגדולה ביותר ביפן ומותג כלי הכתיבה המוביל בעולם. לקראת שנת הלימודים החדשה ניתן למצוא מספר חידושים שהוציא החברה, בניהם: Pilot Frixion Marker - טוש כתיבה ייחודי המאפשר מחיקה ללא צורך בנוזל מחיקה, מדגישים מוחקים וכותבים שוב ככל שתרצו. דיו ייחודי רגיש לחום הנעלם עם פעולת החיכוך, בקצה העט ישנו גומי המאפשר את המחיקה. בבסיס האחיזה ישנו ציפוי גומי לאחיזה נוחה ולכתיבה קלילה.
בנוסף הושקו עטי pilot (V3) חדשים בגרסה של 0.3, עט כתיבה עם גוף מתכת, עט בעל חוד דק במיוחד למי שאוהב לכתוב דק מאד. מחיר מומלץ לצרכן : 10-12 ₪

עט ג'ל לחצן B2P pilot - עט רולר עם לחצן. B2P- from Bottle to Pen, הבקבוק הכותב.
מיצור בעיקר מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים ( 89% ), לא כולל מילוי ודיו. העט גם מעוצב בצורת בקבוק וניתן למילוי חוזר. אפשר למצוא ב- 4 צבעים. פלסטיק מיוצר מנפט, כאשר פיילוט משתמשת בפלסטיק ממוחזר (פלסטיק שנעשה בו כבר שימוש), היא מצמצמת את צריכת הנפט והאנרגיה, ובכך תורמת לשמירה על המקורות הטבעיים של כדור הארץ. גישה זו היא חלק מהמעורבות הגלובאלית של מפעלי פיילוט באירופה וביפן ואשר מתועדת במסמכי  ISO 140001. הרעיון המרכזי הוא שבמשך השנים הקרובות כמעט כל מוצרי פיילוט יהיו eco friendly
מחיר מומלץ לצרכן : 9.9 ₪

הגרסה החדשה של BABYLON  - בילון טאצ' 9223 Babylon Touch
המילון האלקטרוני BABYLON החדש הינו בעל מסך מגע LCD צבעוני. ניתן להשתמש במילון על ידי לחיצה על המסך או באצבעות עט המגע (לשליפה בדופן הצדדית של המילון).
כידוע BABYLON הוא המילון המעודכן והטוב ביותר בעולם, בעל 650,000 ערכים תרגומים וביטויים (לעומת כ- 250,000 במילונים האחרים). המילון כולל את פונקציות Speller , תוכנה המאתרת מילים באנגלית שנכתבו עם  שגיאות כתיב, יחודית למילון בבילון בהשוואה למילונים אחרים. המילון בעל פונקציה של הצלבת מילים (cross), המאפשר לתרגום מילה מתוך התרגום שהתקבל, בלי הצורך להעתיק את המילה. במילים נבחרות המילון מציג אפשרויות ודוגמאות לשימוש במילים, דבר התורם להבנת המילה טוב יותר ושימוש נכון במילה המתאימה. המילון בעל מנוע חיפוש חכם המשלים מילים בהקלדה והופך את השימוש במכשיר לקל, מהיר ופשוט יותר.
המילון מומלץ ע"י מורים ,מפקחים ומרצים רבים לאנגלית כמילון האלקטרוני הטוב ביותר!

מגוון של כלי כתיבה שכל תמיד צריך:
סדרת טושים מדגישים סטאבילו (STABILO) פסטל
סט טושי הדגשה סטבילו במגוון חדש של צבעי פסטל  STABILO BOSS.
כל תלמיד שרוצה להדגיש את מה שחשוב לזכור וללמוד יעשה שימוש בלתי פוסט במרקר הפופולארי והאהוב על התלמידים. המדגיש האורגינלי, המנהיג הבלתי מעורער בשוק מזה 40 שנה. מדגיש ברוחב של 2 שורות, על בסיס מים, המתאים לכל סוגי הנייר. מחיר מומלץ : 3.5 ₪

סדרת טושים סטאבילו (STABILO) מטאלי
סט טושי סטבילו הצבעוניים עכשיו במגוון חדש של צבעי מטאל . כל תלמיד שרוצה לכתוב בצבע שונה ולהדגיש את מה שחשוב לזכור וללמוד, יעשה שימוש בסדרת העטים הצבעוניים של סטאבילו שמאד פופולארי והאהוב על התלמידים. השנה תצא סדרת עטים בצעבי מטאל : זהב, כסף, כחול, ירוק, כתום.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.
מחיר מומלץ: 6 ₪


חוזרים ללימודים ושומרים על הגב של הילדים עם התיקים האורתופדיים של מודן


התיק האורטופדי הקל בישראל היחיד עם מערכת קפיצים משולשת לגב הילד
***
מגוון דגמים אהובים על הילדים מסרטי אנימציה והגיבורים של Disney:
וונדר וומן, Frozen, מואנה, נסיכות דיסני, מיני מאוס, ספיידרמן, צבי הנינג'ה
וגם - דגמים חדשים של חד קרן ובמבי
***
חדש ! תיקים תלת מימד : גלידה, פרחים, לבבות, פרפרים, כדורגל וכדורסל

מודן, יצרנית תיקי האיכות הידועה והותיקה בישראל, מייצרת מגוון רחב של תיקי בית-ספר, שהידוע מהם הוא התיק האורטופדי של מודן, עליו נרשמו מספר רב של פטנטים ייחודיים.

התיק הנמכר והאהוב על הילדים בשנים האחרונות הוא ה- Smart Trolley. תיק טרולי חכם בעל פטנט רשום, המאפשר הפרדה מלאה בין מערכת הגלגלים לבין התיק עצמו. ה- Smart Trolley מגיע עם ידית נשיאה אחת עשויה מאלומיניום, העוזרת לילדים צעירים לגרור את התיק ומספקת יציבות טובה יותר. המשטח הרחב עליו מונח התיק (האמבטיה), מאפשר יציבות טובה יותר של התיק וקל יותר לנסיעה עבור התלמיד. בנוסף, הגב של התיק עוצב בדרך המשלבת רשת אגרונומית לאוורר, המאפשרת זרימה של אוויר. במגוון של תיקים יש תא תרמי, תא איכותי עטוף כולו בחומר Eva (המוכר מצידניות) המאפשר לשמור על מזון בצורה טובה יותר. התיק הוא קל ונוח לנשיאה לביה"ס, משקלו (ללא הטרול) הוא  940 גרם בלבד!
גם השנה מודן מציגה שלל מותגים מובילים לילדים מסרטי האנימציה אהובים של Disney, בניהם: Frozen, מואנה, נסיכות דיסני, מיני מאוס, במבי, ספיידרמן, צבי הנינג'ה, cars, Hello Kitty ועוד. בנוסף הרחיבה והוסיפה דגמים חדשים לחד קרן. עבור הבנים השיקה מודן תיקי כדורגל (יובנטוס עם רונאלדו) וכדורסל ייחודים וחדשים.

דגמים חדשים שיושקו השנה הם תיקי התלת מימד, תיקים שהעיצוב יוצא החוצה. לדוגמא: תיק פרפרים שניתן להרגיש את הפרפרים בולטים בחזית של התיק. תיק תלת מימד גביע גלידה עם שלושה כדורים שתוכלו להרגיש.
לבנים תיק כדורסל ותיק כדורגל בתלת מימד. סדרת תיקים שכולם יסתכלו עליהם בזכות העיצוב המיוחד.
מודן היא החברה היחידה שמציעה את ה-  Triple Spring System- התיק האורטופדי הקל בישראל היחיד עם מערכת גב אורטופדית ייחודית משולבת קפיצים השומרת של בריאות גב הילד. מערכת הקפיצים המיוחדת פותחה במשך מספר שנים על ידי חברת מודן מסייעת לבלום ולספוג חלק ניכר מהמכה הנוצרת במהלך הליכה או ריצה בין גב התיק וגב הילד. המערכת חשובה במיוחד ונחוצה בעיקר כאשר התיק מלא וגב הילד רך וצעיר. התיק האורטופדי של מודן עשוי מחומרים חזקים וחדישים, הוא התיק האורטופדי הקל ביותר המיועד לתלמידי בתי הספר היסודיים ומשקלו 920 גרם בלבד.

כל התיקים האורטופדיים מסדרת " Triple Spring System'' עברו בדיקות קפדניות ומחמירות של מכון התקנים הישראלי לפי התקן החדש. לתיקים בסדרה, "גב אורטופדי חכם", המותאם למבנה הגב של הילד,  ובנוי בצורה אנטומית תלת מימדית בעלת כרית תמיכה לגב התחתון. הגב החכם מבטיח חלוקה שווה של עומס על כל שטח הגב, שכבות ספוג לנוחות ובלימת זעזועים, מעטפת חיצונית למניעת הזעה וכתפיות אורתופדיות רחבות ומרופדות במיוחד.

חשיבה רבה השקיעה מודן גם בעיצוב עדכני של התיקים החדשים, מבנה התיקים החדשים הוא חללי ומכיל יותר מקום לאחסון. לתיקים שולב בעצוב גם פס מחזיר אור לשמירה על הבטיחות של הילדים. סדרת התיקים " Triple Spring System'' עשויה מבדים איכותיים וחדישים, אטומים ודוחים מים.  

מודן גם מספקת את תיקי הטרולי 2 ב- 1. תיק בעל ידית נשיאה וגלגלים מובנים, המאפשר נשיאת התיק ע"י הגלגלים או נשיאה על הגב הילד. תיק טרולי שבו מערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי וניתן לנתק אותה יחד עם התא. במילים אחרות, 2 תיקים במחיר של 1 ובמשקל קל ביותר. התיק בעל 2 מערכות אורטופדיות.

מחירים מומלצים לצרכן: 
תיק גב : 199 ₪ ;  Smart Trolley: 259 ₪ ;  Trolley  2 ב- 1: 279 ₪
ניתן להשיג את תיקי מודן ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.
קולקציית תיקי הגן של
 מודן ואקספלור 2019


שנת הלימודים הבאה בפתח ואוטוטו הילדים הקטנים יחזרו לגנים. השנה לכל ילד וילדה יש תיק שמותאם במיוחד בשבילם. מודן מציגה השנה תיקי גן המשלבים פס זזוהר לבטיחות ושמירה, כולל ציפוי של uva קשיח וחזק לשמירה על התיק. ניתן למצוא ארבעה סוגי תיקים לילדים:
תיק גן מעוגל- תיק סופר גן- תיק מהודר- תיק טרולי.
 
מתוך המגוון הרחב של מוצרים ניתן למצוא דגמים לבנים ובנות של המותגים המובלים:
"הלו קיטי", "דורה", צבי הנינג'ה, בוב הבנאי, בוב ספוג, סמי הכבאי, תומס הקטר, דרגון בול.

גם המותג אקספלור מציע השנה תיקי גן אופנתיים ואיכותיים מעוצבים במגוון של סגנונות.
בתיקים יש מקום לבקבוק שתייה מגבונים ותלבושת להחלפה. התיקים לא גדולים וקלים לנסיעה.
עשוי חומרים חזקים ועמידים, מתאים כתיק גן, לחוגים או לכל פעילות מחוץ לבית.

מחירים מומלצים לצרכן:
תיק גן- 59 ₪, תיק סופר גן - 59 ₪, תיק גן מהודר- 39 ₪, תיק גן טרולי- 89 ₪.

לכו לחנויות תתרשמו אני בטוחה שתרכשו ממותגי תיקי מודן+Explore
התיקים הנוחים, המעוצבים והאהובים ביותר!
זה בדוק, מומלץ בחום עולמה של רויטל



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!