יום רביעי, 31 ביולי 2019

כל חטיף זוכה: M's&M נותנים לכם זוג כרטיסים לסרט בחינם


כל חטיף זוכה:
M's&M נותנים לכם זוג כרטיסים לסרט בחינם
 
עולמה של רויטל 

מותג השוקולד M&M, יוצא בשיתוף פעולה עם מותג "ספיידרמן", גיבור-העל האייקוני שחוזר למסכים בסרט המדובר של השנה: "ספיידרמן: רחוק מהבית". במסגרת הפעילות, מרס ישראל תעניק במתנה כרטיס זוגי לסרט ברשת yes PLANET, לכל הרוכשים 2 אריזות 300 גרם של M& M. ללא התניות  וללא הגרלה – כל קונה זוכה*.
איזה כיף, לבלות ערב עם הבן שלי בסרט ספיידרמן בזכות מבצע חטיפי השוקולד של M&M
נהנו מאוד , לבלות ולצפות בסרט ולנשנש תוך כדי M&M
מבצע מגניב, לחופשת הקיץ
מומלץ בחום.
עולמה של רויטל





מותג חטיפי השוקולד האהוב M&M, נבחר להשלמת החוויה לעלילת סרטו החדש של ספיידרמן, שיוצא עם חבריו למסע באירופה. חטיפי M&M נחשבים על ידי צרכנים לנשנוש מפנק שניתן לחלוק עם חברים ולקחת לכל מקום - גם רחוק מהבית.

על מנת לקבל את הכרטיסים לסרט יש לרכוש 2 חבילות M&M 300 גרם, לאחר הרכישה יש לעלות את החשבונית לאתר ייעודי http://mnmsmovies.co.il ולקבל את הכרטיסים המיוחלים תוך יממה, ישירות למייל.


אגב, כדי שאתם, בניגוד לספיידרמן, לא תטפסו על הקירות, במתחמי הקולנוע של yes PLANET תוכלו לקבל גם חבילת M&M של 90 גרם, עבור כל רכישת פופקורן במזנונים באולמות הקולנוע, במחיר אטרקטיבי.

ממרס ישראל נמסר: אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מותג "ספיידרמן" הבינלאומי והאהוב על כל המשפחה. בדיוק כמו חווית הקולנוע, M&M הינו חטיף כיפי שאפשר לחלוק עם החברים והמשפחה".

פעילות M&M תתקיים לאורכו של כל חודש יולי 2019, אז מהרו כדי לזכות בהטבה.

להשיג ברשתות השיווק השונות.

* עד גמר המלאי וכפוף לתקנון שבאתר

מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ -100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.  

אודות yes PLANET (יס פלאנט):
yes PLANET היא רשת בתי הקולנוע המתקדמת בישראל, המציעה חוויה של איכות וחדשנות. לרשת שישה מתחמים ברחבי הארץ: איילון (רמת גן), חיפה, ראשון לציון, ירושלים, באר שבע וזיכרון יעקב. בתי הקולנוע של הרשת מאופיינים בחוויית צפייה יוצאת דופן, הם כוללים מסכי ענק, מערכות סאונד מהמתקדמות בעולם ונוחות מקסימלית של ישיבה,  המעניקים חוויית צפייה איכותית במיוחד. רשת yes PLANET מפעילה בישראל מעל ל-100 מסכי קולנוע, בניהם 4 מתחמי DX4, 3 מתחמי IMAX, 4 מתחמי VIP ואולם ScreenX בראשון לציון.



  
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!