יום שבת, 6 ביולי 2019

חברת "ביכורים מזון ומאפה" השיקה – "קרקרים פשתן" בטעמי שום, זעתר ובטעם טבעי.


חברת "ביכורים מזון ומאפה" השיקה – "קרקרים פשתן" 
בטעמי שום, זעתר ובטעם טבעי.
 הקרקרים דלים בפחמימות (1 גרם פחמימות בקרקר)
 ועשירים באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים





חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מרחיבה את ליין מוצרי הפשתן ומשיקה סדרה של קרקרים פשתן טבעונים ופריכים, ב-3 טעמים – שום, זעתר וטעם טבעי.

הקרקרים המיוחדים, המיוצרים מזרעי פשתן טחונים, עשירים בחלבון (כ-40 גרם חלבון ב-100 גרם), באומגה 3, בסיבים תזונתיים, והם מכילים רק 1 גרם פחמימות בקרקר. הקרקרים מכילים זרעי פשתן, גלוטן חיטה, שום, שמן צמחי, שומשום, בצל, מלח ומים. (הקרקר בטעם זעתר מכיל גם זעתר).
בבית אצלנו אוהבים מאוד, לנשנש קרקים- שמחים מאוד לטעום מקרקרים בריאותיים ללא תוספת סוכר מבית ביכורים בתוספת פשתן, טעמנו מהמותג את הקרקר פשתן בטעם שום, היה טעים ומשביע.
אנחנו ממליצים להוסיף קוטג' ליד ויש לכם אחלה של ארוחת מנחה לשעות הקשות של היום.
עולמה של רויטל 


הקרקרים אינם מכילים חומרים משמרים, רכיבים מהונדסים גנטית או רכיבים מן החי, והם ללא תוספת סוכר. הם נהדרים לנשנוש כמו שהם, וטעימים מאוד גם עם מגוון ממרחים כמו טחינה, גבינות, ירקות, חומוס, חמוצים, זיתים, טונה, סלמון מעושן, פסטרמה ועוד.

הקרקרים מצטרפים לסדרת לחמי הפשתן של "ביכורים", הכוללים לחמניות ולחם טריים, המיוצרים מזרעי פשתן טחונים, ומשווקים באריזות מיוחדות השומרות על טריותם זמן רב. הקרקרים, כמו הלחמים, הם בחירה מצוינת עבור ספורטאים וטבעונים. תכולת הפחמימות הנמוכה שבהם מקנה להם יתרון עבור מי שמעוניין בתזונה דלת פחמימות (גם סוכרתיים) והתכולה הגבוהה של סיבים תזונתיים המקנים תחושת שובע, מסייעת בשמירה על משקל תקין.

לאחר הפתיחה – אם נשארו קרקרים... – מומלץ לשמור בהקפאה.

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית והרבנות מעלה אדומים.

מחיר: 25 – 28 ש"ח (למשקל של 150 גרם). הקרקרים ארוזים ב-3 אריזות נפרדות לשמירה מירבית על הטריות.

להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ.

לפרטים: https://www.bikurim.co.il/


לחמי ביכורי פשתן מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.
 עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!