יום חמישי, 13 ביולי 2017

תכירו את הקפסולות החדשות מבית קפה ג'ו - קפסולת קולמביה וקוסטה ריקה, מתערובות הקפה החדשות שיקחו אתכם בלגימה אחת למחוזות אמריקה הלטינית

תכירו את הקפסולות החדשות מבית קפה ג'ו
ג'ו חושפת את סודות הקפה המשובח של אמריקה הלטינית ומזמינה אתכם לחוויה כפולה:
 גם להנות מתערובות הקפה החדשות שיקחו אתכם בלגימה אחת למחוזות אמריקה הלטינית
 גם לתרום לעמותת Larger than Life - גדולים מהחיים
על כל רכישה של מארזי הלימיטד אדישן החדשים שלנו אנו נתרום חלק ממהכנסות לעמותת גדולים מהחיים.
 200 הראשונים יקבלו גם כוס טרמית קרה - מתנה!

*הרכישה באתר בלבד
*ללא כפל מבצעים

טעמנו מהטעמי הקפסולות החדשות והתאהבנו, טעמם עמוק, הקפה מריח חזק ועוצמתו בדרגת 10.
אהבנו להשתמש גם כ - קפה קר, טעם מאוד ארומתי, עמוק שמתאים לשילוב כחלק מאייס קפה מפנק בבית לצד עוגה מפנקת!



קפסולות קוסטה ריקה
קפה ג'ו מזמינה אתכם לצאת למסע מרתק במחוזות הטעם והארומה של ארץ החופים והוולקן, עם תערובת הקפה החדשה- קוסטה ריקה.

בין האקלים הטרופי החמים, לחופים המדהימים, הנופים הירוקים והרי הגעש הפעילים, ניצב לו בגאון בראש סמלי המדינה, הקפה המשובח של קוסטה ריקה.

המדינה בה נולד זן הקפה ערביקה, נחשבת גם לאחת ממעצמות הקפה הגדולות בעולם. איכויות הקפה המפרסמות של קוסטה ריקה, מתאפשרות בזכות אדמתה הפורייה והוולקנית, גידול באזורים גבוהים במיוחד ואיכות משקעים אידיאלית, המניבים פולים מושלמים וחפים מכל פגם.

תערובת הקפה החדשה של ג'ו, שנרקחה בהשראת המדינה הטרופית, היא כל מה שהייתם יכולים לצפות מקפה קוסטה-ריקאי איכותי. תערובת עשירה בעלת גוף מלא וטעם עגלגל עם תווים של מתקתקות קלה ונגיעות רכות של מרירות וחמיצות מאוזנת היטב. התענוג המושלם לפתוח איתו את היום שלכם כאן ולהרגיש גם קצת שם.

קפסולות קולומביה
השגרה שלכם לא תדע מאיפה זה הגיע... הכירו את תערובת הקפה החדשה שתסחף אתכם ברגע למחוזות היפים והרחוקים של קולומביה!

הניחו את המוצ'ילה בצד ובואו לחוות תמצית ההוויה הקולומביאנית, אשר זוקקה עבורכם לקפסולת קפה האוצרת בתוכה את כל איכויות הקפה הדרום אמריקאי. תערובת ייחודית בעלת גוף מלא ומרירות מבוקרת, המתובלת בנגיעות פירותיות, חומציות מאוזנת היטב וסיומת פרחונית המשתהה קלות על הלשון ומשאירה אתכם עם טעם לעוד.

בין הנופים המהפנטים של המדינה, הג'ונגלים הטרופיים ושילוב התרבויות שחוגג ברחובות הערים לאורך כל ימי השנה, נמצא לו הקפה הקולומביאני המשובח. פולי הקפה של קולומביה הנקטפים בעבודת יד וגדלים בגובה רב, נהנים מתנאי גידול מצוינים הכוללים אקלים יבש וקרקע וולקנית. לכן, אין זה פלא, שקולומביה נחשבת ליצרנית הקפה האיכותי השלישית בגודלה בעולם כיום.

העם הקולומביאני רוכש כבוד רב לקפה המשובח שלו והסיכוי שתתפסו אותם מוסיפים לו אפילו טיפה אחת של חלב, הוא מזערי ביותר. למרות זאת, תערובת הקפה הקולומביאנית החדשה שלנו, דווקא הולכת מצוין גם עם ההפוך של הבוקר. רק אל תספרו לחברים הדרום אמריקאים שלכם.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!