יום שישי, 27 במרץ 2015

חברת אחוה, יצרנית החלוה הישראלית הוותיקה, משיקה סדרת מארזים של חטיפי חלוה בטעמים ועד 99 קלוריות בלבד לחטיף: חטיפי חלוה fingers בטעמים וניל, עם פיסטוק, עם פולי קקאו וללא סוכר עם שקדים


תן לאצבעות

ללכת בשבילך...



חברת אחוה, יצרנית החלוה הישראלית הוותיקה, משיקה סדרת מארזים של חטיפי חלוה בטעמים ועד 99 קלוריות בלבד לחטיף:
חטיפי חלוה fingers בטעמים וניל, עם פיסטוק, עם פולי קקאו וללא סוכר עם שקדים



חטיפי חלוה אחוה מכילים טחינה משומשום מלא של אחוה, במתיקות מעודנת, ובכל מארז 7 יחידות ובמחיר שווה לכל כיס

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה סדרת מארזים של חטיפי חלוה בטעמים ועד 99 קלוריות בלבד לחטיף. סדרת המארזים החדשה תשווק תחת השם fingers, וכוללת 7 אצבעות חלוה במשקל של 18 גרם ארוזים בנפרד בכל מארז. ארבעה מארזים בסדרה בטעמים של וניל, עם פיסטוק, עם פולי קקאו וללא סוכר עם שקדים. החטיפים מכילים גם טחינה משומשום מלא וארוזים באריזה מהודרת בעלת פתיחה קלה, לנוחות מקסימלית של שימוש והנאה. החטיפים נימוחים בפה, טעימים להפליא ומכילים 50% טחינה גולמית של אחוה המאפשרת ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים בהם חלבון, סיבים תזונתיים, ברזל, סידן ונוגדי חמצון.

הטעם נפלא ומעודן מאוד אהבנו את טעם השקדים ופולי הקפה.
עד 99 קלוריות, ארוז ביחידות נפרדות, נוח ונגיש בכל מצב.
טעים להפליא אחלה פינוק מבית אחווה.


לדברי הדיאטנית :
על דרור, מנהלת תחום התזונה במרכז הרפואי "מדיקס", בעולם שבו אנו חיים, אנו מוקפים כל הזמן בפיתויים מתוקים. חשוב לבחור את ה"מתוקים" שיש להם גם ערכים תזונתיים גבוהים, ולא רק סוכרים פשוטים וצבעים זרחניים. דוגמה לבחירה טובה מתחום ה"מתוקים" הם חטיפי חלוה של חברת אחוה. החטיפים מבוססים על זירעוני שומשום טחונים העשירים בחומצות שומן חיוניות (חומצות שומן חד בלתי רווי) ומינרלים חיוניים. יתרון גדול הוא האריזה האישית המכילה עד 99 קלוריות בלבד. בנוסף חטיפי החלוה מתאימים גם לצמחונים וטבעונים כי מבוססים על מרכיבים מעולם הצומח בלבד. שילוב של החטיפים בתפריט יכול להתאים כארוחת ביניים, כפינוק של אחרי הצהרים, כקינוח בסוף הארוחה וגם כשסתם מתחשק נשנוש מתוק.


מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 ₪ לאריזת 126 גרם (7 יחידות של 18 גרם כל אחת).


כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים לימות השנה וכשר לפסח בד"צ בית יוסף.


להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.