יום שבת, 21 במרץ 2015

מה יקבלו הילדים כמתנה למציאת האפיקומן ? "הנסיך הקטן" מציגה את להיטי החג


מה יקבלו הילדים כמתנה למציאת האפיקומן ?
"הנסיך הקטן" מציגה את להיטי החג

 כמדי פסח, גם השנה, ליל הסדר לא יהיה שלם ללא מתנת אפיקומן. מדי שנה מחפשים ההורים או המארחים      מתנות ורעיונות שיוכלו לשמש כמתנת אפיקומן.

חני טרנר, מנכ"לית הנסיך הקטן, יבואנית משחקים ומוצרי ילדים ותינוקות, סבורה כי משפחה ממוצעת מוציאה כ 120-150 שקל במתנת אפיקומן. לדבריה, בין הלהיטים מדי שנה, ניתן למצוא את סדרות המשחקים והצעצועים המבוססים על דמויות ותוכן של סדרות טלוויזיה פופולריות ואהובות על הילדים.

לקראת החג, "הנסיך הקטן" מציגה את להיטי החג שכל ילד / ילדה ישמחו לקבל:

ערכת בית הקפה של "תותית"- גיבורת סדרת הטלוויזיה "תותית", ילדה קטנה עם לב ענק ואופטימיות מדבקת. הערכה מפיצה ריח עז של תות מתקתק וכוללת את בובת "תותית" המסורתית לצד חנות ואביזרים נלווים, כגון עוגות, ערכת קפה ועוד, וכן  משטח שנתלש מהחלק האחורי של האריזה שמשמש כבית הקפה עצמו. מחיר מומלץ לצרכן: 159.90 ₪.






תחנת חילוץ אווירי של "טונקה טאון" -  מותג צעצועים מהוותיקים בעולם, אשר קיים בשוק משנת 1947.  הצעצועים של טונקה מתאימים לילדים החל מגיל 3. ערכת המשחק מכילה תחנת חילוץ  עם דלתות זזות, מסוק  ו- 2 דמויות  במהלך המשחק היא משמיעה קולות וצלילים שונים והאורות מהבהבים. מחיר מומלץ: החל מ-179.90 ₪.

סדרת הגלגלים הגדולים של המותג  "My first JCB"  - הכוללת רכבים גדולים עימם ניתן לשחק בגינה, בארגז החול, בחוף הים וכו'.  הסדרה מיועדת לגילאי שנה ומעלה וכוללת רכבי עבודה צבעוניים ושובבים, שעוצבו על בסיס רכבי העבודה המקוריים של JCB , כאשר כל רכב בעל אופי ותווי פנים משעשעים משלו. כל הרכבים במגוון ניחנים בעמידות יוצאת מן הכלל ומותאמים במיוחד לידיים הקטנות הנמצאות בשלבים הראשונים של הלמידה.  מחיר לצרכן : 59.90 ₪


 
מכונית פרארי  F2012-  מכונית מרוץ לילדים מגיל שנה ומעלה מסדרת מכוניות המשחק בעיצוב של רכבי פרארי המקוריים. כשלוחצים על הכפתור, שומעים את הצלילים שמפיק הרכב המקורי .  מחיר לצרכן :79.90 ₪


ניתן להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים .
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633.  http://www.littleprince.co.il/