יום שישי, 20 במרץ 2015

להורים לתינוקות רכים ששמים את הסטריליזציה בראש סדר העדיפויות פיליפס אוונט משיקה בקבוק נטורל מזכוכית מחוסמת בדרגת ניקיון רפואית



להורים לתינוקות רכים ששמים את הסטריליזציה 

בראש סדר העדיפויות.

פיליפס אוונט משיקה בקבוק נטורל מזכוכית 

מחוסמת בדרגת ניקיון רפואית





 מהיום הורים בישראל יכולים ליהנות מהעיצוב הטבעי של בקבוק הנטורל המדמה באופן הקרוב ביותר את מיבנה השד האימהי גם בזכוכית.
בקבוק נטורל הזכוכית החדש עשוי מזכוכית בורוסיליקאט (Borosilicate) מחוסמת, תוצרת צרפת, בדרגת ניקיון רפואי (חומר המשמש גם בתעשיית התרופות והציוד הרפואי). הבקבוק ניתן לסטריליזציה בכל האמצעים ובכלל זה הרתחה ב- 100 מעלות צלסיוס ללא חשש מפגיעה בעמידות החומר ועל כן מתאים במיוחד לתינוקות רכים. כמו כן, הבקבוק עמיד בפני שינויי טמפרטורה וניתן גם לאחסון בקירור ובהקפאה ולהדחה במדיח הכלים ללא חשש מדפורמציות.

זכוכית הבורוסיליקאט ממנה מיוצר הבקבוק הינה הזכוכית הבטוחה והעמידה ביותר לשימוש, אינה נשרטת ואינה סופחת ריחות.  הבקבוק החדש הינו ידידותי לסביבה וניתן למחזור,  גם הדיו שמשמש לסימון השנתות על גבי הבקבוק עשוי חומר אורגני נטול עופרת.

כאשר התינוק מגיע לשלב בו הוא מראה סימנים של בשלות  לאכילה עצמאית (אחיזת הבקבוק) ניתן לעבור בקלות להאכלה מבקבוק נטורל בעיצוב זהה העשוי מפוליפרופילן נטול BPA.

בקבוק נטורל הזכוכית החדש, מושק בנפח של 120 מ"ל ופטמת ניובורן ונהנה מכל יתרונותיו של קו בקבוקי הנטורל:

מבנה הבקבוק ועיצוב הפטמה החדשני מאפשרים חווית האכלה הקרובה ביותר להנקה, ולכן על פי המחקר שביצעה חברת פיליפס AVENT, שיעור האימוץ של הבקבוק בקרב תינוקות הינו מעל 90%.

הכי טבעי, הכי קרוב להנקה
מבנהו הטבעי של הבקבוק מאפשר יניקה נוחה ומקל על שילוב ההזנה מבקבוק עם הנקה מהשד. בכך מסייע הבקבוק לאימהות להמשיך להניק במשך תקופה ארוכה יותר ולהעניק לילדיהם את ההתחלה הטובה ביותר בחיים.
בקבוק אוונט נטורל מעניק ביטחון גם לאימהות החוששות מפני המעבר מהנקה להזנה מבקבוק  - בזכות פטמת הסיליקון הרכה המעוצבת כפטמת שד ובעלת "עלי כותרת" בחלקה בפנימי להגברת הגמישות ולמניעת קריסת הפטמה. כך, גם אימהות שאינן יכולות להניק בעצמן, יכולות להאכיל את תינוקם בבקבוק טבעי עם חלב  אם שאוב ולהיות סמוכות ובטוחות שהתינוק מקבל את כל  היתרונות שבחלב אם להתפתחות תקינה.

אני חייבת בנימה אישית לספר לאימהות כמה הבקבוק הזה נוח.

קיבלתי את הבקבוק להתנסות וישר חשבתי על חברה עם תאומים שרק ילדה.

הבאתי לה את הבקבוק וערכנו איזה מבחן נסיון גם מצד האם וגם מצד התינוק.

מבחינת האמא שחששה בתחילה מהבקבוק כי הוא מזכוכית... היא טענה שהאחיזה של הבקבוק נוחה להפליא וגם לאחר האכלה חוזרת אתם יודעים איך זה אצל תאומים? היד שלה לא התעייפה כלל והיא האכילה את הבייביז כ25 דק' כל אחד.

מצד התינוקות הורגשה הנאה של יניקה, הם תפסו את הפיטמה וינקו בקלות יתרה.

ממש התחברו לבקבוק כמו לשד של אם שמניקה.

חברתי הייתה מאוד מרוצה ושמחה שהכרתי לה את הבקבוקים מזכוכית שלטענתה הם הרבה יותר טובים מהבקבוקים מפלסטיק.
גם ברמת הנקיון והשטיפה לאחר שימוש הבקבוק מבריק וגם בזכוכית מחוסמת החיידקים הלא ידידותיים בעליל בורחים יותר מהר בשטיפת זכוכית מאשר בבקבוקי פלסטיק.

חווינו חויה חיובית מאוד ועולמה של רויטל וחברתה ממליצים בחום:) 

הקץ לגזים
בדומה לבקבוקי אוונט הקלאסיים שהוכחו קלינית כמקלים על כאבי גזים בקרב תינוקות, בקבוק אוונט נטורל מציג טכנולוגיה פורצת דרך נגד כאבי גזים – בזכות 2 שסתומים מובנים בפטמת הבקבוק. שסתומים אלו מאפשרים הכנסת אוויר
לתוך הבקבוק ולא לבטנו של התינוק, ומבטיחים בכך הזנה רצופה של התינוק מבלי שיבלע אוויר וללא נזילות.
   
שימושי וארגונומי
הבקבוק מכיל 3 חלקים בלבד והוא קל ונוח לפירוק והרכבה. כמו כן הפתח הרחב של הבקבוק מקל על ניקיונו ומאפשר כניסה קלה של מברשת ניקוי הבקבוקים.
על מנת להפוך את הזנת התינוק לקלה ופשוטה עוד יותר, בקבוק אוונט נטורל תואם לכל מגוון מוצרי הזנת התינוקות של פיליפסAVENT  ופטמות הבקבוק ניתנות להחלפה ונמכרות במספר מהירויות זרימה אפשריות, החל מפטמה בעלת חור דקיק לתינוקות בני יומם ועד לפטמה בעלת פתח רחב לדייסות.

בקבוק הנטורל מזכוכית החדש זמין בנפח של 120 מ"ל, ניתן להשיגו ברשת שילב וחנויות התינוקות המובחרות.
מחיר מומלץ לצרכן 64.9 ₪.

בקבוקי הנטורל  מפוליפרופילן זמינים  בשלושה צבעים (שקוף, ורוד, תכלת) וב-3  גדלים 125 מ"ל, 260 מ"ל  ו-330 מ"ל ועשויים מחומר נטול BPA (פוליפרופילן).
ניתן להשיג פטמות בקצבי זרימה משתנים.
ניתן להשיג ברשתות הפארמים, ברשת שילב, רשת מוצצים ובחנויות התינוקות.


אודות רויאל פיליפס:

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA) , הינה חברה העוסקת במגוון נושאים הנוגעים לבריאות ולסגנון חיים, ומתמקדת בשיפור חייהם של בני האדם באשר הם באמצעות חידושים בתחומי הבריאות, מוצרי צריכה והתאורה. מטה החברה ממוקם בהולנד . בשנת 2014 הציגה החברה מחזור מכירות של  21.4 מיליארד אירו, והיא מעסיקה למעלה מ- 105,000 עובדים , ומכירות ושירותים בלמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם. פיליפס הינה מובילה עולמית בטיפול קרדיולוגי, טיפול חירום ופתרונות בריאות ביתיים. כמו כן פיליפס מספקת פתרונות תאורה חסכוניים באנרגיה ויישומי תאורה חדישים. לחברה מוצרים מובילים גם בתחום  מכונות גילוח לגברים ומוצרים בתחום בריאות הפה.


הכל אודות פיליפס ניתן למצוא באתר החברה: www.philips.com/newscenter