יום שישי, 23 ביולי 2021

לקראת הקיץ: ביופט משיקה קולר NOVO לכלבים וחתולים להדברת קרציות ופרעושים


לקראת הקיץ:

ביופט משיקה קולר NOVO לכלבים 

וחתולים להדברת קרציות ופרעושים

ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, משיקה לקראת ימי הקיץ החמים את סדרת הקולרים החדשים של המותג סולאנו, המספקים הגנה מרבית לחברינו על ארבע וטיפול בטוח לשימוש ביתי למניעת פרעושים וקרציות

לקראת ימי הקיץ החמים המעלים את הסיכוי להופעת פרעושים וקרציות, חברת ביופט משיקה סדרת קולרים להדברת קרציות ופרעושים מבית המותג סולאנו. הקולר החדש מסדרת NOVO הינו מוצר מהפכני, המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת של שחרור מבוקר לאורך זמן תוך שימוש בחומרים חדשים מהיעילים והבטוחים בעולם. הקולר קוטל וגם דוחה סוגים רבים של קרציות תוך 24 שעות ומונע מהן להעביר מחלות ואף קוטל את הפרעושים תוך 24 שעות .

הקולר, אשר מגיע בדגם לחתולים ולכלבים, מקנה ראש שקט לשישה חודשים, הוא עמיד במים ומיוצר מחומר פלסטי 100% הידרופובי. הקולר לכלבים בטוח לשימוש על גורים צעירים ומגיע בשני גדלים, כלבים עד 8 קילו וכלבים מעל 8 קילו.

הקולר מאוד חשוב לכלבים במיוחד בימי הקיץ, שכלבים אוהבים להתקרר בים, במים בצדדי הכביש ובמקורות מים שמפוזרים בטיול היומי.

בנוסף כלבים אוהבים לפשפש בכל מה שהם נתקלים בו בדרך, עצים, שיחים, וגם חיבוקים ומשחקים על כלבים וחיות אקראיים שהם פוגשים בטיולים עם בני הבית.

הקולר מגן אליהם מקרציות ופרעושים, ומאפשר להם להיות מוגנים ונקיים להפליא מטפילים תקיפים.

סולאנו,  אשר נוסדה בישראל בשנת 2012, עוסקת בפיתוח וייצור פתרונות הדברה חדשניים נגד טפילים בחיות מחמד. מגוון הפתרונות המיוצרים על ידי החברה מכילים רכיבים באיכות הגבוהה והמתקדמת ביותר ומספקים פתרונות יעילים ובטוחים לטיפול בטפילים וכן, פתרונות של טיפול מונע. סולאנו שמה לה למטרה לשפר את איכות חייהם של חיות המחמד בישראל ובעולם ולהוביל את תחום פתרונות ההדברה נגד טפילים בחיות המחמד תוך שימוש מתמיד בחדשנות טכנולוגית וידע עשיר. לשם כך משקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח מוצרי הדברה יעילים לאורך זמן ובטוחים לטיפול בטפילים חיצוניים בקרב חיות מחמד.

ג'סי מציגה טיול בשטח כאשר היא מוגנת עם קולר הגנה נגד קרציות של ביופט!
עולמה של רויטל

מחיר מומלץ לצרכן : החל מ-221 ₪

להשיג בחנויות מזון וציוד לחיות מחמד המובחרות 

חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות, הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. החברה, אשר נוסדה בשנת 1972 כחלוצה בתחום הייצור של מזון יבש לכלבים ולחתולים, בנתה עם השנים מוניטין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, גם בארץ וגם בקרב החברות המובילות בעולם, אשר בחרו בה לייצג אותן בשוק חיות המחמד הישראלי. היום משווקת ביופט את מוצריה, הכוללים מזון יבש, לח וציוד לכ-500 חנויות מחמד בישראל, מרפאות ווטרינריות, אלפי מגדלים ולרשתות המזון הגדולות.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!