יום חמישי, 22 ביולי 2021

לראשונה: סוגת משיקה קמח כוסמין תופח

לראשונה:

סוגת משיקה קמח כוסמין תופח

סוגת מרחיבה את סדרת קסמי האפייה ומשיקה לראשונה קמח כוסמין עדין ואוורירי בתוספת חומרי התפחה. מעכשיו, אין צורך להוסיף אבקת אפייה עם קמח כוסמין המושלם לאפיית מגוון מאפים טעימים ממש כמו המקצוענים

לאור הצלחת הקמח התופח הרגיל, "סוגת" מרחיבה את סדרת הקמחים הייעודיים לאפייה עם קמח נוסף– "קמח כוסמין תופח", המהווה פתרון להכנה מהירה ונוחה של מאפים עם קמח שמכיל חומרי התפחה ולראשונה את היתרונות של הכוסמין. הוא אינו מכיל מוצרים מן החי ונבדק בקפידה על ידי השף והאופה המוביל ארז קומרובסקי. קמח הכוסמין מתאים לאפיית לחמניות, לחמים בתבנית, לפיתות, עוגיות ולבצקי פאי ומעניק למאפים טעם עדין עם גוון אגוזי קל ובעל מתקתקות עדינה.

https://www.sugat.com/recipes/עוגיית-שוקולד-צ׳יפס/

 אריזות הקמח שוקלות 1 קילוגרם, הן בעלות כשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.

אחרי המתכון הנהר לעוגית ענק של אפרת ליכטנשטט הייתי חייבת להכין מאפה מלוח 

מהקמח, אהבתי מאוד את האלסטיות של הבצק וההתפחה שהצליחה מאוד.

אני הכנתי מגש לחמניות שום שיצא מושלם!

עולמה של רויטל

סוגת המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, היא חברה לשיווק והפצה של מוצרי מזון שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת והמפעל משתרע על פני כ-100 דונם בקרית גת. לסוגת מגוון רחב של מוצרים, החל מסוגים רבים של קטניות ואורז ועד לקמח, תבשילים אישיים, פתיתים ועוד. כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר, לאורך כל הדרך מהשדה ועד לצלחת.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!