יום שישי, 5 ביוני 2020

סטודיו "אהבה קטנה" מציע פריטים אישיים, מעוצבים ואיכותיים לאכילה ושתייה: קופסת אוכל אישית, בקבוק נירוסטה ומדבקות שם, שיעזרו לחזור לשגרה באופן היגייני ונוח

אוכלים ומנשנשים ללא חשש בגן, בבית הספר ובעבודה
סטודיו "אהבה קטנה" מציע פריטים אישיים, מעוצבים ואיכותיים לאכילה ושתייה: קופסת אוכל אישית, בקבוק נירוסטה ומדבקות שם, שיעזרו לחזור לשגרה באופן היגייני ונוח
החזרה למסגרות החינוך ולעבודה מלווה בהקלה מהולה בחשש. האם המתוקים יזכרו לחטא את הידיים? האם מספיק לשלוח להם את הכריך והפרי בשקית, כמו קודם? ומה לגבינו, ההורים?
הסירו דאגה מליבכם: סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע לצייד את הילדים – וגם אותנו, המבוגרים – בפריטים אישיים, מעוצבים ואיכותיים, לאכילה ושתייה בטוחים: קופסת אוכל, בקבוק נירוסטה ומדבקות שם, שיעזרו לחזור לשגרה באופן היגייני ונוח. לכל אחד מהפריטים מגוון דגמים ועיצובים.

כמה כיף לחזור לשיגרה, אני רוצה לשתף אתכם בפיתרון מעולה, בבתי הספר אסור למלא מים מברזיות או קולרים בעקבות מצב קורנה, אני רוצה להכיר לכם את סטודיו אהבה קטנה, אשר מספק לנו פתרונות אוכל ושתייה מעולים לילדנו.
הם לוקחים איתם קופסאת אוכל אישית ובקבוק שומר קור.
המוצרים איכותיים ברמה ללא פשרות.
מכל הלב מומלץ ממש!!! עולמה של רויטל

קופסת אוכל: מודולרית ורב פעמית של sistema. שקופה, עם סגר צבעוני, מחולקת ל-5 תאים ב-2 קומות וכוללת גם קופסה נוספת עם מכסה. עשויה מפלסטיק ידידותי לסביבה ללא BPA, המתאים להקפאה, למיקרוגל ולשטיפה (במדף העליון) במדיח. לכל קופסה איור מקסים ואמירה אישית לבחירה, כמו למשל: שיהיה לך יום נפלא;  made with love ; מי אוהב אותך יותר ממני? ועוד - בהדפסה איכותית ועמידה בשטיפות יום יומיות. נפח: 1.25 ליטר, גודל: 16.5*16.5 ס"מ. מחיר: 69 ש"ח.

מדבקות שם צבעוניות: גיליון מדבקות שם מעוצבות, עמידות במים ובטוחות לשימוש במדיח הכלים או במיקרוגל – לסימון ברור מה של מי... בכל גיליון גדלים וצורות שונים, המתאימים להדבקה על כל חפץ חלק וקשיח. מחיר: 19 ש"ח (48 מדבקות) ; 38 ש"ח (138 מדבקות). ** מדבקות שקופות: מיועדות להדבקה על המדבקות הצבעוניות, למתן הגנה על הצבע והכיתוב לאורך זמן. מחיר: 23 ש"ח (48 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות) ; 42 ש"ח (138 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות).

כל מה שנשאר זה לבחור את הדגם והשם...

את הפריטים אפשר להזמין בקלות באתר הסטודיו https://ahavaktana.co.il ולקבל במשלוח ישיר לבית.









***
"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.
 עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!